Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή έρευνα αγοραστών της IRI, η ολοένα αυξανόμενη χρήση του Διαδικτύου κυρίως μέσω κινητών τηλεφώνων, βοηθάει τους αγοραστές να βρουν σχετικές πληροφορίες για τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες που με τη σειρά τους, τους βοηθούν να μειώσουν τα έξοδα τους στο σούπερ μάρκετ.

Η έρευνα η οποία διενεργήθηκε σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, έδειξε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των αγοραστών χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των κινητών για να βρουν διαδικτυακά πληροφορία – κυρίως όσον αφορά τις καλύτερες προσφορές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων – πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%). Το 65% αυτών των αγοραστών ισχυρίζονται ότι εξοικονομούν χρήματα με αυτή τους την προσπάθεια. Ενώ το 37% των αγοραστών που ψάχνουν στο Διαδίκτυο θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές στο κατάστημα, το 22% των αγοραστών ψάχνουν πληροφορίες σχετικά με το πιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα/εβδομάδα.

Ένα επιπλέον ποσοστό 38% των αγοραστών αναζητούν τα συστατικά των προϊόντων και τη χρήση τους. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Νοτιοευρωπαίοι, οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρότερες οικονομικές δυσκολίες, χρησιμοποιούν περισσότερο το Διαδίκτυο για να αναζητούν πληροφορίες, με το 45% των Ελλήνων, το 39% των Ισπανών και το 33% των Ιταλών να χρησιμοποιούν συχνά το Διαδίκτυο για να αναζητούν πληροφορίες πριν τα ψώνια τους.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 34% των Ευρωπαίων αγοραστών έχουν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο για τα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ τουλάχιστον μία φορά τη χρονιά που μας πέρασε, μαζί με άλλα κανάλια. Μόνο το 21% των αγοραστών είπε ότι είναι περισσότερο πιθανό να αγοράζουν από το Διαδίκτυο στο μέλλον, ενώ το 37% είπαν ότι είναι απίθανο να ψωνίσουν από το Διαδίκτυο. Περισσότεροι από τους μισούς αγοραστές προτιμούν να βλέπουν και να αγγίζουν τα προϊόντα στο κατάστημα από το να τα αγοράζουν στο Διαδίκτυο.