Στα 31,7 εκατ. μονάδες ανήλθαν οι παραγγελίες οθονών παγκοσμίως το τέταρτο τρίμηνο του 2017, όπως καταγράφει η IDC σε πρόσφατη μελέτη της.

«Το τέταρτο τρίμηνο του 2017 οι πωλήσεις οθονών αυξήθηκαν κατά 2,5%, με τη χριστουγεννιάτικη περίοδο να συμβάλει στην άνοδο του καταναλωτικού τομέα, επηρεάζοντας θετικά τους vendors που απευθύνονται σε αυτό το κοινό, όπως είναιοι TPV, LG Electronics και Samsung. Όσον αφορά το μέλλον, οι πωλήσεις οθονών αναμένεται να υποχωρήσουν με ρυθμούς γύρω στο 2% σε ετήσια βάση από το 2018 έως το 2022», αναφέρει η Maura Fitzgerald, αναλύτρια της IDC. Η IDC προβλέπει ότι 116 εκατομμύρια οθόνες υπολογιστών θα πουληθούν το 2018, με το δ’ τρίμηνο του έτους η υποχώρηση που θα καταγραφεί να πλησιάζει το 3,6%.

Μέχρι το 2020 οι παραγγελίες αναμένονται να πέσουν κάτω από τις 112 εκατ. οθόνες, όπως εκτιμά η IDC, η οποία κάνει, παράλληλα, τις ακόλουθες επισημάνσεις:
• Οι καμπύλες οθόνες συνεχίζουν να παρουσιάζουν σταθερή ανάπτυξη με μερίδιο αγοράς 4,6% το τέταρτο τρίμηνο του 2017. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 64,6% σε ετήσια βάση.
• Οι οθόνες 21,5 και 23,8 ιντσών κυριάρχησαν στην παγκόσμια αγορά με μερίδιο αγοράς 22,6% και 12,4% αντίστοιχα το τέταρτο τρίμηνο του 2017. Από τα 10 πιο δημοφιλή μεγέθη οθονών, οι ευρείες οθόνες 23,8 ιντσών και οι ευρείες 27 ιντσών παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καταγράφοντας 57,2% και 28,7%, αντίστοιχα.
• Οι οθόνες με τηλεοπτικούς δέκτες αναμένεται να έχουν μερίδιο αγοράς 4,6% το τέταρτο τρίμηνο του 2018, από 4,8% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, με την LG και τη Samsung να καταγράφουν συνολικό μερίδιο αγοράς 99% στην κατηγορία αυτή.