netweek - Η επανάσταση των δεδομένων!

Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Η επανάσταση των δεδομένων!

6 Ιουνίου 2016 | 00:00 Γράφει η Ειρήνη  Γκίνη Topics: Analytics,Events,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Ο νέος κόσμος των δεδομένων, για την κοινωνία και τις επιχειρήσεις «αποκαλύφθηκε» στο SAS Forum Milan, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου, στη Fiera του Μιλάνου, παρουσία περισσότερων από 2.000 στελεχών Πληροφορικής, analytics experts και industry thought leaders από ολόκληρο τον κόσμο. To netweek ήταν εκεί.

Θα μπορούσε να είναι το σκηνικό μιας… ροκ συναυλίας, ωστόσο η ανοιχτή σκηνή της Fiera αποτέλεσε το βήμα για να ακουστεί δυνατά το σύνθημα «Analytics everywhere, analytics for everyone». Ο εκδημοκρατισμός των data είναι απαραίτητος στην εποχή της «4ης βιομηχανικής επανάστασης», τόνισε ο Marco Icardi, στην εναρκτήρια ομιλία του.

Ο Vice President Central East Europe της SAS ανέδειξε τον σύγχρονο «έξυπνο» κόσμο (smart cities, smart homes) αλλά και την «προθυμία» των καταναλωτών/πολιτών να «μοιραστούν» τα δεδομένα τους (εάν θεωρούν ότι θα πάρουν κάποια αξία) ως τα βασικότερα στοιχεία του momentum που καθοδηγούν την εκτεταμένη χρήση των analytics.

«Μόνο μέσω της σωστής στρατηγικής και των λύσεων analytics μπορούν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα ως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων και μείωση των δαπανών», δήλωσε χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι η διάδοση της χρήσης των analytics απαιτεί νέα επιχειρησιακά μοντέλα και βελτιστοποίηση των διαδικασιών».

«Συνηθίσαμε να λέμε ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον omnichannel παρουσία. Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η παρουσία αυτή είναι “mobile-first, digital first”. Και σε αυτό το πλαίσιο, ο καταναλωτής “αποκαλύπτει” τα micro-needs του, σε κάθε φάση του customer journey. Τα analytics είναι απαραίτητα για την έγκαιρη απόκριση των επιχειρήσεων στα “micro-needs” των καταναλωτών», τόνισε η Barbara Cominelli, Director Commercial Operations and Digital της Vodafone Italia.

Η ίδια επιβεβαίωσε τον Marco Icardi, επισημαίνοντας ότι «τα Big Data απαιτούν bottom-up προσέγγιση, ώστε να παίρνονται γρήγορα αποφάσεις και ο οργανισμός να καινοτομεί». Ωστόσο, η πρόσβαση στα δεδομένα δεν πρέπει να γίνεται υπό καθεστώς ασυδοσίας.

«Η τεχνολογία προχωρά πιο γρήγορα από τη νομοθεσία και τις πολιτισμικές μας αντιλήψεις περί ιδιωτικότητας. Για τον λόγο αυτό όλοι, πολίτες, καταναλωτές, κράτος και ιδιωτικός τομέας πρέπει να προσέξουμε πολύ το data privacy», δήλωσε η Tamara Dull, Director of Emerging Technologies SAS Best Practices, ανοίγοντας τον διάλογο για το επόμενο «καυτό» θέμα του IT, σε μία παρουσίαση που έκανε ιδιαίτερη αίσθηση σε κοινό και δημοσιογράφους.

Ο Μ. Icardi ανακοίνωσε το λανσάρισμα του SAS Viya, την επόμενης γενιάς visualization αρχιτεκτονική υψηλής απόδοσης. «Το SAS Viya είναι ένα ενοποιημένο περιβάλλον που αγκαλιάζει τα ανοικτά πρότυπα για την ανάπτυξη πλατφορμών, έλεγχο, χρήση και ενσωμάτωση. Απευθύνεται σε μία ευρεία γκάμα στελεχών, από data scientists μέχρι business analysts και από application developers μέχρι ανώτερα στελέχη», όπως δήλωσε ο ίδιος.

