H αμερικανική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Herzt, η οποία δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο, είχε αναθέσει το καλοκαίρι του 2016 στην Accenture τον επανασχεδιασμό της παρουσίας της στο Web.

Ένα project το οποίο, σύμφωνα με την Herzt, δεν είχε επιτυχή κατάληξη, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό site «The Register», να οδηγήσει την Herzt στην υποβολή μήνυσης κατά της Accenture, απαιτώντας από αυτήν την επιστροφή των 32 εκατ. δολαρίων που της είχε καταβάλει. Παράλληλα, η Herzt ζητά πρόσθετη αποζημίωση για τα έξοδα που προέκυψαν για την αντιμετώπιση των πολυάριθμων λαθών, όπως ισχυρίζεται, του έργου.

Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο το νέο site της Hertz θα έπρεπε να ήταν live το Δεκέμβριο του 2017, ωστόσο, λόγω ελλείψεων, μετατέθηκε η ενεργοποίησή του για τον Απρίλιο του 2018, μια ημερομηνία που ούτε αυτή τηρήθηκε. Όπως αναφέρεται στη μήνυση, η Hertz είχε καταβάλει έως τότε ήδη 32 εκατ. δολάρια, με την Accenture να μην είχε παραδώσει ούτε το site που είχε συμφωνηθεί (παρά μια έκδοσή του με αρκετές ατέλειες και προβλήματα) ούτε mobile app.

Αυτό οδήγησε τότε στη διακοπή της συνεργασίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες. Η Accenture έχει άλλη άποψη γι’ αυτό το θέμα. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο The Register, «θεωρούμε τους ισχυρισμούς της Hertz αβάσιμους και σκοπεύουμε να υπερασπιστούμε τη θέση μας. Δεδομένου, δε, ότι βρισκόμαστε σε μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη, δεν θα κάνουμε άλλα σχόλια».