Έχοντας μπροστά τους τον ανερχόμενο ανταγωνισμό από online retailers όπως η Amazon, δύο ηγέτιδες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών της Ευρώπης σχεδιάζουν την αντεπίθεσή τους σχηματίζοντας την «European Retail Alliance».

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, η γερμανική Media Markt Saturn και η γαλλική Fnac Darty, έχουν υπογράψει μνημόνιο κατανόησης το οποίο προβλέπει την συν-διαχείριση σε ένα εύρων δράσεων όπως η συλλογή δεδομένων, η έρευνα και ο τομέας του private label. Ο σκοπός της κίνησης, όπως αναφέρεται σε σχετική δήλωση, είναι η δημιουργία μίας «Ευρωπαϊκής Συμμαχίας Retail» που θα προάγει την αποτελεσματικότητα, θα βελτιώσει την καινοτομία και θα ενισχύσει την εμπειρία του πελάτη τόσο εντός του καταστήματος όσο και online.

Η συμμαχία θα είναι ανοιχτή και σε τρίτα μέρη. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, η νέα συμμαχία στοχεύει στο να εξελιχθεί σε μια «αληθινά ευρωπαϊκή πλατφόρμα που θα προσφέρει πλεονεκτήματα σε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές». Παρόλο που δεν γίνεται καμία αναφορά στην Amazon ή σε άλλους ανταγωνιστές από το χώρο του e-commerce, καθίσταται σαφές ότι μια ευρωπαϊκή συμμαχία θεωρείται ως αντίβαρο στην προέλαση των πλατφορμών αυτών. Media Markt Saturn και Fnac Darty είναι δύο από τους μεγαλύτερους παίκτες στην ευρωπαϊκή αγορά retail ηλεκτρονικών ειδών, με πωλήσεις 22 δισ. ευρώ και 7.4 δισ. ευρώ αντίστοιχα τον προηγούμενο χρόνο.