Αύξηση αξίας αγορών κατά 150% κατέγραψε το 2018 η ελληνική πλατφόρμα αγορών με επιστροφή χρημάτων Pigogo, το οποίο διεύρυνε τη βάση χρηστών του κατά 80%.

Στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί πλέον περισσότερα από 450 μεγάλα και επώνυμα καταστήματα με προϊόντα μόδας και ομορφιάς, υπηρεσίες ταξιδιών, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, είδη σπιτιού, φαγητό και σούπερ μάρκετ. Τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών το 2018, με ποσοστό 41% επί της αξίας των αγορών, ενώ ακολούθησαν τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς (22%), τα ταξίδια (17%), το σούπερ μάρκετ και το φαγητό (14%). Τον Δεκέμβριο, οι εορταστικές αγορές κινήθηκαν στο ίδιο μοτίβο, με τα προϊόντα τεχνολογίας και πάλι να κυριαρχούν με ποσοστό 38% επί του συνόλου των αγορών που πραγματοποιήθηκαν.