To Facebook ανακοίνωσε ότι μετά από ένα χρόνο δοκιμών στις ΗΠΑ η υπηρεσία streaming Watch κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της.

Όπως και το YouTube, η υπηρεσία θα φιλοξενεί μικρής διάρκειας βίντεο στο τομέα των αθλητισμού, του vlog και της ειδησεογραφίας, ενώ θα επιτρέπει και σε ιδιώτες δημιουργούς να ανεβάζουν σε αυτήν τα βίντεό τους, εστιάζοντας στην κοινωνική δικτύωση. Παράλληλα, η νέα υπηρεσία έχει προχωρήσει τους τελευταίους μήνες σε δικές της παραγωγές, όπως είναι το „Sorry For Your Loss“, μια δραματική σειρά διάρκειας μισής ώρας που θα κάνει πρεμιέρα στις 18 Σεπτεμβρίου.

Ενώ το ήδη υπάρχον περιεχόμενο του Facebook Watch προσφέρεται – όπου είναι δυνατό και όπου επιτρέπεται – υποτιτλισμένο στην τοπική γλώσσα, το Facebook σκοπεύει να συνεργαστεί στο μέλλον με τοπικούς δημιουργούς περιεχομένου, ώστε να εξυπηρετήσει τους χρήστες της υπηρεσίας στις περιοχές που θα είναι διαθέσιμη.

Για να καταστήσει, επίσης, την υπηρεσία περισσότερο ελκυστική για τους δημιουργούς, το Facebook Watch θα διαθέσει σύντομα την υπηρεσία Ad Breaks International, ώστε να μπορούν οι δημιουργοί, που πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, να εκμεταλλεύονται τα βίντεό τους για την άντληση διαφημιστικών εσόδων. Στα απαιτούμενα γι’ αυτό περιλαμβάνεται ένα ελάχιστος αριθμός συνδρομητών (τουλάχιστον 10.000) και προβολής βίντεο.