Παρουσιάστηκαν επίσης το SAS Customer Intelligence 360 που λειτουργεί ως ένα νέο digital marketing hub ενοποίησης των δεδομένων από όλα τα κανάλια, καθώς και το SAS Analytics for IoT, ένα νέο πακέτο δοκιμασμένων προϊόντων λογισμικού που εφαρμόζει την τεχνογνωσία της SAS στην ανάλυση τεράστιων όγκων δεδομένων στις IoT συνδεδεμένες συσκευές και αισθητήρες.

Θα μπορούσε να είναι το σκηνικό μιας… ροκ συναυλίας, ωστόσο η ανοιχτή σκηνή της Fiera αποτέλεσε το βήμα για να ακουστεί δυνατά το σύνθημα «Analytics everywhere, analytics for everyone». Ο εκδημοκρατισμός των data είναι απαραίτητος στην εποχή της «4ης βιομηχανικής επανάστασης», τόνισε ο Marco Icardi, στην εναρκτήρια ομιλία του.

Ο Vice President Central East Europe της SAS ανέδειξε τον σύγχρονο «έξυπνο» κόσμο (smart cities, smart homes) αλλά και την «προθυμία» των καταναλωτών/πολιτών να «μοιραστούν» τα δεδομένα τους (εάν θεωρούν ότι θα πάρουν κάποια αξία) ως τα βασικότερα στοιχεία του momentum που καθοδηγούν την εκτεταμένη χρήση των analytics.

«Μόνο μέσω της σωστής στρατηγικής και των λύσεων analytics μπορούν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα ως το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων και μείωση των δαπανών», δήλωσε χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι η διάδοση της χρήσης των analytics απαιτεί νέα επιχειρησιακά μοντέλα και βελτιστοποίηση των διαδικασιών».

«Συνηθίσαμε να λέμε ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον omnichannel παρουσία. Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι η παρουσία αυτή είναι “mobile-first, digital first”. Και σε αυτό το πλαίσιο, ο καταναλωτής “αποκαλύπτει” τα micro-needs του, σε κάθε φάση του customer journey. Τα analytics είναι απαραίτητα για την έγκαιρη απόκριση των επιχειρήσεων στα “micro-needs” των καταναλωτών», τόνισε η Barbara Cominelli, Director Commercial Operations and Digital της Vodafone Italia.

Η ίδια επιβεβαίωσε τον Marco Icardi, επισημαίνοντας ότι «τα Big Data απαιτούν bottom-up προσέγγιση, ώστε να παίρνονται γρήγορα αποφάσεις και ο οργανισμός να καινοτομεί». Ωστόσο, η πρόσβαση στα δεδομένα δεν πρέπει να γίνεται υπό καθεστώς ασυδοσίας.

«Η τεχνολογία προχωρά πιο γρήγορα από τη νομοθεσία και τις πολιτισμικές μας αντιλήψεις περί ιδιωτικότητας. Για τον λόγο αυτό όλοι, πολίτες, καταναλωτές, κράτος και ιδιωτικός τομέας πρέπει να προσέξουμε πολύ το data privacy», δήλωσε η Tamara Dull, Director of Emerging Technologies SAS Best Practices, ανοίγοντας τον διάλογο για το επόμενο «καυτό» θέμα του IT, σε μία παρουσίαση που έκανε ιδιαίτερη αίσθηση σε κοινό και δημοσιογράφους.

Ο Μ. Icardi ανακοίνωσε το λανσάρισμα του SAS Viya, την επόμενης γενιάς visualization αρχιτεκτονική υψηλής απόδοσης. «Το SAS Viya είναι ένα ενοποιημένο περιβάλλον που αγκαλιάζει τα ανοικτά πρότυπα για την ανάπτυξη πλατφορμών, έλεγχο, χρήση και ενσωμάτωση. Απευθύνεται σε μία ευρεία γκάμα στελεχών, από data scientists μέχρι business analysts και από application developers μέχρι ανώτερα στελέχη», όπως δήλωσε ο ίδιος.

