Στο πλαίσιο της συνεχής αναβάθμισης και εναρμόνισης με τις καλύτερες πρακτικές, οι Εκδόσεις Ψυχογιός επέλεξαν να μεταβούν από παλαιότερες τεχνολογίες Microsoft στο Office 365.

«Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να δώσει η εταιρεία στους συνεργάτες της τα καλύτερα εργαλεία της αγοράς και να διασφαλίσει την επιχειρηματική συνέχεια και ασφάλεια της. Η υψηλή διαθεσιμότητα των υποδομών του Office 365, καθώς και η δυνατότητα για προστασία εναντίον εξελιγμένων επιθέσεων ήταν ένας από τους βασικότερους λόγους αυτής της μετάβασης» δηλώνει στο NetFAX ο Γεράσιμος Βελισσαράτος, IT Manager των Eκδόσεων Ψυχογιός.

Η υλοποίηση έγινε με τη βοήθεια της Office Line και η διάρκεια του migration διήρκησε δύο εβδομάδες «χωρίς καμία διακοπή στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εταιρείας». Φιλοσοφία των Εκδόσεων Ψυχογιός είναι  πάντα να δίνει στους αναγνώστες και τους συνεργάτες της την καλύτερη αναγνωστική εμπειρία.

«Γι’ αυτό τον λόγο επιλέξαμε να επενδύσουμε σε μια νέα πλατφόρμα ψηφιακού μάρκετινγκ, το Marera της Sieben. Μέσα από αυτή την επένδυση η εταιρεία θα προσπαθήσει να στοχεύσει σε 1:1 επικοινωνία με τους πελάτες της και να τους προσφέρει εξατομικευμένη πληροφορία που θα ταιριάζει στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους» επισημαίνει ο Γ. Βελισσαράτος.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία να συλλέγει και να αναλύει τις προτιμήσεις των πελατών της μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνία. «Επιπλέον, μέσω της χρήσης της συγκεκριμένης πλατφόρμας επιδιώκουμε να μετρήσουμε αποτελεσματικότερα την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των διαφόρων μάρκετινγκ ενεργειών μας».