netweek - Η “σφραγίδα” της Lenovo στο μέλλον των data center

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Hardware

Η “σφραγίδα” της Lenovo στο μέλλον των data center

4 Ιανουαρίου 2018 | 09:44 Γράφει το NetWeek  Team Topics: Infrastructure

Με… φορτωμένη ατζέντα ταξίδεψε πρόσφατα στην χώρα μας ο κ. Ivan Bozev, Regional General Manager της Lenovo South-East Europe, καθώς μπορεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός του να βρέθηκε η προετοιμασία της εγχώριας θυγατρικής για την δυναμική διείσδυσή της στον ευρύτερο τομέα του data center με το λανσάρισμα πλήθους λύσεων server, storage, λογισμικού και υπηρεσιών, εντούτοις όμως δεν εξέλειπαν και μια σειρά από ζητήματα που άπτονται της οργάνωσης και ομαλής λειτουργίας της.

Βλέπετε, η ελληνική θυγατρική της Lenovo κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών πέρασε από μια διαδικασία αλλαγών σε managerial επίπεδο, καθώς αποχώρησαν ορισμένοι συνεργάτες με τους οποίους η εταιρεία πορεύτηκε και δη επιτυχημένα για αρκετά έτη. “Πράγματι, η κατάσταση έχει όπως την περιγράφετε, αλλά οφείλω να σημειώσω πως πέρα από το συναισθηματικό δέσιμο και την αμοιβαία εκτίμηση, οι επιχειρήσεις έχουν μάθει πάντοτε να ξεπερνούν κάθε είδους κατάσταση όσο δύσκολη ή περίπλοκη μπορεί να δείχνει εκ πρώτης όψεως. Κι αυτό, εμπλουτίζοντας την γνώση του οργανισμού συνολικά, και προκρίνοντας την πλέον βέλτιστη όσο και αποδοτική λύση στο τέλος της ημέρας! Έτσι, κι εμείς στην Lenovo Hellas περάσαμε την εν λόγω διαδικασία και φυσικά έχουμε επιστρέψει στην γνώριμη τροχιά ανάπτυξής μας. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, αξιοποιήσαμε το χρονικό διάστημα που παρενεβλήθη προκειμένου να αναδιοργανώσουμε τις δομές μας, να επαναπροσδιορίσουμε την έκθεσή μας απέναντι στα επιμέρους τμήματα της αγοράς, να εξετάσουμε με “καθαρή” ματιά τις ανάγκες τόσο των πελατών μας όσο και της αγοράς, καθώς επίσης και να διαμορφώσουμε την go to market στρατηγική μας κινούμενοι σε ρεαλιστικά στοιχεία και βάσεις”, υπογράμμισε ο κ. Ivan Bozev, Regional General Manager της Lenovo South-East Europe.

Ποντάροντας σε εσωτερική επιλογή!
Ένα από τα ερωτήματα που προκύπτουν αβίαστα έχουν να κάνουν με το διάδοχο σχήμα στην κορυφή της Lenovo Hellas, εάν έχει βρεθεί το συγκεκριμένο πρόσωπο, ποιο -φυσικά- είναι αυτό, αλλά και εάν υπάρχει ένα ορατό όσο και ξεκάθαρο χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο αναμένεται να λάβουν χώρα οι αντίστοιχες ανακοινώσεις. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Bozev, η εταιρεία βρίσκεται πολύ κοντά στην πλήρωση της κενής θέσης του γενικού διευθυντή της στην χώρα μας. Μάλιστα, ο ίδιος εκτιμά πως “το αργότερο εντός του πρώτου ημερολογιακού τριμήνου του 2018, θα έχει τοποθετηθεί ο αντικαταστάτης του κ. Οικονομάκη, ο οποίος και αποχώρησε από την εταιρεία εδώ και λίγους μήνες, έπειτα από προσωπική του απόφαση”. Αναφορικά με το εάν θα προέρχεται εντός των κόλπων της εταιρείας ή πρόκειται για ένα στέλεχος που θα προέρχεται από την αγορά, ο κ. Bozev δεν θέλησε να… ανοίξει τα χαρτιά του, ωστόσο άφησε να διαφανεί πως θα πρόκειται για in-house λύση.