Παρουσιάστηκαν επίσης το SAS Customer Intelligence 360 που λειτουργεί ως ένα νέο digital marketing hub ενοποίησης των δεδομένων από όλα τα κανάλια, καθώς και το SAS Analytics for IoT, ένα νέο πακέτο δοκιμασμένων προϊόντων λογισμικού που εφαρμόζει την τεχνογνωσία της SAS στην ανάλυση τεράστιων όγκων δεδομένων στις IoT συνδεδεμένες συσκευές και αισθητήρες.


Τα «ανοιχτά» δεδομένα απαιτούν και «ανοιχτά» μυαλά
Ο Marco Icardi, Vice President Central East Europe της SAS, μίλησε στο netweek και σκιαγράφησε το όραμα της SAS για τους data-driven οργανισμούς, αλλά και το νέο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των επιχειρήσεων.

netweek: Το tag line του forum, “Analytics for everyone” είναι αρκούντως εύγλωττο, ωστόσο και στην παρουσίασή σας δώσατε ιδιαίτερη έμφαση στον «εκδημοκρατισμό της πρόσβασης στα δεδομένα». Στην Ελλάδα, η άποψη ότι η πρόσβαση στα δεδομένα πρέπει να ελέγχεται αυστηρά είναι ακόμα δημοφιλής. Τι θα λέγατε εσείς στους CIOs που κρατούν εφεκτική στάση απέναντι στo open data;

Marco Icardi: Η πρόσβαση στα δεδομένα δεν μπορεί να περιοριστεί από την οργανωτική δομή ενός οργανισμού. Αν αναλογιστεί κανείς ότι ο σύγχρονος εργαζόμενος δουλεύει μέσα από το smartphone ή το tablet του, κατανοεί πως είναι πρακτικά αδύνατο το ΙΤ να έχει τον πλήρη έλεγχο. Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, θα έλεγα ότι μιλάμε πάλι για το διαχρονικό ζήτημα του «επιχειρησιακού δαρβινισμού», και των οργανισμών που είναι αρκετά ανοιχτοί ώστε να μετασχηματιστούν ανάλογα με τις συνθήκες του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Ο καθένας έχει την επιλογή να θέσει υπό καθεστώς ελέγχου την πρόσβαση στα δεδομένα, αρκεί να γνωρίζει ότι, μοιραία, δεν θα μπορεί να εξελιχθεί, να καινοτομήσει και να κερδίσει νέα μερίδια αγοράς. Και το θέμα δεν αφορά μόνο στα δεδομένα. Στο μέλλον, η ευημερία κάθε οργανισμού θα εξαρτηθεί από το πόσο «ανοιχτός» είναι στη συνεργασία ακόμα και με ανταγωνιστές, ώστε να δημιουργήσει νέες αγορές.

Αναγνωρίζω ότι είναι δύσκολο να προσαρμοστείς σε αυτή τη νοοτροπία όταν έχεις γαλουχηθεί με την «παραδοσιακή» θεωρία της διοίκησης επιχειρήσεων, είναι όμως σημαντικό να καταλάβουμε ότι οι χρήστες διαφορετικών τεχνολογιών, και ιδιαίτερα οι millennials, δεν λειτουργούν έτσι: αναζητούν συνεχώς το καλύτερο προϊόν, υπηρεσία, σύμβουλο και εάν δεν τον βρουν σε έναν οργανισμό, θα ψάξουν αλλού. Άρα, οι άνθρωποι του IT πρέπει και αυτοί να εξελιχθούν και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα;

nw: Υπάρχει κάποια εξαίρεση που πρέπει να λάβουν υπόψη οι IT όταν μιλάμε για ανοιχτή πρόσβαση στα δεδομένα;

M. Icardi: Η ιδιωτικότητα (privacy) των δεδομένων. Είναι μια εντελώς διαφορετική πτυχή της διακυβέρνησης δεδομένων, στην οποία πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή.

nw: Ποιο είναι, κατά την άποψή σας, το επίπεδο ωριμότητας των οργανισμών στη χρήση advanced analytics, στην αγορά μας, την Κεντροανατολική Ευρώπη;

