netweek - Γιώργος Αντύπας, Πρόεδρος Revival SA: «Τα βήματα του παρελθόντος προδιαγράφουν το επιτυχημένο μέλλον της Revival SA»

Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Γιώργος Αντύπας, Πρόεδρος Revival SA: «Τα βήματα του παρελθόντος προδιαγράφουν το επιτυχημένο μέλλον της Revival SA»

7 Δεκεμβρίου 2017 | 09:33 Γράφει το NetWeek  Team Topics: Outsourcing,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Γιώργος Αντύπας

Αισιόδοξος για το αύριο της Revival S.A. εμφανίζεται ο Γιώργος Αντύπας, Πρόεδρος της εταιρείας, ο οποίος θεωρεί πως στην εγχώρια αγορά υφίστανται μια σειρά από ευκαιρίες ανάπτυξης σε καίριους τομείς, όπως στις λύσεις ERP και BI, στο HR και Payroll Outsourcing, στις turn-key IT λύσεις, στο Audit IT, στον επερχόμενο Κανονισμό του GDPR, αλλά και στα υπό αναμονή προγράμματα ΕΣΠΑ. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε μια νέα επένδυση-επέκταση στα Βαλκάνια και την Κύπρο, δημιουργώντας ένα ικανό δίκτυο υποστήριξης, προκειμένου να υποστηρίξει τον αυξανόμενο όγκο συνεργασιών σε τρείς χώρες.

NW: Κύριε Αντύπα, βρίσκεστε… anté portas από την συμπλήρωση δύο δεκαετιών δραστηριοποίησης στην εγχώρια αγορά υπό τον διακριτικό τίτλο Revival S.A. Ποια μαθήματα, εμπειρίες, επιτυχίες, αποτυχίες, συμπεράσματα καταφέρατε να “συλλέξετε” κατά τη διάρκεια αυτής της διαδρομής;

Ξέρετε, σε περίπου μισό χρόνο να συμπληρώνουμε 20 χρόνια ενεργούς όσο και δυναμικής παρουσίας στα δρώμενα της εγχώριας επιχειρηματικής αγοράς. Σε όλους όσους εργαζόμαστε στην Revival S.A. μοιάζει σαν να ξεκινήσαμε μόλις χθες! Αναμφίβολα, η ιστορία αυτής της διαδρομής αποτελεί ένα -πραγματικό- σχολείο καθώς με το πέρασμα του χρόνου είμαστε σε θέση να δούμε ανθρώπους που ξεκίνησαν μαζί μας να έχουν μετεξελιχθεί σε επιστήμονες και -πλέον- με τη σειρά τους εκπαιδεύουν τα νέα στελέχη που εισέρχονται στην “οικογένεια” μας μεταλαμπαδεύοντας τις πολύτιμες γνώσεις που καταφέρνουν να συλλέγουν καθημερινά, καθώς επιχειρούν στους τουλάχιστον 2.500 ενεργούς πελάτες μας!

Οι επιτυχίες μας με το πέρασμα του χρόνου, μάς προσέδωσαν από τη μία πλευρά ζωή και δύναμη και από την άλλη ικανοποίηση και αισιοδοξία τόσο για την προσπάθεια που απαιτείται να καταβάλλουμε όσο και για το αποτέλεσμα που επιτυγχάνουμε προς όφελος των συνεργατών και των πελατών μας. Καθώς η παρουσία μας διακρίνεται από σταθερότητα, αναπτυξιακή τροχιά και εκτείνεται σε βάθος χρόνου με το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον, δεν θα μπορούσαμε να εξοβελίζουμε τυχόν αποτυχίες μας. Μάλιστα, τις εκλαμβάνουμε ως μαθήματα για βαθύνοια και ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό της παρουσίας μας με σοβαρότητα και οξύνοια στην αγορά. Στην Revival S.A. αποτελούμε θιασώτες και ένθερμοι οπαδοί της εξέλιξης και των αναγκαίων επιμέρους αλλαγών. Στοιχεία που ενυπάρχουν και στο εκπεφρασμένο όραμα της εταιρείας μας. Προκειμένου να το κάνουμε πράξη, επενδύουμε στην αιχμή της νέας τεχνολογίας και εκπαιδεύουμε αδιαλείπτως τα στελέχη μας ώστε με τη σειρά τους να είναι σε θέση να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην έντονη δυναμική που επιφέρουν οι αλλαγές στο σύγχρονο περιβάλλον της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας εν γένει αλλά και στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών. Από την έναρξη -σχεδόν- της δραστηριοποίησης μας, φροντίσαμε να δώσουμε μεγάλη έμφαση στην καθετοποίηση της παροχής υπηρεσίας. Συνηθίζω να παραλληλίζω την συνολικότερη διαδικασία με την αντίστοιχη προσπάθεια θεμελίωσης και δημιουργίας ενός «εργοστασίου», στο οποίο αναμφίβολα το βασικό στοιχείο της παραγωγικής διαδικασίας αποτελεί ο ανθρώπινος παράγοντας.

