netweek - Μεταρρυθμίσεις με οδηγό το ITSM

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του NetWeek και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Μεταρρυθμίσεις με οδηγό το ITSM

27 Ιουλίου 2015 | 09:45 Γράφει ο Αναστάσιος  Αλέφαντος Topics: IT Service Management

Αναστάσιος Αλέφαντος

Εν μέσω μιας μεγάλης κρίσης και ανάμεικτων συναισθημάτων από την επίτευξη της συμφωνίας με τους ευρωπαίους εταίρους, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις. Αυτό που μας χρεώνουν είναι η άρνηση, όλα αυτά τα χρόνια, να προχωρήσουμε σε αναγκαίες μεταρρυθμίσεις. Οι μεταρρυθμίσεις χρειάζονται, πρωτίστως στο Δημόσιο, αλλά όχι μόνο. Αν θέλουμε πραγματικά να αποδώσουν και να δούμε ανάπτυξη θα πρέπει να υλοποιηθούν μεταρρυθμίσεις απ’ όλους τους συμμετέχοντες στην παραγωγική διαδικασία.

Ενώ η βιομηχανία και η πρωτογενής παραγωγή στη χώρα μας βρίσκονται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 850.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις (άρα στην μεταποίηση και στις υπηρεσίες), συνεισφέροντας στο 87% της συνολικής απασχόλησης. Συμπερασματικά, θα πρέπει να στηριχθούμε σ’ αυτές τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την ανάπτυξη. Έχοντας ως απτό παράδειγμα χώρες πολύ μικρότερες από εμάς που καταφέρνουν να ευημερούν στον τομέα των υπηρεσιών, είμαι πεπεισμένος πως μπορούμε εύκολα και γρήγορα να πετύχουμε ακόμα και καλύτερα αποτελέσματα. Διαθέτουμε ανθρώπινο δυναμικό με ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο σε γνώσεις και ικανότητες. Το απαραίτητο όμως είναι, να καταλάβουν οι επιχειρήσεις την ανάγκη και τη χρησιμότητα των μεταρρυθμίσεων και να δεσμευτούν στην υλοποίησή τους, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς σε γεωγραφικά όρια.

Ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσετε με τις μεταρρυθμίσεις είναι με την εφαρμογή IT Service Management (ITSM), το οποίο - έχοντας μια προσέγγιση με επίκεντρο τον πελάτη και βασισμένη στη δημιουργία αξίας τόσο για τον τελικό χρήστη, όσο και για την ίδια την επιχείρηση - αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία υγιούς επιχειρηματικότητας, εστιασμένης στη δημιουργικότητα, την καινοτομία, την παραγωγική διαδικασία και τη γνώση, ενώ παράλληλα προωθεί μια κουλτούρα διαρκούς βελτίωσης. Το ιδανικό βέβαια σενάριο είναι πιστοποιήσετε και να πείσετε εαυτούς και αλλήλους (εντός και εκτός συνόρων) για την αξιοπιστία και την οργάνωσή σας, με ένα ISO 20000. Όλοι συμφωνούμε πως πρέπει τα πράγματα να αλλάξουν και είναι πιστεύω η κατάλληλη στιγμή, αρκεί όλοι να αποφασίσουμε να δράσουμε.

netweek (T. 371)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778