M. Icardi: Αντιλαμβάνεστε φυσικά ότι ακόμα, τα advanced analytics αποτελούν sophisticated τεχνολογία, άρα το στατιστικό μας δείγμα δεν είναι τεράστιο. Μπορώ όμως να πω με σιγουριά ότι ο βαθμός υιοθέτησης αυξάνεται συνεχώς. Παλαιότερα, τα advanced analytics χρησιμοποιούνταν, κατά κύριο λόγο, από μεγάλους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, τώρα έχουμε διεισδύσει σε πληθώρα κλάδων, όπως τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, οργανισμούς κοινής ωφέλειας και retail. Μικρότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πλέον τα advanced analytics σε μεγάλο βαθμό.

Άρα, η διάδοση της χρήσης των advanced analytics σε διαφορετικούς κλάδους δίνει το στίγμα του τι έπεται σε αυτό το πεδίο της αγοράς. Ωστόσο, θα πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας σε ένα άλλο ζήτημα: στη digitized οικονομία, κάθε επιχείρηση απευθύνεται στη διεθνή αγορά. Και δεν μπορείς να κάνεις ένα τέτοιο «άνοιγμα» χωρίς την υποστήριξη των advanced analytics, για την κατανόηση των συνθηκών σε κάθε τοπική αγορά, αλλά και τα insights που αφορούν στη βέλτιστη προσέγγιση κάθε μιας ξεχωριστά.

nw: Πώς αποτυπώνεται αυτό στα μεγέθη της SAS;

M. Icardi: Είναι χαρακτηριστικό ότι η ανάπτυξή μας καθοδηγείται περισσότερο από τις νέες και αναπτυσσόμενες αγορές, σε σχέση με τις «ώριμες» οικονομίες.

Για παράδειγμα, οι ρυθμοί ανάπτυξής μας στην Ιταλία, όπου ήδη μετράμε πολλά χρόνια παρουσίας, είναι χαμηλότεροι σε σχέση με την Ελλάδα, τη Ρουμανία ή άλλες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Η Κεντροανατολική Ευρώπη επενδύει στα advanced analytics.

nw: Ποιες είναι, κατά την άποψή σας, οι κυριότερες προκλήσεις στον «έξυπνο» κόσμο του μέλλοντος;

M. Icardi: Η ανάπτυξη και διαχείριση των επιχειρησιακών εφαρμογών, το CRM και η διαχείριση κινδύνων και κανονιστική συμμόρφωση στον τραπεζικό κλάδο είναι τομείς στους οποίους συχνά καλούμαστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας. Η σημαντικότερη πρόκληση όμως αφορά στη δημιουργία ενός οργανισμού που θα είναι σε θέση να διαχειριστεί και να αναλύσει τα δεδομένα που ο ίδιος παράγει, αλλά και να τα συνδυάσει με τα δεδομένα που παράγονται εξωγενώς.

Αυτό απαιτεί ισχυρά εσωτερικά competencies στη Διακυβέρνηση των δεδομένων και στη διαχείριση του κινδύνου. Η SAS υποστηρίζει τα πεδία αυτά με τα προϊόντα της, ωστόσο βασικός στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας ώστε να δημιουργήσουν data driven οργανισμό.

nw: Στην κεντρική σας ομιλία αναφερθήκατε εκτενώς στο dis-ruption των κλάδων και σε οργανισμούς που προσφέρουν υπηρεσίες σε κλάδους διαφορετικούς από αυτούς στον οποίον βρίσκονται, όπως για παράδειγμα η παροχή τραπεζικών υπηρεσιών από την Tesco. Τι ρόλο παίζουν στη τάση αυτή τα analytics;

M. Icardi: Και δεν είναι μόνο η Tesco. Δείτε, για παράδειγμα, τα Εθνικά Ταχυδρομεία της Ιταλίας: είναι πλέον και τράπεζα, και εταιρεία Τηλεπικοινωνιών. Οι κύριες δραστηριότητές τους είναι χρηματοπιστωτικές.