Η ανέλιξη του Data center
Για ένα ακόμη τρίμηνο, το πρώτο οικονομικό της, η Lenovo κατάφερε να σημειώσει θετικά αποτελέσματα, επιτυγχάνοντας υψηλή κερδοφορία στους βασικούς τομείς των Η/Υ και έξυπνων συσκευών (Personal Computers Smart Devices - PCSD), αλλά και βελτιωμένα μεγέθη σε επίπεδο εσόδων και κερδών σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, όπως θεωρούνται αυτοί των Data Center (Data Center Group - DCG) και κινητών τηλεφώνων, αλλά και συσκευών (Mobile Business Group - MBG).

Αναμφίβολα, την μερίδα του λέοντος κατέχει ο τομέας των PCSD, καθώς οι πωλήσεις του συμβάλουν σε ποσοστό της τάξεως του 72% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, ενώ με μεγάλη διαφορά ακολουθούν αυτοί των MBG και DCG με 18% και 10% αντίστοιχα.

Θεωρώντας, λοιπόν, (δικαίως) πως η κατηγορία που δείχνει αρκούντως “hot” σε διεθνές επίπεδο και την ίδια στιγμή μπορεί να συμβάλει καταλυτικά στην περαιτέρω ενίσχυση του… ταμείου είναι αυτή των Data center, η Lenovo αποφάσισε να στρέψει σημαντικό μέρος των προσπαθειών και του ενδιαφέροντός της στο σύνολο των πτυχών που απαρτίζουν την εν λόγω κατηγορία. Έτσι, λοιπόν, storage και servers, software και υπηρεσίες καταλαμβάνουν -πλέον- κορυφαία θέση στις ατζέντες των στελεχών της εταιρείας, σε μια προσπάθεια μιας full scale “επίθεσης”.

Υπό αυτό το πρίσμα, η εταιρεία… γύρισε πίσω στο σχεδιαστήριο, οι άνθρωποί της συσκέφθηκαν, ανέλυσαν παράγοντες και λειτουργίες, ανέπτυξαν ποικίλα cases και δοκίμασαν μια σειρά από νέα προϊόντα. Αποτέλεσμα; Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να καταφέρουν να λανσάρουν στην αγορά μια ευρεία γκάμα λύσεων στις εν λόγω προϊοντικές κατηγορίες.

“Είναι γνωστό πως στην Lenovo υλοποιούμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική 3 φάσεων. Έχουμε καταφέρει, λοιπόν, να διατηρήσουμε την κορυφαία θέση στην διεθνή αγορά σε ότι αφορά στην κερδοφορία στον τομέα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, ταυτόχρονα θέσαμε τις βάσεις στους τομείς των συσκευών κινητής τηλεφωνίας και data center προκειμένου να οικοδομήσουμε μια ολοκληρωμένη πολιτική που θα αναπτύσσεται με δυναμικό τρόπο, ενώ συνεχίσαμε τις επενδύσεις μας στα “Device + Cloud” και “Infrastructure + Cloud” τροφοδοτούμενα από την Τεχνητή Νοημοσύνη”, όπως ανέφερε σχετικά ο κ. Bozev και συνέχισε: “Ο βασικός στόχος του Data Center Group είναι να εστιάζει σε ενέργειες μετασχηματισμού του, που θα βοηθήσουν στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας του. Για αυτό και προχωρήσαμε σε μια σειρά από καλά προγραμματισμένες κινήσεις, όπως λ.χ. η ενίσχυση της ομάδας των πωλήσεων, η σημαντική επένδυση προς το κανάλι των συνεργατών μας, η εκ βάθρων ανανέωση της προϊοντικής μας γκάμας, η δραστική ενδυνάμωση του “κτισίματος” της στρατηγικής των brand μας, καθώς επίσης και η προσθήκη νέων συνεργασιών”.

Βλέπετε, η ελληνική θυγατρική της Lenovo κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών πέρασε από μια διαδικασία αλλαγών σε managerial επίπεδο, καθώς αποχώρησαν ορισμένοι συνεργάτες με τους οποίους η εταιρεία πορεύτηκε και δη επιτυχημένα για αρκετά έτη. “Πράγματι, η κατάσταση έχει όπως την περιγράφετε, αλλά οφείλω να σημειώσω πως πέρα από το συναισθηματικό δέσιμο και την αμοιβαία εκτίμηση, οι επιχειρήσεις έχουν μάθει πάντοτε να ξεπερνούν κάθε είδους κατάσταση όσο δύσκολη ή περίπλοκη μπορεί να δείχνει εκ πρώτης όψεως. Κι αυτό, εμπλουτίζοντας την γνώση του οργανισμού συνολικά, και προκρίνοντας την πλέον βέλτιστη όσο και αποδοτική λύση στο τέλος της ημέρας! Έτσι, κι εμείς στην Lenovo Hellas περάσαμε την εν λόγω διαδικασία και φυσικά έχουμε επιστρέψει στην γνώριμη τροχιά ανάπτυξής μας. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, αξιοποιήσαμε το χρονικό διάστημα που παρενεβλήθη προκειμένου να αναδιοργανώσουμε τις δομές μας, να επαναπροσδιορίσουμε την έκθεσή μας απέναντι στα επιμέρους τμήματα της αγοράς, να εξετάσουμε με “καθαρή” ματιά τις ανάγκες τόσο των πελατών μας όσο και της αγοράς, καθώς επίσης και να διαμορφώσουμε την go to market στρατηγική μας κινούμενοι σε ρεαλιστικά στοιχεία και βάσεις”, υπογράμμισε ο κ. Ivan Bozev, Regional General Manager της Lenovo South-East Europe.

