H Information Systems IMPACT έχει αναπτύξει καινοτόμες και αξιόπιστες λύσεις ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τις ελληνικές επιχειρήσεις, βοηθώντας τες να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, όπως επισημαίνει στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε στο netweek ο Νίκος Καβαλιεράτος, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας.

netweek: Ποιες είναι οι κυριότεροι τομείς δραστηριοποίησης σας στην αγορά και σε ποιες εταιρείες απευθύνεστε;

Νίκος Καβαλιεράτος: Από την ίδρυση της το 1998, η εταιρεία Information Systems IMPACT δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη επιχειρηματικών λύσεων βασισμένων στο Internet. Εστιάζει στην παροχή εξειδικευμένων λύσεων – web sites και intranet – με σκοπό τη στοχευμένη και λειτουργική προβολή των επιχειρηματικών υπηρεσιών στο Internet. Εδώ και 15 χρόνια εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης, βοηθώντας εταιρείες από όλους τους κλάδους της αγοράς να ανταλλάσσουν ηλεκτρονικά παραστατικά με ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο. Σήμερα, η IMPACT Α.Ε αποτελεί τον κορυφαίο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ελλάδα με παρουσία και σε άλλες χώρες των Βαλκανίων.

Ήδη περισσότερες από 7.000 εταιρείες με 20.000 χρήστες χρησιμοποιούν τις λύσεις μας, ανταλλάσσοντας περίπου 10.000.000 τιμολόγια σε ετήσια βάση. Τον Δεκέμβριο του 2014 η εταιρεία έκανε ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο άλμα. Συνδέθηκε με τον όμιλο Quest, ο οποίος συμμετέχει, πλέον, με μειοψηφικό ποσοστό στην IMPACT. Η εξέλιξη αυτή αφενός δικαιώνει την εταιρεία μας για τις μέχρι σήμερα ιδιαίτερα αποτελεσματικές και κερδοφόρες επιδόσεις της και αφετέρου της δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί περαιτέρω τεχνολογικά και να επεκτείνει ακόμα πιο γρήγορα τη δράση της και εκτός συνόρων. Στόχος μας είναι να γίνουμε στον τομέα των υπηρεσιών μας ο μεγαλύτερος πάροχος στη νοτιοανατολική Ευρώπη, από τη Ρουμανία ως την Κύπρο.

netweek: Για ποιο λόγο θα πρέπει μια εταιρεία σήμερα να προβεί στην επιλογή μιας λύσης ηλεκτρονικής τιμολόγησης;

Νίκος Καβαλιεράτος: Σήμερα, την περίοδο της μεγάλης οικονομικής κρίσης, οι επιχειρήσεις αναζητούν λύσεις που θα τους βοηθούν άμεσα, τόσο στην προσπάθεια μείωσης κόστους όσο και στον αυτοματισμό και βελτιστοποίηση των διαδικασιών τους. Ακριβώς σε αυτούς τους τομείς, οι λύσεις ηλεκτρονικής τιμολόγησης προσφέρουν σημαντικά οφέλη, όπως: Σημαντική μείωση λειτουργικού κόστους. Μελέτες έχουν δείξει ότι το συνολικό όφελος για την ελληνική οικονομία μπορεί να είναι έως 1 δισ. ευρώ ετησίως – οδηγώντας σε βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, λόγω της κατάργησης εκτύπωσης των παραστατικών (χαρτί, toner κ.λπ.), της αποστολής τους μέσω courier/ταχυδρομείου και του φυσικού χώρου αρχειοθέτησης (κλασέρ, ντουλάπες, αποθήκες κ.λπ.).