Σ αυτόν τον παράγοντα επενδύουμε εξασφαλίζοντας διαρκή εκπαίδευση, για να πάρουμε το καλύτερο «προιόν» .. τον σύμβουλο. Ταυτόχρονα δίνουμε ιδιαίτερο βάρος στην ανεύρεση των «καλύτερων επιχειρηματιών» σε επιμέρους τμήματα της αγοράς προχωρώντας όπου θεωρηθεί απαραίτητο σε εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών. Αποτέλεσμα; Να ενισχύουμε σταθερά και απαρέγκλιτα τόσο ποιοτικά όσο και επιστημονικά το παραγόμενο αποτέλεσμα, με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Revival S.A. Αρκεί να σας αναφέρω πως κατά την πολυετή πορεία μας στην εγχώρια αγορά καταφέραμε να αναπτύξουμε 5 γραμμές παραγωγής, διαμορφώνοντας αυτόνομα τμήματα παροχής με ισχυρούς δεσμούς αλληλεπίδρασης. Η επιτυχημένη συγχώνευση των 4 εξαγορών στην περίοδο της κρίσης επιβεβαιώνει το εγχείρημα , που για τους περισσότερους είναι μια άλυτη άσκηση !Κατ’ αυτό τον τρόπο είμαστε σε θέση να κινηθούμε ταχύτατα και δυνατά σε κάθε περίπτωση, παρέχοντας και την απαιτούμενη στήριξη και άμεση βοήθεια σε όσους πελάτες μας έχουν ανάγκη, συνθέτοντας ένα άκρως αποδοτικό επιχειρηματικό δίδυμο που είναι εκ των προτέρων στραμμένο προς την επιτυχία.

Πως εξελίχθηκε η πορεία της Revival S.A. το 2017 και ποια η αίσθησή σας για το ερχόμενο έτος; Αναμένετε σημαντικές αλλαγές και εάν ναι, προς ποιες κατευθύνσεις;

Το 2017 και παρά το συνολικότερο αρνητικό κλίμα της αγοράς, δείχνει σημάδια ενός δυναμικού κλεισίματος τόσο για την αγορά όσο και για την εταιρεία μας ειδικότερα. Κάτι που μπορεί να σημαίνει πως η αγορά αλλάζει, ενώ την ίδια στιγμή διανοίγονται νέοι ορίζοντες που με τη σειρά τους υπόσχονται ανάπτυξη σε κάθε τομέα της αγοράς που δραστηριοποιούμαστε. Υπό αυτό το πρίσμα, στον τομέα του Financial Reporting και του Outsourcing λογιστηρίων, έχει υιοθετηθεί σε ευρεία έκταση η πλήρης αυτοματοποίηση του αποτελέσματος, μεταβάλλοντας ριζικά την ροή της “παραδοσιακής” λειτουργίας. Στη αγορά των ολοκληρωμένων λύσεων ERP και Business Intelligence, τα στοιχεία καταδεικνύουν πως η αγορά έχει προχωρήσει πέρα από την απλή τυποποίηση, εφαρμόζοντας -πλέον- τα Implementations ανεξαρτήτως παρόχου, με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Οχυρώνουμε κάθε επιχειρηματική πρόταση με τα μοναδικά συγχρονα εργαλεία μας
1.Real time financial reporting εξασφαλίζοντας 360ο overview της εικόνας για άμεση λήψη αποφάσεων με
2. Re-engineering επιχειρηματικών διαδικασιών και
3. Εξασφάλιση ασφάλειας και συνεχούς ελέγχου.