Ποντάροντας σε εσωτερική επιλογή!
Ένα από τα ερωτήματα που προκύπτουν αβίαστα έχουν να κάνουν με το διάδοχο σχήμα στην κορυφή της Lenovo Hellas, εάν έχει βρεθεί το συγκεκριμένο πρόσωπο, ποιο -φυσικά- είναι αυτό, αλλά και εάν υπάρχει ένα ορατό όσο και ξεκάθαρο χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο αναμένεται να λάβουν χώρα οι αντίστοιχες ανακοινώσεις. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Bozev, η εταιρεία βρίσκεται πολύ κοντά στην πλήρωση της κενής θέσης του γενικού διευθυντή της στην χώρα μας. Μάλιστα, ο ίδιος εκτιμά πως “το αργότερο εντός του πρώτου ημερολογιακού τριμήνου του 2018, θα έχει τοποθετηθεί ο αντικαταστάτης του κ. Οικονομάκη, ο οποίος και αποχώρησε από την εταιρεία εδώ και λίγους μήνες, έπειτα από προσωπική του απόφαση”. Αναφορικά με το εάν θα προέρχεται εντός των κόλπων της εταιρείας ή πρόκειται για ένα στέλεχος που θα προέρχεται από την αγορά, ο κ. Bozev δεν θέλησε να… ανοίξει τα χαρτιά του, ωστόσο άφησε να διαφανεί πως θα πρόκειται για in-house λύση.

Η ανέλιξη του Data center
Για ένα ακόμη τρίμηνο, το πρώτο οικονομικό της, η Lenovo κατάφερε να σημειώσει θετικά αποτελέσματα, επιτυγχάνοντας υψηλή κερδοφορία στους βασικούς τομείς των Η/Υ και έξυπνων συσκευών (Personal Computers Smart Devices - PCSD), αλλά και βελτιωμένα μεγέθη σε επίπεδο εσόδων και κερδών σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, όπως θεωρούνται αυτοί των Data Center (Data Center Group - DCG) και κινητών τηλεφώνων, αλλά και συσκευών (Mobile Business Group - MBG).

Αναμφίβολα, την μερίδα του λέοντος κατέχει ο τομέας των PCSD, καθώς οι πωλήσεις του συμβάλουν σε ποσοστό της τάξεως του 72% στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, ενώ με μεγάλη διαφορά ακολουθούν αυτοί των MBG και DCG με 18% και 10% αντίστοιχα.

Θεωρώντας, λοιπόν, (δικαίως) πως η κατηγορία που δείχνει αρκούντως “hot” σε διεθνές επίπεδο και την ίδια στιγμή μπορεί να συμβάλει καταλυτικά στην περαιτέρω ενίσχυση του… ταμείου είναι αυτή των Data center, η Lenovo αποφάσισε να στρέψει σημαντικό μέρος των προσπαθειών και του ενδιαφέροντός της στο σύνολο των πτυχών που απαρτίζουν την εν λόγω κατηγορία. Έτσι, λοιπόν, storage και servers, software και υπηρεσίες καταλαμβάνουν -πλέον- κορυφαία θέση στις ατζέντες των στελεχών της εταιρείας, σε μια προσπάθεια μιας full scale “επίθεσης”.

Υπό αυτό το πρίσμα, η εταιρεία… γύρισε πίσω στο σχεδιαστήριο, οι άνθρωποί της συσκέφθηκαν, ανέλυσαν παράγοντες και λειτουργίες, ανέπτυξαν ποικίλα cases και δοκίμασαν μια σειρά από νέα προϊόντα. Αποτέλεσμα; Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να καταφέρουν να λανσάρουν στην αγορά μια ευρεία γκάμα λύσεων στις εν λόγω προϊοντικές κατηγορίες.

