Όπως προβλέπει η Forrester σε πρόσφατη μελέτη της με τίτλο «Predictions 2018-Α Year of Reckoning», το 80% των επιχειρήσεων που επηρεάζονται από το νόμο GDPR δεν θα έχουν συμμορφωθεί με τις επιταγές τους τον επόμενο Μάιο, όταν και θα τεθεί σε ισχύ.

Από αυτές, το 50% θα αγνοήσει σκόπιμα τον ευρωπαϊκό κανονισμό, όπερ σημαίνει ότι «έχουν ζυγίζει το κόστος και τα ρίσκα και αποφάσισαν να ακολουθήσουν εκείνο το μονοπάτι που θεωρούν το πιο συμφέρον για αυτές» αναφέρει η Forrester. Επιπλέον, οι αναλυτές προσθέτουν ότι το άλλο 50% θα προσπαθήσει να συμμορφωθεί, αλλά θα αποτύχει. Εκτός από το GDPR, η έρευνα της Forrester περιλαμβάνει 13 ακόμα προβλέψεις που καλύπτουν διαφόρους τομείς, από το ΑΙ (τεχνητή νοημοσύνη) και τις πρωτοβουλίες blockchain, έως τα CX (Customer Experience) στάνταρ και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η Forrester προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι το 75% των AI projects το 2018 θα συνεχίσουν να μην φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, αναγκάζοντας τους επιχειρηματικούς ηγέτες να επανεξετάζουν τις επενδύσεις τους στην τεχνητή νοημοσύνη. Επίσης, αντίστοιχα πιεστική για αποτελέσματα θα είναι η κατάσταση για τις blockchain πρωτοβουλίες, με τους αναλυτές της Forrester να εκτιμούν ότι το 80% των σχετικών δράσεων απέτυχε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες, ένεκα των εξής τριών λόγων: έγινε oversold της τεχνολογίας, το testing δεν ήταν αρκετά πλήρες και οι λύσεις blockchain εφαρμόστηκαν σε προβλήματα που θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί και με άλλες λύσεις.

Η μελέτη αναφέρει, επίσης, ότι τα intelligent agents (Alexa, Siri ή chatbots) θα συνεχίσουν να επηρεάσουν το 10% των αποφάσεων αγορών τον επόμενο χρόνο, αν και το 67% των retailers δεν θα είναι κατάλληλα εξοπλισμένοι ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως αυτές τις πλατφόρμες. Η Forrester ισχυρίζεται, ακόμα, ότι το 60% των διευθυντικών στελεχών πιστεύει ότι αποτυγχάνει όσον αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας τους και προβλέπει ότι το 20% των CEOs θα αποτύχει να  ασπαστεί πλήρως τον ψηφιακό μετασχηματισμό- με ότι αρνητική συνέπεια θα έχει αυτό στις επιχειρήσεις τους.

Συμπληρώνει δε, ότι χωρίς τη δέουσα προσοχή στις ενέργειες Customer Experience (CX), το 30% των εταιρειών θα δουν να υποχωρεί περαιτέρω η ποιότητα της εμπειρίας πελάτη, οδηγώντας, ενδεχομένως, σε μείωση της δυναμικής ανάπτυξής τους. Τέλος, η Forrester εκτιμά ότι το 10% των επιχειρήσεων θα είναι σε θέση να μετατρέψουν τις επενδύσεις τους στην ασφάλεια σε εταιρικά κέρδη.

Διαβάστε ολόκληρη την έρευνα εδώ