Όσο για το ευρύτερο ΙΤ, ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά, αναζητούν Turn-key ΙΤ λύσεις. Στοιχείο, που αν μη τι άλλο μας χαροποιεί δεόντως.

Σε μια περισσότερο θεωρητική προσέγγιση-αποτίμηση, εκτιμώ πως τα Αudit ΙΤ, το GDPR και το outsourcing δείχνουν να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος, γεγονός που θα τους επιτρέψει να παίξουν καίριο ρόλο στις εξελίξεις της επόμενης ημέρας.

NW: Κύριε Αντύπα, βρίσκεστε… anté portas από την συμπλήρωση δύο δεκαετιών δραστηριοποίησης στην εγχώρια αγορά υπό τον διακριτικό τίτλο Revival S.A. Ποια μαθήματα, εμπειρίες, επιτυχίες, αποτυχίες, συμπεράσματα καταφέρατε να “συλλέξετε” κατά τη διάρκεια αυτής της διαδρομής;

Ξέρετε, σε περίπου μισό χρόνο να συμπληρώνουμε 20 χρόνια ενεργούς όσο και δυναμικής παρουσίας στα δρώμενα της εγχώριας επιχειρηματικής αγοράς. Σε όλους όσους εργαζόμαστε στην Revival S.A. μοιάζει σαν να ξεκινήσαμε μόλις χθες! Αναμφίβολα, η ιστορία αυτής της διαδρομής αποτελεί ένα -πραγματικό- σχολείο καθώς με το πέρασμα του χρόνου είμαστε σε θέση να δούμε ανθρώπους που ξεκίνησαν μαζί μας να έχουν μετεξελιχθεί σε επιστήμονες και -πλέον- με τη σειρά τους εκπαιδεύουν τα νέα στελέχη που εισέρχονται στην “οικογένεια” μας μεταλαμπαδεύοντας τις πολύτιμες γνώσεις που καταφέρνουν να συλλέγουν καθημερινά, καθώς επιχειρούν στους τουλάχιστον 2.500 ενεργούς πελάτες μας!

Οι επιτυχίες μας με το πέρασμα του χρόνου, μάς προσέδωσαν από τη μία πλευρά ζωή και δύναμη και από την άλλη ικανοποίηση και αισιοδοξία τόσο για την προσπάθεια που απαιτείται να καταβάλλουμε όσο και για το αποτέλεσμα που επιτυγχάνουμε προς όφελος των συνεργατών και των πελατών μας. Καθώς η παρουσία μας διακρίνεται από σταθερότητα, αναπτυξιακή τροχιά και εκτείνεται σε βάθος χρόνου με το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον, δεν θα μπορούσαμε να εξοβελίζουμε τυχόν αποτυχίες μας. Μάλιστα, τις εκλαμβάνουμε ως μαθήματα για βαθύνοια και ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό της παρουσίας μας με σοβαρότητα και οξύνοια στην αγορά. Στην Revival S.A. αποτελούμε θιασώτες και ένθερμοι οπαδοί της εξέλιξης και των αναγκαίων επιμέρους αλλαγών. Στοιχεία που ενυπάρχουν και στο εκπεφρασμένο όραμα της εταιρείας μας. Προκειμένου να το κάνουμε πράξη, επενδύουμε στην αιχμή της νέας τεχνολογίας και εκπαιδεύουμε αδιαλείπτως τα στελέχη μας ώστε με τη σειρά τους να είναι σε θέση να μπορούν να ανταπεξέλθουν στην έντονη δυναμική που επιφέρουν οι αλλαγές στο σύγχρονο περιβάλλον της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας εν γένει αλλά και στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών. Από την έναρξη -σχεδόν- της δραστηριοποίησης μας, φροντίσαμε να δώσουμε μεγάλη έμφαση στην καθετοποίηση της παροχής υπηρεσίας. Συνηθίζω να παραλληλίζω την συνολικότερη διαδικασία με την αντίστοιχη προσπάθεια θεμελίωσης και δημιουργίας ενός «εργοστασίου», στο οποίο αναμφίβολα το βασικό στοιχείο της παραγωγικής διαδικασίας αποτελεί ο ανθρώπινος παράγοντας.