“Είναι γνωστό πως στην Lenovo υλοποιούμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική 3 φάσεων. Έχουμε καταφέρει, λοιπόν, να διατηρήσουμε την κορυφαία θέση στην διεθνή αγορά σε ότι αφορά στην κερδοφορία στον τομέα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, ταυτόχρονα θέσαμε τις βάσεις στους τομείς των συσκευών κινητής τηλεφωνίας και data center προκειμένου να οικοδομήσουμε μια ολοκληρωμένη πολιτική που θα αναπτύσσεται με δυναμικό τρόπο, ενώ συνεχίσαμε τις επενδύσεις μας στα “Device + Cloud” και “Infrastructure + Cloud” τροφοδοτούμενα από την Τεχνητή Νοημοσύνη”, όπως ανέφερε σχετικά ο κ. Bozev και συνέχισε: “Ο βασικός στόχος του Data Center Group είναι να εστιάζει σε ενέργειες μετασχηματισμού του, που θα βοηθήσουν στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας του. Για αυτό και προχωρήσαμε σε μια σειρά από καλά προγραμματισμένες κινήσεις, όπως λ.χ. η ενίσχυση της ομάδας των πωλήσεων, η σημαντική επένδυση προς το κανάλι των συνεργατών μας, η εκ βάθρων ανανέωση της προϊοντικής μας γκάμας, η δραστική ενδυνάμωση του “κτισίματος” της στρατηγικής των brand μας, καθώς επίσης και η προσθήκη νέων συνεργασιών”.


Σημαντικά τα οφέλη και οι επιτυχίες!
Το σύνολο του πλέγματος των προαναφερθέντων ενεργειών δείχνουν ήδη να… γεννούν καρπούς για την ίδια την Lenovo. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της εταιρείας σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και αύξηση κατά 18% σε σύγκριση με το πρώτο οικονομικό τρίμηνο. Συγκριτικά με το περασμένο τρίμηνο, η Lenovo παρουσίασε αυξήσεις εσόδων και στα τρία από τα βασικά της τμήματα – το Data Center Group, το Mobile Business Group και το PC & Smart Devices Group – επιβεβαιώνοντας πως η ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής τριών φάσεων αποδίδει και παράγει σταθερά βελτιωμένα αποτελέσματα από όλο το portfolio των προϊόντων της. Ακόμα περισσότερα… χαμόγελα έχει φέρει στα ανώτερα στελέχη της Lenovo η αύξηση του περιθώριου κέρδους πρo φόρων κατά 18,2% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

O τομέας του DCG έθεσε 88 παγκόσμια benchmarks στη νέα πλατφόρμα της Intel, περισσότερα από κάθε ανταγωνιστή μας και η Lenovo συνέχισε να είναι o ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος super-computing λύσεων.

Απαραίτητα building blocks του ψηφιακού μετασχηματισμού
Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, λαμβάνει χώρα στον επιχειρηματικό κόσμο σε παγκόσμιο επίπεδο μια έντονη τάση ΙΤ transformation. Όλοι δείχνουν να αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα και τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή την πρακτική, παρά το γεγονός ότι τον αντιλαμβάνονται διαφορετικά, επιχειρώντας σε πλείστες περιπτώσεις να τον… φέρουν στα μέτρα τους.

Ωστόσο, η πραγματικότητα παραμένει: Το digital transformation αποτελεί όχι το next big thing, αλλά το παρόν και το μέλλον που διατρέχει κατά μήκος αγορές και τομείς. Σε αυτό το πλαίσιο, η αναζήτηση, ο σχεδιασμός και η διασφάλιση του Data Centre του μέλλοντος παίζει καίριο ρόλο. Εξάλλου, transformation δίχως την συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και αξιοποίηση δεδομένων, δεν υφίσταται…

Την ίδια στιγμή, το “ταξίδι” του ψηφιακού μετασχηματισμού αφορά και μια σειρά από άλλα ζητούμενα, όπως λ.χ. την βελτιστοποίηση του συνολικού κόστους με τον ταυτόσημο περιορισμό των πάσης φύσεως εξόδων προκειμένου να προκύψουν και αξιοποιηθούν καινούριες επενδυτικές ευκαιρίες, η ανάπτυξη περισσότερο ευέλικτων τρόπων απόκρισης ώστε να ταιριάζουν στις ποικίλες απαιτήσεις και αλλαγές εκ μέρους της αγοράς, καθώς επίσης και η ενίσχυση της “ευφυούς” λειτουργίας του ανθρώπινου δυναμικού, του εξοπλισμού και του λογισμικού ώστε να περιοριστεί δραστικά το κόστος και ο βαθμός της συνθετότητας.

