Μία νέα Software as a Service (SaaS) υπηρεσία δημιουργεί αυτή την περίοδο, σύμφωνα με πληροφορίες του ΝetFAX, η ομάδα της Pobuca.

Πρόκειται για εφαρμογή που σχεδίασε η εταιρεία και η οποία θα απευθύνεται σε brands και retailers, με στόχο την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχει γίνει, η καινούργια υπηρεσία της Pobuca, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της υλοποίησης, αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, φιλοδοξώντας να παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στους πελάτες της.

Το νέο app της Super League Στο μεταξύ, χθες έκανε «πρεμιέρα» το νέο app που σχεδίασε η Pobuca για τη Super League. Mέσα από την εφαρμογή για κινητά και tablet, slgr, οι χρήστες μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα των αγώνων καθώς και τη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η εφαρμογή της Super League είναι διαθέσιμη δωρεάν με συνεχείς ενημερώσεις.

Το app αποτελεί το πιο πρόσφατο κομμάτι της συνεργασίας της διοργανώτριας Αρχής του πρωταθλήματος με την Pobuca, που ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι, όταν η εταιρεία προχώρησε στον ανασχεδιασμό του site της Super League, ενσωματώνοντας λύσεις Microsoft Azure, Ghost CMS και Nginx. 

500 πελάτες από 89 χώρες στο Pobuca Connect Τέλος, κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας και λόγω των αναγκών για τηλεργασία,  αυξήθηκε αισθητά η χρήση του Pobuca Connect, που επιτρέπει στους εργαζόμενους μιας επιχείρησης να έχουν πρόσβαση στις επαφές τους απομακρυσμένα. Μέσα σε δύο μήνες εγγράφηκαν στην πλατφόρμα 500 νέοι πελάτες από 89 χώρες.