Σ αυτόν τον παράγοντα επενδύουμε εξασφαλίζοντας διαρκή εκπαίδευση, για να πάρουμε το καλύτερο «προιόν» .. τον σύμβουλο. Ταυτόχρονα δίνουμε ιδιαίτερο βάρος στην ανεύρεση των «καλύτερων επιχειρηματιών» σε επιμέρους τμήματα της αγοράς προχωρώντας όπου θεωρηθεί απαραίτητο σε εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών. Αποτέλεσμα; Να ενισχύουμε σταθερά και απαρέγκλιτα τόσο ποιοτικά όσο και επιστημονικά το παραγόμενο αποτέλεσμα, με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Revival S.A. Αρκεί να σας αναφέρω πως κατά την πολυετή πορεία μας στην εγχώρια αγορά καταφέραμε να αναπτύξουμε 5 γραμμές παραγωγής, διαμορφώνοντας αυτόνομα τμήματα παροχής με ισχυρούς δεσμούς αλληλεπίδρασης. Η επιτυχημένη συγχώνευση των 4 εξαγορών στην περίοδο της κρίσης επιβεβαιώνει το εγχείρημα , που για τους περισσότερους είναι μια άλυτη άσκηση !Κατ’ αυτό τον τρόπο είμαστε σε θέση να κινηθούμε ταχύτατα και δυνατά σε κάθε περίπτωση, παρέχοντας και την απαιτούμενη στήριξη και άμεση βοήθεια σε όσους πελάτες μας έχουν ανάγκη, συνθέτοντας ένα άκρως αποδοτικό επιχειρηματικό δίδυμο που είναι εκ των προτέρων στραμμένο προς την επιτυχία.

Πως εξελίχθηκε η πορεία της Revival S.A. το 2017 και ποια η αίσθησή σας για το ερχόμενο έτος; Αναμένετε σημαντικές αλλαγές και εάν ναι, προς ποιες κατευθύνσεις;

Το 2017 και παρά το συνολικότερο αρνητικό κλίμα της αγοράς, δείχνει σημάδια ενός δυναμικού κλεισίματος τόσο για την αγορά όσο και για την εταιρεία μας ειδικότερα. Κάτι που μπορεί να σημαίνει πως η αγορά αλλάζει, ενώ την ίδια στιγμή διανοίγονται νέοι ορίζοντες που με τη σειρά τους υπόσχονται ανάπτυξη σε κάθε τομέα της αγοράς που δραστηριοποιούμαστε. Υπό αυτό το πρίσμα, στον τομέα του Financial Reporting και του Outsourcing λογιστηρίων, έχει υιοθετηθεί σε ευρεία έκταση η πλήρης αυτοματοποίηση του αποτελέσματος, μεταβάλλοντας ριζικά την ροή της “παραδοσιακής” λειτουργίας. Στη αγορά των ολοκληρωμένων λύσεων ERP και Business Intelligence, τα στοιχεία καταδεικνύουν πως η αγορά έχει προχωρήσει πέρα από την απλή τυποποίηση, εφαρμόζοντας -πλέον- τα Implementations ανεξαρτήτως παρόχου, με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Οχυρώνουμε κάθε επιχειρηματική πρόταση με τα μοναδικά συγχρονα εργαλεία μας
1.Real time financial reporting εξασφαλίζοντας 360ο overview της εικόνας για άμεση λήψη αποφάσεων με
2. Re-engineering επιχειρηματικών διαδικασιών και
3. Εξασφάλιση ασφάλειας και συνεχούς ελέγχου.

Όσο για το ευρύτερο ΙΤ, ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά, αναζητούν Turn-key ΙΤ λύσεις. Στοιχείο, που αν μη τι άλλο μας χαροποιεί δεόντως.

Σε μια περισσότερο θεωρητική προσέγγιση-αποτίμηση, εκτιμώ πως τα Αudit ΙΤ, το GDPR και το outsourcing δείχνουν να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος, γεγονός που θα τους επιτρέψει να παίξουν καίριο ρόλο στις εξελίξεις της επόμενης ημέρας.


