Στα 297,5 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα ομαλοποιημένα συνολικά έσοδα της Forthnet το 2017, υποχωρώντας κατά 8,5% σε σχέση με το 2016, με την εταιρεία να αποδίδει αυτή την πτώση στη μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και στη συντηρητική προσέγγιση της εμπορικής της πολιτικής.

Αυξήθηκαν, ωστόσο, κατά 13,9% τα έσοδα από διαφήμιση (κυρίως λόγω Nova), όπως και κατά 4,5% τα έσοδα από τους εταιρικούς πελάτες. Το EBITDA του 2017 ανήλθε στα 40,2 εκατ. ευρώ έναντι 54,8 εκατ. ευρώ του 2016, επηρεαζόμενο κυρίως από τη συμπίεση των τιμών και το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Επιπλέον, οι ενεργοί συνδρομητές LLU μειώθηκαν το 2017 στους 548 χιλιάδες (-3,1%), ενώ τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet ανήλθαν στις 290 χιλιάδες (-3,9%).

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Πάνο Παπαδόπουλο: «Στο περιβάλλον της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης, η υπερφορολόγηση του κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη χαμηλή εμπορικότητα της Super League, επιδρούν αρνητικά στα οικονομικά μας αποτελέσματα αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η εταιρεία συνεχίζει να εφαρμόζει συντηρητική εμπορική πολιτική και με στόχο τη συνεχή βελτίωση του κοστολογικού της μοντέλου προχώρησε στον πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των ομάδων της Super League, προχωρώντας πια σε διμερείς εμπορικές συμβάσεις με τις ΠΑΕ. Παράλληλα, ενδυνάμωσε περαιτέρω τη στρατηγική της θέση στην Pay TV αγορά μέσα από τις εμπορικές συμφωνίες για τη μη-αποκλειστική διάθεση των αθλητικών καναλιών Novasports στις Vodafone και Wind».