netweek - Ηλίας Αθανασίου, CEO, ΕΛΤΑ: «Στόχος μας είναι να αντικαταστήσουμε το παραδοσιακό γραμματοκιβώτιο με ένα ηλεκτρονικό»

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του NetWeek και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Ηλίας Αθανασίου, CEO, ΕΛΤΑ: «Στόχος μας είναι να αντικαταστήσουμε το παραδοσιακό γραμματοκιβώτιο με ένα ηλεκτρονικό»

7 Μαρτίου 2019 | 13:32 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events Σχετικές Εταιρίες: ΕΛΤΑ

«Δημιουργώντας την ψηφιακή επιχείρηση». Αυτός ήταν ο τίτλος της συζήτησης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 02 Μαρτίου 2019, στο πλαίσιο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, στην οποία συμμετείχε ο Διευθύνων Σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Ηλίας Αθανασίου, μαζί με διακεκριμένους ομιλητές.

Ο Ηλίας Αθανασίου υπογράμμισε ότι η σχέση των ΕΛΤΑ με την τεχνολογία είναι διττή: αφενός έχει επηρεαστεί αρνητικά ο τζίρος της εταιρείας από την ψηφιοποίηση των παραδοσιακών μέσων, αφετέρου ο ταχυδρομικός τομέας παρουσιάζει ιδιαίτερες και μεγάλες ευκαιρίες με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. «Κάθε μήνα περίπου 4 εκατ. πελάτες επισκέπτονται τα καταστήματα μας και την ιστοσελίδα μας, περίπου το 40% του πληθυσμού της χώρας», τόνισε ο κ. Αθανασίου.

«Αυτό αποτελεί μία σοβαρή αξία και η τεχνολογία θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε πιο στοχευμένες και πρωτοποριακές υπηρεσίες. Στόχος μας είναι να αντικαταστήσουμε το παραδοσιακό γραμματοκιβώτιο με ένα ηλεκτρονικό, όπως τα Σουηδικά ταχυδρομεία, για παράδειγμα, που είναι πρωτοπόρα στον τομέα αυτό. Όλοι οι λογαριασμοί θα παραλαμβάνονται σε μία εφαρμογή, συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο αναφοράς για το χρήστη.

Ο χρήστης θα ειδοποιείται για την ημερομηνία λήξης των λογαριασμών και θα μπορεί να τους εξοφλεί ηλεκτρονικά. Αυτό βλέπουμε εμείς ως ευκαιρία», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, εστιάζοντας στην επόμενη ημέρα των Ελληνικών Ταχυδρομείων. «Μπορούν να είναι κυρίαρχα στον τομέα της ηλεκτρονικής διανομής εντύπων, να δραστηριοποιηθούν δηλαδή εκεί που λαμβάνει χώρα η μεγάλη επανάσταση παγκοσμίως στον κλάδο μας».

«Διαθέτουμε το μεγαλύτερο ταχυδρομικό δίκτυο της χώρας με 1.200 σημεία εξυπηρέτησης και software για τη διαχείριση των ταχυδρομικών αντικειμένων που μπορεί να αποφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον πελάτη και την εταιρία, μέσω της τεχνολογίας που θα είναι καταλύτης για τις μελλοντικές εξελίξεις των ΕΛΤΑ. Για παράδειγμα, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει μέσω κινητού τηλεφώνου το σημείο παραλαβής ενός δέματος, που θα μπορούσε να είναι ένα πρατήριο καυσίμων, ένα ξενοδοχείο με 24ωρη εξυπηρέτηση, ή ένα smart box στο Μετρό» εξήγησε ο κ. Αθανασίου.

«Για την πετυχημένη εφαρμογή νέων τεχνολογιών σημαντικό ρόλο σε μία επιχείρηση αποτελεί η εταιρική κουλτούρα», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, «οι εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ διαθέτουν ιδιαίτερες ικανότητες και δυνατότητες, και μπορούν να συμβάλουν ενεργά στην αναδιαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής θεωρώντας την τεχνολογία ως σύμμαχο …».

Netweek Online( 7 Μαρτίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778