Σε επίπεδο οικονομικών προβλέψεων, τι περιλαμβάνουν τα δεδομένα τόσο για το 2017 όσο και οι προβλέψεις για το 2018;

Αναφορικά με το τρέχον έτος, έχουμε σημειώσει ανάπτυξη που υπερβαίνει τα επίπεδα του 10%, γεγονός που μας επιτρέπει να είμαστε ακόμη πιο αισιόδοξοι πως κατά τη διάρκεια του 2018 θα βιώσουμε σημαντική ανάπτυξη. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία το Business Unit των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων έχει ήδη κάτι παραπάνω από 30 νέους πελάτες, ενώ με την προκήρυξη του νέου ΕΣΠΑ που θα σχετίζεται με τον τουριστικό τομέα, θα αποδώσουν οι πλέον των 2000 προτάσεων που ήδη επεξεργαζόμαστε! Επιπροσθέτως, σε συνεργασία με την ICAP Management Consulting καταφέραμε και αναπτύξαμε δύο καινούρια εργαλεία, τα Risk Elimination Pack / Safety evaluator Plus και Ultimate business Overview/Performance transparency Toolkit.

Φιλοδοξούμε πως μέσω αυτών θα καταφέρουμε να προσελκύσουμε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων, καθώς απευθύνονται -ουσιαστικά- σε δύο ιδιαίτερα ευαίσθητα σημεία για κάθε σύγχρονη εταιρεία.

Μιας και ο λόγος για το ΕΣΠΑ, υπάρχει πρόβλεψη για συγκεκριμένα προγράμματα που αναμένονται στο κοντινό μέλλον; Εάν ναι, ποια είναι αυτά και κατά πόσο μπορεί η Revival S.A. να διευκολύνει τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις;

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένουμε να ενεργοποιηθούν μια σειρά από προγράμματα στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ. Ήδη στις 07/11/2017, ανακοινώθηκε η δράση ΕΣΠΑ για την ενίσχυση της ίδρυσης και λειτουργίας νέων Τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Βασικός στόχος του προγράμματος η επιδότηση επενδύσεων για την κατασκευή και λειτουργία, τουριστικών κατοικιών, ενοικιαζομένων διαμερισμάτων, ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων, επιχειρήσεων εναλλακτικού τουρισμού.

Οι επιλέξιμες δαπάνες μπορούν να κυμανθούν από 25.000€ έως 400.000€, με επιδότηση που καλύπτει μέχρι και το 50% του συνολικού κόστους του έργου. Ένα ακόμα πρόγραμμα που θα προκηρυχθεί μέσω ΕΣΠΑ αφορά την υποστήριξη εξαγωγικών επιχειρήσεων για την συμμετοχή τους σε εκθέσεις. Θα ενισχυθούν δαπάνες έως 100.000€ με 50% επιδότηση.

Τέλος αναμένεται να ξεκινήσει η δεύτερη φάση υποβολών του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016, ο οποίος καλύπτει επενδύσεις μεγάλης κλίμακας για ιδρύσεις, επεκτάσεις, εκσυγχρονισμούς ξενοδοχειακών μονάδων, βιομηχανιών, logistics με ενισχύσεις έως και για το 55% του προβλεπόμενου κόστους.

Από την πλευρά μας, η Revival S.A. μέσω του άρτιου knowhow που διαθέτει η ίδια, αλλά και οι 40 εξειδικευμένοι σύμβουλοί μας προσφέρει αξιόπιστες χρηματοδοτικές λύσεις ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πελατών της, οι οποίοι με τη σειρά τους επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω και να επεκτείνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Αρκεί να σημειώσω πως η εταιρεία μας διαθέτει εξαιρετικά μεγάλη εμπειρία σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, που έχουν εφαρμοστεί σε κάτι παραπάνω από 1.300 επιχειρήσεις, στους κλάδους του τουρισμού και της μεταποίησης. Δίχως αμφιβολία, η Revival S.A. αποτελεί την πρώτη επιλογή για την αναπτυξιακή ώθηση κάθε Ελληνικής επιχείρησης, καθώς προσφέρει υπηρεσίες εύρεσης και αξιοποίησης βέλτιστων χρηματοδοτικών εργαλείων για την ενίσχυση επενδύσεων, αναλαμβάνει την ανάπτυξη μελετών βιωσιμότητας για την υπαγωγή επενδύσεων στον αναπτυξιακό νόμο, προχωρά στην προετοιμασία επιχειρήσεων για την ενίσχυση έργων μέσω δράσεων ΕΣΠΑ 2014-2020, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται και παρακολουθεί την συνολικότερη διαδικασία υλοποίησης επενδυτικών σχεδίων αναπτυξιακών νόμων και προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

