Το 2017 για την Tupperware παγκοσμίως ήταν μια χρονιά αναδιοργάνωσης ειδικά στον τομέα του ΙΤ.
«Στην Tupperware Ευρώπης Αφρικής και Μέσης Ανατολής (ΤΕΑΜ) άλλαξε ριζικά η δομή του ΙΤ και δημιουργήθηκε ένας νέος κεντρικός οργανισμός στον οποίο ανήκω πλέον, διατηρώντας, ωστόσο, τη μηχανογραφική υποστήριξη της Tupperware Hellas. Βασικός σκοπός αυτών των αλλαγών είναι το standardization των εφαρμογών σε παγκόσμιο επίπεδο και η εναρμόνισή τους με τη νέα ψηφιακή στρατηγική της εταιρείας» δηλώνει στο NetFAX, ο Τάκης Διάκος, IT Manager της Τupperware Hellas. «Λόγω αυτών των αλλαγών όλα τα σημαντικά projects είναι κεντρικά και αφορούν όλες τις χώρες του ΤΕΑΜ» συμπληρώνει. Το 2017 ολοκληρώθηκε η καταγραφή όλων των υπαρχουσών εφαρμογών και η επιλογή των standard.
«Η απόφαση που πήραμε ήταν να χρησιμοποιήσουμε το JDE E1 της Oracle ως back office σύστημα και το Jenkon, το οποίο είναι εξειδικευμένο στο direct selling software, για τη διαχείριση του sales force. Αυτά θα είναι και τα δυο βασικά projects για την Tupperware παγκοσμίως για τα επόμενα τρία χρόνια» σημειώνει ο Τ. Διάκος. Ήδη έχει αρχίσει η πρώτη εγκατάσταση και αφού ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2018 θα αρχίσει το roll out στις χώρες (στην Ελλάδα υπολογίζεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2019). Μέσα στο 2018 υπάρχει φυσικά και το θέμα της συμμόρφωσης στο GDPR, ωστόσο πρόκειται για ένα project που επεκτείνεται σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριοότητες.
Το 2017 ολοκληρώθηκε στην Ελλάδα η εγκατάσταση ενός συστήματος EDMS για τη διαχείριση και αρχειοθέτηση των εκδιδόμενων παραστατικών, «από το οποίο αναμένεται σημαντική βελτίωση στο κόστος των εκτυπώσεων, αλλά το σημαντικότερο σημαντική βελτίωση σε όλη τη διαδικασία εκτέλεσης και αποστολής των παραγγελιών με αντίστοιχη μείωση του λειτουργικού κόστους και βελτίωση στο επίπεδο της εξυπηρέτησης των πελατών. Λόγω του ότι είμαστε στην αρχή της λειτουργίας του συστήματος δεν έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα. Το σύστημα αυτό αξιολογείται ώστε να χρησιμοποιηθεί και από τις υπόλοιπες χώρες του ΤΕΑΜ».
Ένα άλλο μικρό σε μέγεθος, αλλά λειτουργικά πολύ σημαντικό, project είναι δυνατότητα λήψης πληρωμών μέσω ΔΙΑΣ. «Με αυτό τον τρόπο δίνουμε τη δυνατότητα στις πωλήτριες πληρωμής με όλα τα μέσα που υποστηρίζει η ΔΙΑΣ, ενώ ταυτόχρονα έχουμε άμεση ενημέρωση για την πληρωμή, χωρίς προβλήματα ταυτοποίησης και με χαμηλότερο τραπεζικό κόστος» καταλήγει ο Τ. Διάκος.