Ανοδικά κινήθηκε το 2019 για την Comsys σε επίπεδο κύκλου εργασιών και κερδών μετά φόρων, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης, Βασίλη Γαλάκο, ο οποίος μίλησε στο NetFAX.

Εντός του 2020 η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει την μεγέθυνση της, κινούμενη πάνω από το φράγμα των 11 εκατ. ευρώ σε τζίρο, ανάπτυξη που θα προέλθει κυρίως από την προσθήκη νέων πελατών στο χαρτοφυλάκιo της. Πρόσφατα μάλιστα προχώρησε σε συμφωνία με μεγάλη εταιρεία ενέργειας στη Ρουμανία.

«Στον τομέα της ενέργειας εμφανίζουμε ικανοποιητική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια, υπογράφοντας εντός του 2019 συμφωνίες στην Ελλάδα με την Εταιρεία Φυσικού Αερίου Αττικής, την ZeniΘ, και την ΗΡΩΝ όπου εκτελέσαμε έργο ως υπεργολαβία από την ΙΒΜ.

Επίσης, ολοκληρώσαμε με επιτυχία έργο contact center για τη Meralco στη Φιλιππίνες. Ταυτόχρονα διατηρούμε δραστηριότητα στον χρηματοοικονομικό τομέα συνεργαζόμενοι με τράπεζες όπως η Eurobank για την οποία αναπτύξαμε λύσεις για τα collections και την υπηρεσία video banking, την Εθνική Τράπεζα, και την Τράπεζα Πειραιώς.

Τέλος, εκτελέσαμε έργα για την Caliber Home Loans, τράπεζα καταναλωτικών δανείων στην Αμερική και για την First Data στην Ελλάδα». H Comsys δραστηριοποιείται εξαγωγικά σε 22 χώρες και έχει επιλεγεί από την φαρμακοβιομηχανία Bayer ως integration partner στον τομέα των call centers της τελευταίας, σε όλο τον κόσμο.

Συμμετοχή σε έργα του Δημοσίου Αναφορικά με τη συμμετοχή της εταιρείας σε έργα του Δημοσίου η Comsys σχεδίασε, υλοποίησε, και υποστηρίζει τα call centers του υπουργείου Οικονομικών και του ΑΣΕΠ, όπως λέει ο κύριος Γαλάκος. «Δεδομένου ότι αρκετές υπηρεσίες ψηφιοποιούνται, εκτιμώ ότι το συγκεκριμένο πεδίο παρουσιάζει σημαντική προοπτική ανάπτυξης».

Στρατηγικές συνεργασίες  με Cisco και Aspect H εταιρεία διατηρεί στρατηγικές συνεργασίες με τη Cisco και την Aspect Software, οι οποίες διαθέτουν προϊόντα για contact centers, που αφορούν τόσο το Interaction Management όσο και το Workforce Optimization. «Από την πλευρά μας έχουμε αναπτύξει τα δικά μας προϊόντα, τα οποία ενισχύουν με εξειδικευμένες λειτουργίες τις πλατφόρμες των προμηθευτών μας, και τις εναρμονίζουν με τις ανάγκες των πελατών μας».

Ας σημειωθεί ότι το CList, ένα από τα προϊόντα της Comsys το οποίο δίνει την δυνατότητα για την υλοποίηση εκστρατειών εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων, με δυνατότητες σχεδίασης βέλτιστων στρατηγικών εκτέλεσης, έλαβε το διεθνές βραβείο 2020 Product of the Year στον τομέα των προϊόντων Outbound Campaigns Management από το εξειδικευμένο περιοδικό CUSTOMER Magazine.

Όπως εξηγεί ο κύριος Γαλάκος πελάτες της συγκεκριμένης λύσης είναι οι εταιρείες είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών, τηλεπωλήσεων, είσπραξης συνδρομών, και τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι που έχουν ανάγκη αυτοματοποίησης των διαδικασιών που αφορούν εξερχόμενες μαζικές επικοινωνίες, με σκοπό την αύξηση της αποτελεσματικότητας.

Επενδύει και φέρνει νέο προϊόν στην αγορά Αυτή την περίοδο η εταιρεία υλοποιεί μία σημαντική επένδυση, με στόχο να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν στο τέλος του 2020. «Το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται επίσης στην αγορά των contact centers και καλύπτει ανάγκες λειτουργικότητας που έχουν οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης – agents».