Σημαντική μείωση παραγωγικού χρόνου και μεγαλύτερη αυτοματοποίηση διαδικασιών από την έκδοση του τιμολογίου έως την είσπραξη, λόγω άμεσης και αυτοματοποιημένης αποστολής /παραλαβής και λογιστικής καταχώρησης των ηλεκτρονικών τιμολογίων. Ενδυνάμωση του κοινωνικού χαρακτήρα για τις εταιρείες, καθώς εφαρμόζουν μια «πράσινη» λύση, φιλική προς το περιβάλλον. Η υιοθέτηση όμως της ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα έχει οφέλη και για το ελληνικό δημόσιο, καθώς θα συμβάλει:

  • Στην άμεση καταπολέμηση της φοροδιαφυγής μέσω της μείωσης των πλαστών και εικονικών τιμολογίων έως και 80%, αλλά και του αυτοματοποιημένου ελέγχου στοιχείων ΦΠΑ.
  • Στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των φορολογικών ελέγχων, μέσω της δυνατότητας άμεσης πρόσβασης στις πληροφορίες συναλλαγών και της επαλήθευσης στοιχείων σε πραγματικό χρόνο, με ακρίβεια και αξιοπιστία.
  • Στη μείωση του λειτουργικού κόστους για τις Δημόσιες Προμήθειες, σε σύνδεση με το έργο Ηλεκτρονικών Προμηθειών.

netweek: Πόσο επαρκές είναι σήμερα το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο για την ηλεκτρονική τιμολόγηση;

Νίκος Καβαλιεράτος: H ηλεκτρονική τιμολόγηση θεσμοθετήθηκε νομοθετικά στην Ελλάδα το 2006. Στo πλαίσιο της εναρμόνισης με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, το φορολογικό και εν γένει νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα παρέχει πλήρως τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εκδίδουν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Σύμφωνα με τις τελευταίες σχετικές τροποποιήσεις του Κ.Φ.Α.Σ (Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Στοιχείων) ΠΟΛ 1004-04/01/2013 και των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων ΠΟΛ.1003-31/12/2014, το ηλεκτρονικό τιμολόγιο έχει ακριβώς την ίδια εγκυρότητα με το έντυπο με την προϋπόθεση – και για τα δύο- ότι διασφαλίζεται η αυθεντικότητα της προέλευσης, η ακεραιότητα του περιεχομένου και η αναγνωσιμότητα των τιμολογίων. Οι λύσεις της IMPACT είναι πλήρως συμβατές με αυτές τις διατάξεις και εγγυούνται τη διαχείριση των ηλεκτρονικών τιμολογίων με απόλυτη ασφάλεια. Για το λόγο αυτό οι λύσεις μας έχουν πιστοποιηθεί με το πρότυπο ISO 27001.

netweek: Γιατί θα πρέπει μια εταιρεία να επιλέξει τη δική σας λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης;

Νίκος Καβαλιεράτος: H IMPACT προσφέρει στην αγορά όχι απλά μια λύση, αλλά ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ηλεκτρονικής διαχείρισης παραστατικών, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μεταβούν εύκολα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια στον κόσμο των ηλεκτρονικών/ψηφιακών συναλλαγών. Η «σουίτα» λύσεων της IMPACT περιλαμβάνει:

“Archiving Connect”. Εφαρμογή ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης παραστατικών για την αυτόματη μετατροπή των παραστατικών σε ηλεκτρονικά και την κεντρική αρχειοθέτηση τους.

“Paperless Connect”. Υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης για την οργανωμένη και αυτοματοποιημένη αποστολή και παραλαβή ηλεκτρονικών τιμολογίων, αξιοποιώντας το μεγαλύτερο business community για την εύκολη και άμεση διασύνδεση επιχειρήσεων.

“i-Connect/PDF2EDI”. Υπηρεσία EDI για την αυτόματη καταχώρηση των παραστατικών που λαμβάνει μια επιχείρηση, με αμεσότητα, ευελιξία και ασφάλεια. Βασισμένες στη μακρόχρονη εμπειρία της, οι εφαρμογές e- business της IMPACT χαρακτηρίζονται από ευχρηστία και φιλικότητα προς τους χρήστες, πλούσια λειτουργικότητα, καθώς και πλήρη κάλυψη του φορολογικού και λογιστικού πλαισίου.

