Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας συνηθίζουν να πραγματοποιούν μια, άντε δυο μεγάλες εκδηλώσεις κάθε χρόνο (στην Ελλάδα, βεβαίως, γιατί διεθνώς ο αριθμός των εκδηλώσεων συχνά είναι μεγαλύτερος, προκειμένου να καλυφθούν περισσότερες περιοχές), εν είδει «βιτρίνας» για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Η Huawei έχει επιλέξει η δική της, αντίστοιχη «γιορτή» να διαρκεί σχεδόν 40 ημέρες: το Smartphone Festival της σημαντικής κινεζικής κατασκευάστριας -που πραγματοποιείται φέτος για τρίτη κατά σειρά χρονιά- ξεκίνησε στη χώρα μας και θα ολοκληρωθεί στις 31 Οκτωβρίου! Για το Festival αλλά και γενικότερα για την πορεία και τις προοπτικές της Huawei μίλησε , στο πλαίσιο ειδικής δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager, Huawei Greece, ενώ παρέμβαση έκανε και ο παριστάμενος Country Manager-Devices Ελλάδας & Κύπρου, Lin Bing.

Δίνοντας το σημερινό στίγμα της εταιρείας, που έχει ήδη 30+ χρόνια ιστορίας πίσω της και ο στόχος της είναι πάντα «ένας διασυνδεδεμένος, έξυπνος κόσμος για όλους», ο Π. Δρακόπουλος υπογράμμισε πως η καινοτομία και η ασφάλεια βρίσκονται στο DNA  της Huawei, η οποία φέτος (μια χρονιά που «σημαδεύτηκε» από την παρουσίαση του πρωτοποριακού Ρ30 Pro, που ανακηρύχθηκε κορυφαίο κινητό της χρονιάς) σάρωσε για άλλη μια φορά τα βραβεία στις δυο εμβληματικές εκθέσεις του κλάδου (41 βραβεία στο MWC και 20 στην IFA), προχωρώντας ουσιαστικά σε «επαναπροσδιορισμό της premium κατηγορίας», με τα προϊόντα της.

«Το αξιόπιστο service, οι προσφορές και οι εμπειρίες που προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό είναι μερικές από τις βασικές μας προτεραιότητες για σήμερα και για το μέλλον» δήλωσε από την πλευρά του ο Lin Bing. Κι επειδή τα βραβεία έχουν συνήθως άμεση επίδραση στις πωλήσεις, ο κ. Δρακόπουλος αποκάλυψε ότι αυτές αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 26% στα smartphone, κατά 249% στα PC (που μάλλον δεν θα αργήσουμε να τα δούμε και στη χώρα μας), κατά 256% στα smart audio (βλέπε, ακουστικά υψηλής ευκρίνειας) και κατά 278% στις φορετές (wearables) συσκευές. Επίσης, η εταιρεία ανέβηκε στην 61η θέση στην κατάταξη Fortune 500 για το 2019, κερδίζοντας 11 θέσεις έναντι εκείνης του 2018 και 68, έναντι εκείνης του 2017…

Ο Π. Δρακόπουλος έκανε ειδική αναφορά και στο θέμα των επηρεαζόμενων από το αμερικανικό εμπάργκο σχέσεων μεταξύ Huawei και Google, τονίζοντας ότι οι πωλήσεις smartphones της πρώτης επηρεάστηκαν μονάχα για έναν μήνα (τον Ιούνιο του ’19) για να ανακάμψουν τον αμέσως επόμενο, κερδίζοντας το χαμένο έδαφος. Μιλώντας ειδικά για την Ελλάδα, σημείωσε ιδιαίτερα το πολύ μεγάλο (49,4%) ποσοστό αύξησης της Huawei στα άνω των 600 ευρώ smartphones, που συνοδεύτηκε από αύξηση του μεριδίου της σε μονάδες κατά 12,9% και σε αξία κατά 13%.

Αναφερόμενος στο Smartphone Festival, ο Marketing Manager της Huawei Greece τόνισε ότι έχει γίνει πια θεσμός και ανανεώνεται συνεχώς, με τον ίδιο πάντα στόχο, την ενίσχυση της σχέσης μεταξύ εταιρίας και καταναλωτών. Οι τελευταίοι θα έχουν φέτος την ευκαιρία να γνωρίσουν τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας, να χαρούν super deals για συγκεκριμένες συσκευές (μεταξύ των οποίων και top μοντέλα), να πάρουν μέρος σε master classes σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για βίντεο και φωτογραφία από επαγγελματίες πάνω σε κινητά της Huawei με θέμα την «αστική φωτογραφία», να αξιοποιήσουν προσφορές επέκτασης της εγγύησης στο service των συσκευών τους, αλλά και να είναι παρόντες σε «πρεμιέρες» σημαντικών νέων μοντέλων.