Σύμφωνα με την IDC, η παγκόσμια αγορά wearable θα αναπτυχθεί το 2018 κατά 8,5%, με το συνολικό αριθμό πωλήσεων να αγγίζει τα 125,3 εκατ. συσκευές.

Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (58,2%) αποσπάνε τα smartwatches με 72,8 εκατ. συσκευές, ενώ ακολουθούν τα wristband με 37,1%, με περιορισμένη διείσδυση των έξυπνων ρούχων (2,2%) και των earwear (1,7%). Έως το 2022 οι αναλυτές εκτιμούν ότι θα διατίθονται στην αγορά 189,9 εκατ. wearable, με τη μέση ετήσια ανάπτυξη της αγοράς να ανέρχεται στο 11%.

Τα smartwatches θα συνεχίσουν και τότε να αποτελούν την κινητήρια δύναμη της αγοράς (με 63,3% μερίδιο και 13,3% ετήσια ανάπτυξη), με τα wristbands να χάνουν σε σημαντικότητα (με 24,7% μερίδιο αγοράς το 2022, και 0,3% μέση ετήσια ανάπτυξη). H κατηγορία των earwear συσκευών, ωστόσο, θα σημειώσει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, με 56% ανά έτος και 6,8% μερίδιο αγοράς το 2022.

Αξιοσημείωτη ανάπτυξη θα καταγράψει και η κατηγορία των έξυπνων ρούχων – 34,3% ανά έτος και 4,8% μερίδιο αγοράς το 2022. Ειδικό όσον αφορά τα smartwatches, η IDC θεωρεί ότι μέχρι το 2022 το Apple Watch OS θα συνεχίσει να αποτελεί τη σημαντικότερα πλατφόρμα – από 44,4% το 2018 σε 35,8% το 2022. To Android θα χρησιμοποιείται το 2022 στο 22,4% όλων των smartwatches, ενώ το Open Source Wear OS – το οποίο δεν πρέπει να συγχέεται με το Android – θα τρέχει στο 19,8% των έξυπνων ρολογιών.