H παγκόσμια αγορά weareables συνέχισε την ανάπτυξή της το β’ τρίμηνο του έτους, αυξάνοντας όχι μόνο τις πωλήσεις της σε αριθμό συσκευών, αλλά και τον τζίρο της σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο (κατά 8,3% και στα 4,8 δισ. δολάρια).

Κινητήρια δύναμη της αγοράς αποτέλεσε, σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC,η συνεχιζόμενη υψηλή δημοτικότητα που έχουν τα ακριβά smartwatches, όπως είναι το Apple Watch – το οποίο συνέβαλε σημαντικά ώστε η Αpple να διατηρήσει την πρώτη θέση στην αγορά. Στη 2η θέση ακολουθεί η κινέζικη Xiaomi, η οποία διεύρυνε το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της με έξυπνα παπούτσια, ρολόγια για παιδιά και διάφορες παραλλαγές του Mi Fitness band. Λιγότερα wearables σε σχέση με πέρσι πούλησε η Fitbit, παραδοσιακή δύναμη στο χώρο των weareables, αν και το smartwatch Versa επέδρασε θετικά στις εικόνα της εταιρείας, καταγράφοντας 1,1 εκατ. πωλήσεις το β’ τρίμηνο, με την Fitbit να αποσπά τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους κατασκευαστές smartwatches.

Οι Xiaomi και Huawei εξακολουθούν να εστιάζουν στην κινέζικη αγορά, ωστόσο, όπως σημειώνει η IDC, η Huawei αλλάζει βαθμιαία τη στρατηγική της και αρχίζει να αναπτύσσεται και εκτός της εγχώριας αγοράς wearables. Η Garmin συνέχισε να επεκτείνει το προβάδισμά της έναντι της Samsung, κλείνοντας τη λίστα των πέντε μεγαλύτερων κατασκευαστών wearables στην αγορά. H Garmin επωφελήθηκε από την επιτυχία της προσανατολισμένης στο fitness σειράς Vivo και την εισαγωγή του ειδικά σχεδιασμένου για το γκολφ αθλητικού ρολογιού Approach S10.