Είναι γεγονός αναμφισβήτητο πια, πως οι μεγάλες ανατροπές (όπως, π.χ. αυτή που βιώνουμε τούτες τις μέρες με την πανδημία) φέρνουν μαζί τους μεγάλες προκλήσεις κι ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες – αρκεί να είσαι στο σωστό μέρος, τη σωστή ώρα και να προτείνεις τη σωστή λύση.

Δεν είναι πάντα εύκολη η «συναστρία» αλλά, αν πετύχει, το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα αποδοτικό! Αυτό ακριβώς συνέβη στην περίπτωση της isMOOD, μιας μικρής ελληνικής νεοφυούς εταιρίας, η οποία ειδικεύεται στη μέτρηση και ανάλυση σε πραγματικό χρόνο του συναισθήματος της κοινής γνώμης όπως αυτό καταγράφεται στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – με άλλα λόγια, στην ανάλυση του κοινωνικού αντικτύπου ατόμων, εταιριών, δράσεων, αλλά και προϊόντων.

Η ευκαιρία, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο NetFAX η CEO και συνιδρύτρια (ο άλλος συνιδρυτής και «μάγος» των αλγορίθμων, είναι ο επικ. καθηγητής σήμερα στο Παν. Πειραιά, Διονύσης Σωτηρόπουλος, που υποστηρίζει το ερευνητικό σκέλος) της isMOOD, Άννα Κασιμάτη, δεν είναι άλλη από τη χρεία πολλών εταιριών και φορέων να κατανοήσουν -ειδικά σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς, καθ’ οδόν προς τη «νέα κανονικότητα»- τις ανάγκες των πελατών τους και να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους, επιδεικνύοντας την αναγκαία ευελιξία, για να μην τους χάσουν. Κι αυτό μπορεί να γίνει πλέον, μόνο online – όσο για την «πρώτη ύλη», διαρκώς «αυγαταίνει» καθώς, με τόσους «εγκλείστους», υπάρχει γενναία αύξηση του περιεχομένου, σε καθημερινή βάση, σε σύγκριση με το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου.

Social listening
Οι εξειδικευμένοι αλγόριθμοι που έχει δημιουργήσει (και επικαιροποιεί συνεχώς) η ομάδα, «διαβάζουν» ό,τι γράφεται δημοσίως και αναρτάται στα social media (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube), σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, blogs, fora και άλλα σημεία υποδοχής στο Διαδίκτυο, για να ακολουθήσει ανάλυση και συνεχής παροχή πληροφόρησης στον πελάτη. Αυτό το social listening με εκατομμύρια captured posts, που αξιοποιεί λέξεις και φράσεις «κλειδιά» στα ελληνικά και άλλες γλώσσες, μπορεί να αφορά είτε τον ίδιο (brand, προϊόντα, υπηρεσίες) είτε τους ανταγωνιστές/αντιπάλους του και τα στοιχεία που συλλέγονται -και συχνά συγκεντρώνονται σε συνοπτικές αναφορές, με εντυπωσιακή αλλά και εύπεπτη οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων- αποτελούν πολύτιμη βάση για τη λήψη σωστότερων αποφάσεων, αλλά και την αντιμετώπιση κρίσεων εν τη γενέσει τους.

Σε Ελλάδα και Κύπρο
Η isMOOD (που ιδρύθηκε το 2013, έκανε τη «θητεία» της στο egg την περίοδο 2014-6 και πλέον απασχολεί 8 άτομα) δραστηριοποιείται εκτός από την Ελλάδα και στην Κύπρο, ενώ δεν έχει λάβει ως σήμερα κάποια χρηματοδότηση, αρκούμενη στην οργανική της ανάπτυξη και στα χρήματα από κάποια βραβεία που κέρδισε. Έχει πλέον πολλές εκατοντάδες πελάτες – συνδρομητές στην πλατφόρμα της, από τους χώρους των τραπεζών και των ασφαλιστικών εταιριών, της ενέργειας, των καταναλωτικών αγαθών, αλλά και των startups, ενώ συμμετέχει σε ελληνικά και διεθνή ερευνητικά προγράμματα.

Πρωτοβουλία για την COVID-19
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρeία -που, όπως εξομολογείται η Άννα Κασιμάτη, «αγαπάει πολύ τις στατιστικές»- ανέλαβε τις τελευταίες εβδομάδες άλλη μια πρωτοβουλία, αυτή τη φορά στο πλαίσιο του gov.gr, να παρακολουθεί και να καταγράφει σε ειδικό dashboard την εξάπλωση της πανδημίας στη χώρα μας, δίνοντας αναλυτικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τα κρούσματα και τα θύματα της COVID-19, με κεντρική απεικόνιση, αλλά και κατά περιοχές.