Στις 25 Μαΐου 2018 τίθεται σε ισχύ ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) που ψηφίστηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Πόσο εκτιμάτε πως θα επηρεάσει τη λειτουργία της Revival S.A. η εφαρμογή του και ποιες είναι οι νέες προκλήσεις που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε;

Κατ’ αρχήν οφείλω να επισημάνω πως ο εν λόγω Κανονισμός αποτελεί νόμο για τη χώρα μας και είναι υποχρεωτική η εναρμόνιση των εταιρειών με αυτόν. Είναι -περίπου- βέβαιο πως ο νέος γενικός κανονισμός για την προστασία των δεδομένων θα επιφέρει μια σειρά από αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία. Οι βασικότερες εξ’ αυτών είναι η αυξημένη διαφάνεια των εσωτερικών διαδικασιών, ο ορισμός Data Protection Officer (DPO), η υποχρέωση αναφοράς περιστατικών παραβίασης στις Αρχές, η ανάγκη ύπαρξης εσωτερικού μητρώου δεδομένων, η “θετική” συγκατάθεση εκ μέρους των ατόμων και τα αυξημένα δικαιώματά τους, όπως λ.χ. της διαγραφής και μεταβολής των προσωπικών τους δεδομένων κ.ο.κ. Μια ιδιαίτερα σημαντική πτυχή του υπό αναμονή νέου κανονισμού GDPR είναι και η πρόβλεψη για την επιβολή αρκούντως υψηλών προστίμων, τα οποία δύναται να ανέλθουν στα 20 εκατομμύρια ευρώ, για όσες επιχειρήσεις θα αμελήσουν να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του.

Αναμφίβολα, όλοι οι οργανισμοί οι οποίοι διατηρούν ή επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα ευρωπαίων πολιτών επηρεάζονται από την εφαρμογή του νέου κανονισμού. Ωστόσο, κάποιες δραστηριότητες επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό λόγω της φύσης τους, όπως οι Υπηρεσίες Υγείας, οι Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, οι Υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού, οι Υπηρεσίες Φιλοξενίας και Μετακινήσεων, καθώς επίσης και οι Υπηρεσίες Διαδικτυακών / Προσωποποιημένων Πωλήσεων.


Στη Revival S.A. έχετε προχωρήσει στις απαραίτητες οργανωτικές και τεχνολογικές αλλαγές που απαιτούνται για τη συμμόρφωση με το νέο Κανονισμό;

Στη Revival S.A., έχοντας καταλάβει τη σοβαρότητα και την πληθώρα των αλλαγών που επιφέρει ο νέος κανονισμός έχουμε ήδη προχωρήσει στις απαραίτητες Οργανωτικές και Τεχνολογικές αλλαγές που απαιτούνται για τη συμμόρφωση με το νέο Κανονισμό. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν πως ο κανονισμός δεν επηρεάζει μόνο τα πληροφοριακά συστήματα και τη λειτουργία τους, αλλά και ολόκληρο τον οργανισμό και τον τρόπο που αυτός λειτουργεί. Αναγνωρίζοντας, λοιπόν, τις προκλήσεις αλλά και την υποχρέωσή μας για την στήριξη των πελατών μας, φροντίσαμε για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης λύσης για την ανάλυση, την υποστήριξη και τη διατήρηση της επιθυμητής συμμόρφωσης απέναντι στις απαιτήσεις και υποχρεώσεις που απορρέουν από το νέο GDPR κανονισμό. Στόχος μας είναι η μικρότερη δυνατή επίδραση στη λειτουργία του εκάστοτε οργανισμού με την βέλτιστη δυνατή σχέση κόστους - αποτελέσματος, έχοντας στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας κατάλληλα εκπαιδευμένα όσο και πιστοποιημένα στελέχη.

