netweek - Από χρήστες κινητών, χρήστες τραπεζικών εφαρμογών οι Γάλλοι έφηβοι

Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του NetWeek και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Από χρήστες κινητών, χρήστες τραπεζικών εφαρμογών οι Γάλλοι έφηβοι

24 Σεπτεμβρίου 2019 | 13:30 Γράφει ο Θοδωρής  Ριζόπουλος Topics: Banking / Finance,innovation,Τηλεπικοινωνίες

Η γαλλική εταιρεία Pixpay ετοιμάζεται να προσφέρει, εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς, μια εφαρμογή συμβατή με τα γνωστότερα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών, ειδικά σχεδιασμένη για νέους ηλικίας 10-18 ετών – φυσικά με τις απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας ως προς το ύψος των πληρωμών, οι οποίες ρυθμίζονται από τους γονείς και χρηματοδότες τους…

Η παροχή τραπεζικών υπηρεσιών για κινητά τηλέφωνα σε άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών σας φαίνεται αδύνατη; Όχι για την Pixpay, μια γαλλική εταιρεία που, στις αρχές του νέου σχολικού έτους 2019-20, στοχεύει στην κυκλοφορία μιας δικής της εφαρμογής, συμβατής τόσο με Google Pay, όσο και με Apple Pay, η οποία θα προορίζεται για καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 10-18 ετών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, η συγκεκριμένη υπηρεσία θα επιτρέπει την πραγματοποίηση ανέπαφων οικονομικών συναλλαγών, μέσω της χρήσης σχετικού αποθεματικού το οποίο θα βρίσκεται εντός της εφαρμογής. Παράλληλα, γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες ώστε οι χρήστες να έχουν την δυνατότητα παραλαβής μίας κανονικής πιστωτικής κάρτας MasterCard, ταυτόχρονα με τη χρήση της εφαρμογής. Ωστόσο, όπως είναι λογικό, στην εφαρμογή θα περιλαμβάνεται κι ένα σύνολο κατ’ επιλογήν ρυθμίσεων γονικού ελέγχου, όπως -μεταξύ άλλων- η δυνατότητα μπλοκαρίσματος των συναλλαγών με συγκεκριμένες εταιρείες, καθώς και η δημιουργία ενός «ταβανιού» ως ανώτατου ορίου πληρωμών. Πάντως, πρέπει να σημειωθεί πως η Pixpay δεν είναι η μοναδική εταιρεία στη γαλλική αγορά η οποία επιδιώκει να προσφέρει τραπεζικές υπηρεσίες σε άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών. Συγκεκριμένα, η εταιρία τηλεπικοινωνιών Orange σε συνεργασία με την Wirecard, έχει ήδη προσφέρει ανάλογες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω της επωνυμίας Orange Cash Jeune. Όμως, δεν δέχεται πλέον νέες εγγραφές, ενώ έχει δρομολογηθεί η απόσυρσή της από τη γαλλική αγορά και η μετατόπισή στην, ήδη προϋπάρχουσα, ισπανική εκδοχή της, υπό την επωνυμία Orange Cash Joven. Μένει να αποδειχθεί εάν η Pixpay θα έχει καλύτερη τύχη ή αν θα πρέπει να στραφεί σε άλλες, εναλλακτικές αγορές...

Κεραίες παντός… τζαμιού από NTT Docomo και Ericsson
Η χρήση συνθετικού γυαλιού για τη μετάδοση και λήψη σήματος 5G για κινητές τηλεπικοινωνίες φαντάζει εικόνα από το μέλλον. Κι όμως, η NTT Docomo, κυρίαρχος πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην Ιαπωνία, σε συνεργασία με την Ericsson φέρνουν αυτό το ενδεχόμενο ακόμη πιο κοντά.

Έπειτα από περίοδο εντατικών δοκιμών, οι δύο εταιρείες γνωστοποίησαν από κοινού την επιτυχή κατάληξή τους, παρουσιάζοντας, ταυτόχρονα, την πρώτη κεραία λήψης και μετάδοσης σήματος κινητής τηλεφωνίας, ενσωματωμένης σε πλακίδιο συνθετικού γυαλιού με σκοπό τη σταθερή αναμετάδοση σήματος 5G στη συχνότητα των 28 GHz. Για τις πιλοτικές δοκιμές, οι οποίες έλαβαν χώρα στην περιοχή Σουμίντα του Τόκιο την περίοδο μεταξύ 22 Απριλίου και 28 Μαΐου, χρησιμοποιήθηκε όχημα το οποίο εκινείτο με ταχύτητα 30 χμ. / ώρα, και περιλάμβανε αριθμό κεραιών, ενσωματωμένων σε διάφορα σημεία του, όπως τα πλευρικά ή τα πίσω παράθυρα.

Όπως προέκυψε από τις συγκεκριμένες δοκιμές, η σταθερότητα και η ισχύς του σήματος παρέμειναν αμετάβλητες, συμβάλλοντας στην ομαλή επικοινωνία, ακόμη και όταν το όχημα κυκλοφορούσε σε αστική περιοχή με πυκνή δόμηση, η οποία θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα στη σταθερότητα της επικοινωνίας.

Κύριο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης τεχνολογίας αποτελεί το μικρό μέγεθός της, σε συνδυασμό με τη διαφανή και καλαίσθητη εμφάνισή των πλακιδίων, η οποία επιτρέπει και ευνοεί την τοποθέτησή τους, μεταξύ άλλων, εντός κτιρίων ή οχημάτων. Το ερώτημα είναι, ωστόσο, πόσο δεκτικό θα αποδειχθεί το καταναλωτικό κοινό απέναντι στη συγκεκριμένη καινοτομία και, φυσικά, ποιό θα είναι το κόστος της...

netweek (T. 427)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778