Το πιο μεγάλο και σύνθετο project που υλοποίησε η Διεύθυνση Πληροφορικής της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ το τελευταίο διάστημα αφορούσε την ενσωμάτωση των πληροφοριακών υποδομών των καταστημάτων της Προμηθευτικής στις δικές της υποδομές με στόχο την άμεση υιοθέτηση διαδικασιών, λειτουργιών και υπηρεσιών.

Το project έγινε roll-out και στα 56 καταστήματα της Προμηθευτικής όπως και στην αποθήκη της, ενώ ολοκληρώθηκε μόλις σε ένα μήνα. «Αν και οι δύο εταιρείες διέθεταν το ίδιο front-end σύστημα – το Reflexis Retail της Cubit – αυτό έπρεπε ουσιαστικά να στηθεί από την αρχή. Μια, δε, από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που κληθήκαμε να διαχειριστούμε ήταν η διαχείριση του κωδικολογίου και η εφαρμογή κοινής εμπορικής πολιτικής και προωθητικών ενεργειών το συντομότερο δυνατόν» δηλώνει στο NetFAX ο Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Πληροφορικής της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. Το έργο υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Πληροφορικής των δυο εταιρειών με τη συμμετοχή συνεργατών όπου ήταν απαραίτητο και διήρκησε ένα μήνα.

Το έργο περιλάμβανε, επίσης τη διαχείριση της κάρτας πιστότητας πελατών της Προμηθευτικής, η οποία θα έπρεπε να αντικατασταθεί με την αντίστοιχη της Μασούτης, την MasCard. Για το τελευταίο αξιοποιήθηκε ένα project που βρίσκεται ήδη στη φάση roll-out για τα καταστήματα της Μασούτης, το οποίο σχεδιάστηκε ένεκα του GPPR. Συγκεκριμένα σε όλα τα καταστήματα της Προμηθευτικής εγκαταστάθηκε ένα σύστημα ψηφιοποίησης εντύπων πελατών – που περιλαμβάνει tablet τοποθετημένο σε ειδική βάση και app – μέσω του οποίου ο πελάτης διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές αυτού του τύπου με την εταιρεία: αίτηση νέας κάρτας πιστότητας, τροποποίηση των στοιχείων της κάρτας πιστότητας, αποστολή βιογραφικού, τυχόν ερωτηματολόγια ή παράπονα που θέλει να συμπληρώσει και λοιπή πληροφόρηση (για προσφορές κ.λπ.).

Το έργο ολοκληρώθηκε για όλα τα καταστήματα της Προμηθευτικής στις 3 Σεπτεμβρίου και μέχρι το τέλος του μήνα καταχωρήθηκαν με το νέο σύστημα περισσότερες από 60.000 νέες κάρτες. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε εσωτερικά από την Διεύθυνση Πληροφορικής της Μασούτης, επιλέχθηκαν tablets της Lenovo, ενώ οι βάσεις τους κατασκευάστηκαν από την Arcon Hellas (ειδικά για το έργο αυτό). «Το αποτέλεσμα είναι να έχει αποφευχθεί ένας μεγάλος όγκος δουλειάς (δεν απαιτείται επιπλέον καταχώρηση αιτήσεων όπως συνέβαινε με τα έντυπα), ενώ παράλληλα διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά δεδομένα των πελατών παραμένουν προστατευμένα και ασφαλή, χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να περάσουν μπροστά από μάτια που δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση σε τέτοια πληροφορία» καταλήγει ο Σάββας Τορτοπίδης.