Ως ιδιαίτερα έμπειροι χαρακτηρίζονται οι Έλληνες χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι ίδιοι επισκέπτονται σε καθημερινή βάση τις αντίστοιχες σελίδες.

Τα παραπάνω προκύπτουν με βάση τα συμπεράσματα πανελλαδικής έρευνας του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: “Στάση, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα social media”.

Συγκεκριμένα, το 50% των Ελλήνων δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τα social media κάτι παραπάνω από 3 χρόνια, το 68% επισκέπτεται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και το 60% blogs και forums. Επίσης, 1 στους 2  Έλληνες αναζητά πληροφορίες σε σελίδες με reviews χρηστών. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι παρά το γεγονός πως χρησιμοποιούν συχνά τα social media, οι εγχώριοι χρήστες είναι πολύ ενεργοί μόνο στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (περίπου 1 στους 2 αφήνει σχόλια συχνά).

Τα ποσοστά αλλάζουν αρκετά όταν εξετάζουμε τα blogs/forums,  όπου μόνο 1 στους 5 κάνει συχνά σχόλια  και τις σελίδες με reviews χρηστών, στις οποίες μόλις 1 στους 10 αφήνει συχνά κάποιο σχόλιο. Το παραπάνω γεγονός εξηγείται από την μεγαλύτερη εξοικείωση που έχουν οι Έλληνες χρήστες με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με άλλους τύπους social media, blogs και σελίδες με reviews χρηστών.