Επιπλέον των εφαρμογών αυτών, η IMPACT, βασισμένη στη γνώση των επιχειρηματικών διαδικασιών και αναγκών επιχειρήσεων συγκεκριμένων κλάδων της αγοράς, έχει αναπτύξει νέες, προηγμένες και καινοτόμες λύσεις βασισμένες στην ηλεκτρονική τιμολόγηση. Τέτοιες λύσεις είναι :

Η υπηρεσία “Distributors Connect” για τη συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων πωλήσεων και αποθεμάτων αντιπροσώπων και ειδικών συνεργατών, με πλήρως αυτοματοποιημένο και αξιόπιστο τρόπο, που βοηθά τις επιχειρήσεις με δίκτυα συνεργατών να βελτιώσουν την παρακολούθηση των πωλήσεων τους, να αυτοματοποιήσουν χρονοβόρες διαδικασίες (όπως είναι η έκδοση πιστωτικών τζίρων) και να επιτύχουν αποτελεσματικότερη στοχοθέτηση.

Η υπηρεσία “CRP” για την αυτοματοποιημένη δημιουργία και επεξεργασία «άριστων» παραγγελιών αναπλήρωσης, που βοηθά επιχειρήσεις κλάδου των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) και του οργανωμένου λιανεμπορίου να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες αναπλήρωσης, το επίπεδο των αποθεμάτων και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στον τελικό καταναλωτή.

netweek: Τι επενδύσεις σκοπεύετε να κάνετε για να επεκταθείτε περαιτέρω στην αγορά του εξωτερικού;

Νίκος Καβαλιεράτος: Όπως ήδη αναφέραμε στόχος μας είναι να γίνει η IMPACT ο κορυφαίος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης στη Ν.Α Ευρώπη, καθώς και να προωθήσει τις λύσεις της και στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης. Ήδη δραστηριοποιούμαστε στις αγορές των χωρών της πρώην Γιουγκοσλαβίας και της Ρουμανίας. Ειδικά στη Σερβία, η εταιρεία μας έχει επιτύχει να συνδέσει περισσότερες από 60 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ, ανταλλάσσοντας μέχρι τώρα περισσότερα από 1.5 εκ. παραστατικά, γεγονός που μας καθιστά τον μεγαλύτερο πάροχο στη Σερβία.

Για την πιο αποτελεσματική δραστηριοποίησή μας στις αγορές του εξωτερικού καλλιεργούμε και εκμεταλλευόμαστε συνέργειες με τον όμιλο Quest, ο οποίος έχει ήδη πετυχημένη παρουσία στις περιοχές αυτές. Για την επέκταση στις αγορές του εξωτερικού η IMPACT επενδύει, πρώτα από όλα, για την προσαρμογή των λύσεων της στο νομικό και επιχειρηματικό πλαίσιο των χωρών αυτών. Επίσης, όντας μέλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (EESPA), η IMPACT συμμετέχει σε διεθνή συνέδρια και εκθέσεις, όπου ενημερώνεται για τις εξελίξεις στον τομέα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, συμβάλει στη διαμόρφωση των προτάσεων του συνδέσμου για την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και παρουσιάζει τις λύσεις της.

18 χρόνια αξιοπιστία και πρωτοπορία

Η IMPACT Α.Ε. ιδρύθηκε το 1998 με τη μορφή ΕΠΕ από τους Ιωάννη Τερψίδη και William Δράκο. Λόγω της δυναμικής της, λίγους μήνες μετά την ίδρυσή της συμμετέχει στο μετοχικό της κεφάλαιο η εταιρεία ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕ, ενώ το 2000 εντάσσεται στο μετοχικό της σχήμα ο Γιώργος Χαλκιαδάκης. Συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία και δυναμική, το 2006 μετατρέπεται σε ΑΕ και συμμετέχει (στο μετοχικό σχήμα) και η Τζένη Περδίκη, ενώ το 2013 ανακτά τις μετοχές από την εταιρεία Πουλιάδης & Συνεργάτες ΑΕ. Το 2014 η IMPACT Α.Ε. έκανε ένα φιλόδοξο άλμα και συνδέθηκε με τον όμιλο Quest, ο οποίος συμμετέχει, πλέον, με μειοψηφικό ποσοστό. Σήμερα, η IMPACT Α.Ε. είναι ο κορυφαίος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ελλάδα, με παρουσία και σε άλλες χώρες των Βαλκανίων.