Η λύση που έχουμε σχεδιάσει ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των επιχειρήσεων και με γνώμονα την υποστήριξή τους, ώστε ο νέος Κανονισμός να μην αποτελέσει τροχοπέδη αλλά να τις βοηθήσει να “ξεκλειδώσουν” τις δυνατότητές τους για ανάπτυξη.

Εξ’ όσων διαφαίνεται, το HR Outsourcing και το Payroll Outsourcing καταλαμβάνει ξεχωριστή θέση στις δραστηριότητες σας. Αλήθεια, πώς προέκυψε η δημιουργία του συγκεκριμένου business unit και ποια η σημαντικότητα του για τους πελάτες σας;

Αποτελεί κοινό τόπο και εκπεφρασμένη παραδοχή πως η μισθοδοσία αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά έξοδα ενός οργανισμού και την πιο ορατή όσο και “ευαίσθητη” διαδικασία ταυτόχρονα. Ένα πραγματικό main point, το οποίο μέσω του Payroll Οutsourcing οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν -πλέον- αποτελεσματικά, εξαλείφοντας ταυτόχρονα τους ενδεχόμενους κινδύνους που μπορούν να επηρεάσουν ακόμη και την εταιρική τους φήμη. Η επιτυχία της συνεργασίας διασφαλίζεται από την αναλυτική καταγραφή των διαδικασιών που ακολουθούνται κατά την έκδοση της μισθοδοσίας από αμφότερα τα μέρη, καθώς και από την εξασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών του παρόχου.

Πιστεύουμε ακράδαντα πως ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια στην επιλογή του συνεργάτη πρέπει να είναι η υφιστάμενη τεχνογνωσία, η μακροχρόνια αποδεδειγμένη εμπειρία και η εξειδίκευση που θα πρέπει να διαθέτει προκειμένου να εφαρμόσει το σύστημα με τον τρόπο που επιθυμεί η επιχείρηση και να μπορεί να ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί άμεσα στα δεδομένα και τις ταχύτατες αλλαγές που χαρακτηρίζουν την εποχή μας. Σημαντική είναι και η δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης σε διαφορετικές απαιτήσεις που μπορεί να προκύψουν ανά διαστήματα, όπως λ.χ. υπερωρίες, επιδόματα και παροχές προς τους εργαζομένους χωρίς να χρειαστεί να εξοπλιστούν με καινούριο τεχνολογικό εξοπλισμό. Στα πλεονεκτήματα της Revival S.A. συγκαταλέγεται και το γεγονός ότι οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι μισθοδοσίας έχουν την δυνατότητα να προβλέψουν πιθανές ανάγκες, αλλά και ζητήματα που μπορούν να προκύψουν μελλοντικά, εξοικονομώντας πόρους, χρόνο και προσπάθεια.

Η δραστηριοποίηση σε αγορές του εξωτερικού βρίσκεται στους άμεσους σχεδιασμούς σας;

Έχω τη σιγουριά πως το 2018 θα σηματοδοτήσει τον χρόνο υλοποίησης της στρατηγικής ανάπτυξης της Revival S.A., οριστικοποιώντας τις επόμενες κινήσεις μας. Υπό αυτό το πρίσμα, έχουμε αποφασίσει να προβούμε σε μια νέα επένδυση-επέκταση στα Βαλκάνια και την Κύπρο, τόσο για να υποστηρίξουμε τον αυξανόμενο όγκο συνεργασιών, όσο και για να δημιουργήσουμε ένα ικανό δίκτυο υποστήριξης σε τουλάχιστον τρείς χώρες. Θα δοθεί έμφαση στο real-time decision με ενδιαφέρον στους τομείς Audit IT & Security, τον νέο κανονισμό GDPR, το Due Diligence (Οικονομικά, Λειτουργικά και Φορολογικά), τους εσωτερικούς ελέγχους και τον προσδιορισμού του ρίσκου (Internal Audits & Risk), την διαχείριση των διαδικασιών επιχειρηματικού μετασχηματισμού (Restructuring Administration) και τις υπηρεσίες ρευστότητας (Liquidation services).

netweek (T. 408)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778