Σε αυτό το περιβάλλον, η Lenovo ανέπτυξε την οικογένεια των ThinkSystem, που σύμφωνα με τα στελέχη της αποτελούν τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης, ευελιξίας και αξιοπιστίας στην αγορά! Κι αυτό, καθώς περιλαμβάνει λύσεις server, storage και networking οι οποίες εξασφαλίζουν κορυφαία απόδοση, όπως έχει αποδειχτεί στην πράξη με την επίτευξη σειράς αντίστοιχων παγκόσμιων ρεκόρ. Ταυτόχρονα, αποτελεί την πλέον ευέλικτη πλατφόρμα σχεδιασμού για την ανάπτυξη και παροχή υπηρεσιών, ενώ διακρίνονται από προηγμένα επίπεδα αξιοπιστίας. “Κατέχουμε την πρώτη θέση σε ικανοποίηση πελατών παγκοσμίως στους x86 και είμαστε έτοιμοι να δείξουμε γιατί για άλλη μια φορά”, σημείωσε ο κος Bozev.

Σε ότι αφορά στην οικογένεια των ThinkAgile, δείχνει να αποτελεί την “απάντηση” της Lenovo στον τομέα του transformative cloud IT. Κάτι που εξηγείται από την διασφάλιση αυξημένων επιπέδων ευελιξίας, την εξοικονόμηση σημαντικών πόρων τόσο σε επίπεδο κόστους ιδιοκτησίας (TCO) όσο και λειτουργίας (OPEX). Επιπροσθέτως, προσφέρει μια ολιστική εμπειρία μετασχηματισμού, καθώς επιταχύνεται (3Χ) σε εντυπωσιακό βαθμό ο απαιτούμενος χρόνος προετοιμασίας και παράδοσης tailored υπηρεσιών. Το περιεχόμενο δε της κατηγορίας των ThinkAgile κινείται στους ρυθμούς του software defined storage και εξοπλισμού, αλλά και της hyperconverged ΙΤ υποδομής.

Συνεργασίες πρώτης γραμμής
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που ολοκληρώνει την συνολικότερη εικόνα και βοηθά τα μέγιστα στην ταχύτερη όσο και πιο ευφϋή μετεξέλιξη των προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών της Lenovo αφορά στις θεμελιώδεις συμφωνίες συνεργασίας που έχει συνάψει με κορυφαίους “παίκτες” της διεθνούς ΙΤ αγοράς, όπως λ.χ. των IBM, Microsoft, Samsung, Toshiba, Intel, SAP, Seagate, VMWare, RedHat κ.ά.

“Στην Lenovo θεωρούμε πως το διαφορετικό είναι πάντοτε καλύτερο, για αυτό και προχωρήσαμε στην ανάπτυξη δύο “πυλώνων” που αναμένεται να καθορίσουν το μέλλον του data center. Αυτοί, δεν είναι άλλοι από το ThinkSystem και το ThinkAgile. Ο μεν πρώτος περιλαμβάνει λύσεις server, storage και δικτύωσης, ενώ ο έτερος διαθέτει επόμενης γενιάς ΙΤ προϊόντα που σχετίζονται με software-defined εξοπλισμό”, υπογραμμίζει ο κ. Bozev και συνεχίζει: “Το ThinkSystem αποτελεί την λογική μετεξέλιξη της απλοποίησης όσο και ενοποίησης ενός πολύπλοκου και πολυεπίπεδου brand portfolio της εταιρείας. Αναλογιστείτε, πως περιελάμβανε τις λύσεις της σειράς System X, ήτοι BladeCenter, iDataPlex και NextScale, αλλά και αυτές των ThinkServer, δηλαδή των Lenovo Networking και Storage. Όπως γίνεται αντιληπτό, σε ορισμένες περιπτώσεις προέκυπταν περιπτώσεις επικάλυψης, αλλά και πλεονασματικών πλατφορμών server. Για αυτό και αποφασίσαμε να ενοποιήσουμε τα προϊόντα και τα επιμέρους brand σε μια ενιαία μορφή, αυτή των ThinkSystem. Αποτέλεσμα; Να υπάρχει μια κοινή βάση για τους servers, ενώ παράλληλα υπήρξε και ένας εξορθολογισμός του συνολικού portfolio”.

netweek (T. 409)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778