netweek - Guy Thai: Konica Minolta: «Αλλάζουμε γιατί μας το ζητάει η αγορά»

Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του NetWeek και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Hardware

Guy Thai: Konica Minolta: «Αλλάζουμε γιατί μας το ζητάει η αγορά»

13 Ιουνίου 2018 | 09:49 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Corporate Performance,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Στο πλαίσιο εκδήλωσης της Konica Minolta που έλαβε χώρα στο κέντρο καινοτομίας (Experience Hub) της εταιρείας στο Άμστερνταμ στις 18 Μαΐου, το NetFAX είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τον Guy Thai, New Services Program Manager, για τη νέα εικόνα της εταιρείας, τα IT Services και το IoT, τους έξυπνους χώρους εργασίας και την τεχνητή νοημοσύνη.

Η Konica Minolta μετασχηματίζεται από μια συμβατική εταιρεία τεχνολογίας σε μια εταιρεία που παρέχει επιχειρηματικές λύσεις και υπηρεσίες σε μια πληθώρα διαφορετικών τομέων και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από αυτήν την αλλαγή πλεύσης είναι, σύμφωνα με τον Guy Thai, New Services Program Manager της Konica Minolta, αρκετά απλό: «Ξεκινώντας ως ένας κλασικός κατασκευαστής εκτυπωτικών συστημάτων, συνειδητοποιήσαμε στην πάροδο του χρόνου ότι οι πελάτες μας, ένεκα της ψηφιοποίησης, ζητούσαν από εμάς συστήματα και λογισμικό για τη διαχείριση των εγγράφων τους.

Ικανοποιώντας αυτήν την ανάγκη είδαμε να δημιουργείται μια νέα ευκαιρία για εμάς, παράλληλα με το printing: η διαχείριση των πληροφοριακών υποδομών. Γι’ αυτό το λόγο εξαγοράσαμε αρκετές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν στο χώρο του IT Services, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση μας σε αυτό το κομμάτι. Αλλάζουμε, λοιπόν, γιατί μας το ζητάει η αγορά».

Βέβαια, το όλο θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με τα IT Services,είναι κάτι μεγαλύτερο και σχετίζεται με το ψηφιακό μετασχηματισμό: «Το ΙΤ δεν πρέπει να περιορίζεται στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων ρουτίνας. Οφείλει να παίζει ένα πιο ενεργό ρόλο στο ψηφιακό μετασχηματισμό, να συμβάλει στη δημιουργία καινοτομίας και νέων & online υπηρεσιών (e-commerce, mobile apps κ.λπ.), να παίζει καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας χρηστών». Στόχος της Konica Minolta είναι να προσφέρει στις Διευθύνσεις Πληροφορικής τους πόρους που τους λείπουν, βοηθώντας τις να επικεντρωθούν σε όλα τα παραπάνω.

Απλό, αποτελεσματικό και «έξυπνο» περιβάλλον εργασίας
«Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε με τις λύσεις μας είναι να απλοποιήσουμε το πληροφοριακό περιβάλλον των σύγχρονων επιχειρήσεων και δη των μικρομεσαίων, βοηθώντας τις να επικεντρωθούν στην κύρια δραστηριότητά τους, στη δημιουργία αξίας και καινοτομίας» επισημαίνει ο G. Thai. Σήμερα, οι δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού απαιτούν πολλούς πόρους από το ΙΤ, τους οποίους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν. Με τις λύσεις της η Konica Minolta προσφέρει τη λύση, αναλαμβάνοντας τη διεκπεραίωση μέσα από service desk, όλων εκείνων των καθημερινών εργασιών ρουτίνας που δεν προσφέρουν αξία στην επιχείρηση, απελευθερώνοντας το ΙΤ και επιτρέποντάς του να αφοσιωθεί στην ψηφιακή καινοτομία.

«Οι λύσεις μας ενισχύουν την εργασία των ομάδων και προσθέτουν ευελιξία σε μια επιχείρηση, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να έχουν παντού και έγκαιρα ενημερωμένη εταιρική πληροφόρηση. Επιπλέον, επιτρέπουν τη δυναμική εξέλιξη του ΙΤ, δημιουργώντας ένα ανοικτό σύστημα, το οποίο εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου. Μέσα από το marketplace μας οι εταιρείες μπορούν να ανανεώνουν τα πληροφοριακά τους συστήματα, κατεβάζοντας εφαρμογές ή αποκτώντας πρόσβαση σε συγκεκριμένες υπηρεσίες cloud βάσει των εκάστοτε αναγκών τους» αναφέρει ο G. Thai, συμπληρώνοντας: «Για εμάς οι πελάτες αποτελούν συνεργάτες και επιδιώκουμε να έχουμε μια μακροχρόνια σχέση μαζί τους».

Άλλωστε, για την Konica Minolta είναι πολύ σημαντική η φυσική παρουσία στο χώρο των πελατών: «περισσότερο από το 50% του εργατικού δυναμικού είναι τεχνικοί που προσφέρουν on-site υποστήριξη στους πελάτες». Παράλληλα, προσφέρει στους πελάτες της δύο πολύ σημαντικά εργαλεία: το ΙΤ dashboard, με το οποίο δίνει στον ΙΤ Μanager τη δυνατότητα να διαχειριστεί το πληροφοριακό σύστημα μέσα από ένα απλοποιημένο περιβάλλον και Team Space, ένα εργαλείο που ενισχύει τη συνεργασία στις ομάδες εργασίας των επιχειρήσεων.

Από την επώαση, στην προτυποποίηση και την παραγωγή
Αρκετές από αυτές τις νέες λύσεις και υπηρεσίες της Konica Minolta έχουν «επωαστεί» στα Business Innovations Center (ΒΙC) της. Όπως είναι τα «έξυπνα» γυαλιά, τα οποία βρίσκονται ακόμα στη φάση προτύπου, ωστόσο δεν θα αργήσουν να κυκλοφορήσουν στην αγορά ως ένα έτοιμο προϊόν. Η «έξυπνη» κάμερα της Mobotix από την άλλη δεν αποτελεί πια πρωτότυπο αλλά έτοιμο προϊόν το οποίο μπορεί, για παράδειγμα, να καταμετρήσει τους πελάτες σε ένα κατάστημα ή να δημιουργήσει ένα heat map απεικονίζοντας εκείνα τα σημεία του καταστήματος στα οποία συγκεντρώνονται περισσότερο οι καταναλωτές.

Λύσεις όπως η κάμερα της Mobotix βοηθάνε τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις διαδικασίες και την αποτελεσματικότητά τους, αξιοποιώντας την επιχειρηματική ευφυΐα. «Καινοτομία για εμάς σημαίνει ότι δεν περιοριζόμαστε μόνο στις δικές μας δυνάμεις. Αξιοποιούμε την ανοικτή καινοτομία και τις συνέργιες, λαμβάνοντας υπόψη οποιαδήποτε τρίτη λύση μπορεί να προσδώσει αξία στη στρατηγική μας. Στόχος να φέρουμε την επιχειρηματική ευφυΐα στο περιβάλλον εργασίας» καταλήγει ο G. Thai.

Netweek Online( 13 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778