Ο εκσυγχρονισμός της τεχνολογίας δίνει τη δυνατότητα σε εναλλακτικούς ανταγωνιστές να εισέλθουν σε μια νέα αγορά, βασιζόμενοι και μόνο στη γνώση που κατέχουν για τον πελάτη. Αρκεί μόνο να «σκύψουν» πάνω από τα δεδομένα που ήδη έχουν, να τα αναλύσουν σωστά, ώστε να λανσάρουν με επιτυχία νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

nw: Πριν από μερικά χρόνια, όλοι μιλούσαν για Big Data. Σήμερα, τα πλέον επικρατέστερα buzzwords αφορούν στο machine learning και στο deep learning. Ποια είναι η δική σας πρόβλεψη για τη χρήση του machine learning για επιχειρησιακούς σκοπούς;

M. Icardi: Τα Big Data δεν έχουν χάσει τη σημασία τους, ωστόσο, εάν οι οργανισμοί δεν αναλύουν σωστά, και με συγκεκριμένη στρατηγική τα δεδομένα, τότε μιλάμε απλώς για ένα buzzword. Είναι πλέον σαφές ότι η ανάλυση των δεδομένων που παράγονται στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον απαιτεί τη χρήση εξελιγμένων αλγόριθμων.

Ο άνθρωπος απλώς δεν έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί τόσο μεγάλο όγκο δεδομένων. Για παράδειγμα, στο πεδίο των ψηφιακών επιθέσεων, είναι σημαντικό για κάθε οργανισμό να έχει το streamline analytics των ροών δεδομένων που χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό.

Αυτή τη στιγμή, θεωρώ ότι το machine learning αφορά περισσότερο στη χρήση πολύ γρήγορων αλγόριθμων και στατιστικών μοντέλων σε δεδομένα που παράγονται online, και γενικά σε πεδία όπου η πολύ γρήγορη ανάλυση δεδομένων είναι εξόχως σημαντική πχ. τα ιατρικά applications ή οι τομείς της ενέργειας και της βαριάς βιομηχανίες.

Σε ότι αφορά το μέλλον, θα έλεγα ότι το machine learning έχει να κάνει με τη δημιουργία του μοντέλου κεντρικά και τη «διάχυσή» του στις συσκευές των τελικών καταναλωτών.


Πώς η Banca Popolare di Milano κερδίζει από τα unstructured data
Ο Michele Pozzi, CRM Data Scientist της Banca Popolare di Milano εξήγησε στο netweek το πώς, με τη βοήθεια του SAS Contextual Analysis, η τράπεζα «μπήκε» στα μη δομημένα δεδομένα, και συγκεκριμένα στις αιτιολογίες συναλλαγής που αναφέρουν οι πελάτες της σε κάθε κίνηση.

Η τράπεζα δημιούργησε ένα segmentation τριών επίπεδων: την πρώτη, ευρεία κατηγορία συναλλαγών (Οικογένεια, Διασκέδαση, Επένδυση κ.α.) και τη δεύτερη προσδιοριστική (πχ. οικογένεια-event, ελεύθερος χρόνος-άθληση).

Στο τρίτο επίπεδο, το σύστημα μπορεί πλέον να προσδιορίσει με λεπτομέρεια τον σκοπό της συναλλαγής (πχ. Οικογένεια-Event-Γάμος), συνδυάζοντας τα labels των προηγούμενων επιπέδων με ακόμα περισσότερη αδόμητη πληροφορία.

Σκοπός την τράπεζας είναι να αξιοποιήσει τα insights για την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών πχ. άνοιγμα κοινού λογαριασμού για το ζευγάρι που παντρεύεται, αλλά και να προχωρήσει στην ανάλυση περισσότερων μη δομημένων δεδομένων, όπως είναι οι κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο ή τα μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα.

Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελάτη «περνά» μέσα από το Data Integration


Η δημιουργία απόλυτα σχετικών προσφορών στον πελάτη, σε πραγματικό χρόνο, απαιτεί τα δεδομένα να είναι ακριβή, «καθαρά» και να αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητά.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι, σύμφωνα με πολλούς, ο τίτλος που αντικατοπτρίζει τη δουλειά του data scientist είναι αυτός του... data janitor. Το netweek συνομίλησε με τον Andrea Sangalli, Principal Business Solutions Manager-Customer Intelligence της SAS για το πιο… παραγνωρισμένο κομμάτι της data στρατηγικής.

netweek: H παροχή προσωποποιημένων προσφορών, σε real time, φαίνεται να αποτελεί το «Ιερό Δισκοπότηρο» του σύγχρονου marketing, αλλά και του επιχειρείν εν γένει. Τι πρέπει να γίνει στο πεδίο της αρχιτεκτονικής δεδομένων, αλλά και του data integration, ώστε να προσεγγίσουν οι οργανισμοί αυτόν τον στόχο;

Andrea Sangalli: Η real time προσέγγιση βασίζεται σε τρεις πυλώνες: ο οργανισμός πρέπει να ακούει, να κατανοεί και να αντιδρά ανάλογα. Για να «ακούει» ο οργανισμός πρέπει να έχει τη δυνατότητα συνδυασμού δεδομένων από διαφορετικές πηγές, πχ. ιστορικά δεδομένα από τις βάσεις CRM αλλά και δεδομένα από τα κανάλια προσέγγισης του καταναλωτή, ώστε να δημιουργεί λεπτομερές προφίλ του πελάτη και να βελτιστοποιεί την εμπειρία του, κάνοντας τη σωστή προσφορά, την κατάλληλη στιγμή και μέσα από το καλύτερο κανάλι.

Από άποψη αρχιτεκτονικής, χρειάζεται ένα layer υποστήριξης του real-time decisioning, το οποίο θα επεξεργάζεται τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, προτείνοντας τη βέλτιστη προσφορά τη στιγμή που η ανάγκη του πελάτη γίνεται αντιληπτή.

nw: Υπάρχει κάποιο μοντέλο για τη βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων ή την αποσαφήνιση των dark data (σημ: Παράδειγμα οι κοινοποιήσεις μέσω copy-paste και όχι share button) ώστε αυτά να υποστηρίζουν τη real-time προσέγγιση του καταναλωτή;

A. Sangalli: Στη SAS έχουμε πολλές λύσεις που αφορούν στο data con-sistency, κυρίως για data management. Η ενοποίηση δεδομένων από πολλά και διαφορετικά digital κανάλια καθιστά απαραίτητη τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων, ώστε να ενσωματώνονται ακόμα και τα dark data στο προφίλ του καταναλωτή. Σκοπός είναι η «εξόρυξη» πραγματικά χρήσιμων insights για τους οργανισμούς.

nw: Ποια είναι η βέλτιστη προσέγγιση για το data integration, όταν μιλάμε για δεδομένα από διαφορετικά ψηφιακά κανάλια;

A. Sangalli: Χρειάζεται μια υβριδική προσέγγιση. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αποθηκεύουν συμπεριφορικά δεδομένα από κάθε digital κανάλι -αλλά και τα dark data που αναφέρατε- στο cloud, ώστε να διευκολύνεται η real time ανάλυσή τους, και στη συνέχεια να καταχωρούν τα aggregated data στις on-premise βάσεις δεδομένων πελάτη.

Είναι τέτοιος ο όγκος δεδομένων που παράγεται σήμερα που καθιστά απαραίτητο το cloud. Η προσέγγιση αυτή είναι ιδανική για τους οργανισμούς που βρίσκονται σε φάση ψηφιακού μετασχηματισμού και επαναπροσδιορίζουν τους τρόπους με τους οποίους προσεγγίζουν τον πελάτη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες αναζητούν τρόπους να είναι σε απευθείας σύνδεση με τον πελάτη, μέσω των digital καναλιών, χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αναλύουν καθημερινά πληθώρα δεδομένων μέσα από την online επικοινωνία με τους πελάτες τους, αλλά ο όγκος των δεδομένων στον κλάδο αυτό αναμένεται να διογκωθεί μόλις οι οργανισμοί αρχίσουν να επεξεργάζονται δεδομένα από τους censors των αυτοκινήτων ή τα «μαύρα κουτιά» των οχημάτων.

netweek (T. 392)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778