Το LinkedIn εξαγοράζει την αμερικανική startup “Refresh”, δημιουργό μίας εφαρμογής που συλλέγει νέα και ειδήσεις σχετικά με τους συμμετέχοντες σε συναντήσεις.

Η Refresh έχει σχεδιαστεί έχει σχεδιαστεί ως «ψηφιακό βιβλίο ενημέρωσης» που μπορεί να «ανακαλέσει» online πληροφορίες που σχετίζονται με ανθρώπους που οι χρήστες πρόκειται να συναντήσουν. Τα δεδομένα μπορεί να είναι οτιδήποτε, από posts σε blogs, ειδήσεις ή posts στο Facebook μέχρι προσωπικές σημειώσεις ή αγαπημένες ομάδες. Η mobile εφαρμογή έχει στόχο να βοηθήσει τους χρήστες να «επικοινωνήσουν» με τους συνεργάτες που θα συναντηθούν πιο άμεσα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για να θυμίσει στο χρήστη λεπτομέρειες για κάποιον συνεργάτη του όταν τον συναντήσει απρογραμμάτιστα. Σημειώνεται ότι η LinkedIn ήδη διαθέτει την εφαρμογή “Connected” που θεωρείται ανταγωνιστής της Refresh και «φορτώνει» τα στοιχεία των συνεργατών του χρήστη, ωστόσο δεν είναι σίγουρο αν η Refresh θα προστεθεί στo Connected ή στο site του LinkedIn.