netweek - Ο Όμιλος L’Occitane επέλεξε το SAP SuccessFactors

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον τομέα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού

Ο Όμιλος L’Occitane επέλεξε το SAP SuccessFactors

9 Ιανουαρίου 2018 | 09:27 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Human Resources,Συμβάσεις / Έργα

Ο Όμιλος L’Occitane, που ασχολείται με την παραγωγή φυτικών καλλυντικών και προϊόντων ευεξίας , χρησιμοποιεί τις λύσεις SAP SuccessFactors για τη διαχείριση ανθρώπινου κεφαλαίου (HCM) με στόχο την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Με την υλοποίηση των λύσεων SAP SuccessFactors, ο Όμιλος L’Occitane έχει σε λειτουργία μια επιτυχημένη παγκόσμια πλατφόρμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Η πλατφόρμα αυτή είναι σε θέση να προσφέρει μια καλύτερη εικόνα των δραστηριοτήτων της λιανικής πώλησης των προϊόντων, καθώς και να επιτρέπει την βελτιστοποίηση των τυποποιημένων διαδικασιών HR του Ομίλου. Οι διαδικασίες Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι πλέον ενοποιημένες και με λιγότερες γραφειοκρατικές δομές, ενώ παράλληλα προσφέρουν την καλύτερη-στην-κατηγορία-της (best-in-class) εμπειρία χρήστη για τους εργαζομένους. Μία από τις βασικές προκλήσεις στη Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού για τον Όμιλο είναι η σύμπλευση διαφορετικών οργανωτικών τομέων μέσα σε μια δομή.

Με τη χρήση των λύσεων SAP SuccessFactors Employee Central και SAP SuccessFactors Recruiting παγκοσμίως, όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου L’Occitane, από τους εργαζόμενους των καταστημάτων, μέχρι τους managers, και τους εργαζομένους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και στο τμήμα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, ωφελούνται από την άμεση πρόσβαση σε δεδομένα υπαλλήλων, αποκτώντας παράλληλα εις βάθος γνώση της εταιρείας και διευκολύνοντας την διαδικασία λήψης αποφάσεων. Επιπρόσθετα, όλοι οι υποψήφιοι εργαζόμενοι έχουν τώρα πρόσβαση σε μία κοινή διαδικασία υποβολής αιτήσεων, η οποία είναι εύκολη στην χρήση και κοινή για όλες τις χώρες.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

«Γιατί» το Liquid Cooling «κατακτά» τα Data Centers!

Μπορεί παραδοσιακά το υγρό cooling να αξιοποιείται από την πλευρά των mainframes και των ακαδημαϊκών υπερ-υπολογιστών, εντούτοις όμως τελευταία δείχνει να… χτυπά την πόρτα ολοένα και περισσότερων data centers εταιρειών και οργανισμών. Εκ των πραγμάτων, τα νέα όσο και διευρυμένα επιχειρησιακά workloads ασκούν έντονη πίεση στα densities της ισχύος, ωθώντας τους υπεύθυνους να αναζητήσουν περισσότερο “ευφυείς” εναλλακτικές πέραν των συστημάτων ψύξης που βασίζονται στην κυκλοφορία του αέρα.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778