H ΙΒΜ και η Salesforce.com προχώρησαν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας συνεργασίας για τη σύνδεση των δύο πλατφορμών τεχνητής νοημοσύνης - IBM Watson και Einstein - που έχουν αναπτύξει.

Στο πλαίσιο αυτό ο IBM Watson θα ενσωματωθεί, μέσω των σχετικών APIs, στο Salesforce Einstein. Το Einstein αποτελεί μια νέα πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που παρουσιάστηκε πέρσι και έχει ως στόχο να αναλύει αποτελεσματικότερα πελατειακές σχέσεις.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών θα επιτρέψει στους πελάτες της Salesforce.com να αποκτήσουν μια ευκολότερη πρόσβαση σε δεδομένα του IBM Watson. Η σύνδεση των δύο πλατφορμών θα μπορούσε, για παράδειγμα, να βοηθήσει τους retailers ώστε να  συνδυάσουν την ανάλυση τοπικών καταναλωτικών συνηθειών, δεδομένων καιρού και λιανικής του IBM Watson με τα εξειδικευμένα σε πελάτες δεδομένα αγορών και προτιμήσεων του Salesforce Einstein, ώστε να παράγονται αυτόματα email καμπάνιες που θα τρέχουν στοχευμένα σε πιθανούς πελάτες.

H IBM θα παρέχει, επίσης, δεδομένα καιρού σε πελάτες της Salesforce.com στη μορφή υπηρεσίας (IBM Weather Insights), μέσα από τα οποία αυτοί θα μπορούν να εκτιμήσουν την επίδραση του καιρού στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Η IBM από την πλευρά της θα αξιοποιήσει το Salesforce Service Cloud στην εσωτερική της λειτουργία, για να βελτιώσει τις υπηρεσίες υποστήριξης που παρέχει διεθνώς, αποκτώντας μια γενική εικόνα για κάθε πελάτη της.