netweek - SingularLogic: Decoding Success

Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Follow us...we know the way

SingularLogic: Decoding Success

21 Ιουνίου 2016 | 09:52 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: Developers,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Η SingularLogic αποτελεί μια εταιρεία που έχει αφήσει το στίγμα της στην ελληνική αγορά Πληροφορικής, συμβάλλοντας καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό και στην ψηφιοποίηση των περισσότερων ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών. Σήμερα, η εταιρεία επανακαθορίζει τη στρατηγική της, προσλαμβάνει νέα ταλέντα, ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες στα προϊόντα και λύσεις της και επεκτείνεται σε όλο και περισσότερες αγορές του εξωτερικού.

Ο Στέλιος Τζιβάκης, Software Development Director, μιλάει στο netweek για τη νέα στρατηγική της εταιρείας, την επένδυση που γίνεται σε νέα ταλέντα, αλλά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά που κάνουν τις λύσεις της SingularLogic να ξεχωρίζουν από όλες τις υπόλοιπες.

netweek: H SingularLogic είναι μια παραδοσιακή ελληνική εταιρεία που έχει αφήσει τη στάμπα της στην ιστορία ανάπτυξης λογισμικού για επιχειρήσεις. Είναι, επίσης, γνωστή για την υποστήριξη του πληροφοριακού συστήματος των εκλογών, αποτελώντας ένα brand γνωστό σε όλους μας. Τους τελευταίους έξι μήνες, ωστόσο, φαίνεται να βρίσκεται σε μια φάση μετασχηματισμού, επανακαθορίζοντας τους στόχους της. Κατά πόσο ισχύει αυτό και πόσο έχει αλλάξει η επιχειρηματική στρατηγική σας σε σχέση με παλιότερα; Ποιοι είναι οι κύριοι άξονες της στρατηγικής σας σήμερα;

Στέλιος Τζιβάκης: Όπως σωστά επισημαίνετε, η SingularLogic είναι μια εταιρεία που έχει διαδραματίσει (και συνεχίζει να το κάνει) σημαντικό ρόλο στην αγορά της Πληροφορικής στην Ελλάδα, έχοντας συμβάλλει καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό δεκάδων χιλιάδων επιχειρήσεων και οργανισμών.

Έτσι, δίνει επιλογές και κρατά στη χώρα εκατοντάδες ικανά στελέχη σε νευραλγικούς τεχνικούς και επιστημονικούς τομείς, αναπτύσσοντας πολύτιμη τεχνογνωσία για την πρόοδο και την εξωστρέφεια πολλαπλών κλάδων της ελληνικής οικονομίας. Το τελευταίο διάστημα η SingularLogic χαράζει τη νέα στρατηγική της που θα της επιτρέψει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά για τις επόμενες δεκαετίες, αλλά και να καθιερωθεί σε συγκεκριμένες αγορές του εξωτερικού. Ένας από τους βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής είναι η εξέλιξη της μεθοδολογίας ανάπτυξης λογισμικού.

Στόχος είναι η ταχύτατη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών, αλλά, πρωτίστως, η δημιουργία της βέλτιστης εμπειρίας για τον τελικό πελάτη. Μεταξύ των στρατηγικών κατευθύνσεων είναι επίσης η επέκταση της σε νέες αγορές, όπως αυτές της ενέργειας και της ναυτιλίας, με εξειδικευμένες λύσεις οι οποίες είτε θα υλοποιηθούν εξ’ αρχής από την εταιρεία είτε θα προσφέρονται μέσω σημαντικών συνεργασιών.

Η θεματική ενότητα των εμπορικών εφαρμογών και των ERPs εξακολουθεί να είναι ένας χώρος που η εταιρεία διαθέτει τη μέγιστη εξειδίκευση, αλλά, πλέον, δεν αποτελεί τον μοναδικό πολιορκητικό κριό για την είσοδο σε νέους πελάτες και νέα έργα. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την πελατοκεντρική προσέγγιση η οποία διαπερνά όλα τα τμήματα της εταιρείας και κατά συνέπεια όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες, σηματοδοτούν τη νέα στρατηγική κατεύθυνση που έχει χαράξει η SingularLogic, βάσει της οποίας θα κινηθεί τα επόμενα χρόνια.

nw: Ποια πιστεύετε ότι είναι, σε γενικές γραμμές, εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα προϊόντα και λύσεις να διαφέρουν από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού;

Σ. Τζιβάκης: Κάτι που αξίζει να παρατηρήσει κανείς, είναι η βαθιά τεχνογνωσία που κρύβει ο σχεδιασμός των εφαρμογών και λύσεων της SingularLogic. Η εταιρεία διακρίνεται για την πληθώρα των εφαρμογών της σε κάθε θεματικό αντικείμενο, αλλά και από το γεγονός ότι δεν εστιάζει σε μία συγκεκριμένη ανάγκη, καλύπτοντας το πλήρες φάσμα των μηχανογραφικών λειτουργιών μιας επιχείρησης. Κάθε πτυχή έχει επανειλημμένως, και από πολλές πλευρές, αναλυθεί, εξεταστεί, αντιμετωπιστεί και εφαρμοστεί σε μεγάλο πλήθος πελατών.

Συγχρόνως, η εταιρεία διαχειρίζεται ένα τεράστιο εύρος ζητημάτων, κλάδων και ιδιαιτεροτήτων. Σε γειτονικές αίθουσες και γραφεία αντιμετωπίζονται θέματα αναγνώρισης φωνής και κοστολόγησης παραγωγής, σχέσεων πελατείας και mobility, μόδας και ογκομέτρησης καυσίμων. To business know how είναι ζήτημα εταιρικής κουλτούρας που επηρεάζει ευεργετικά το σχεδιασμό των εφαρμογών και των λύσεων. Τις κάνει περισσότερο ολιστικές, περισσότερο λειτουργικές και περισσότερο συνεργάσιμες με άλλα συστήματα.

Το πιο ευδιάκριτο, λοιπόν, χαρακτηριστικό των προϊόντων και λύσεων της SingularLogic είναι η πληρότητά τους. Από την αντλία ενός βενζινάδικου μέχρι το billing μεγάλων οργανισμών κι από την εκκαθάριση μιας φορολογικής δήλωσης μέχρι την έγκαιρη ανακοίνωση των εθνικών εκλογικών αποτελεσμάτων, η SingularLogic διακρίνεται για την ολοκλήρωση και την πληρότητα των λύσεων της.

Ο Στέλιος Τζιβάκης, Software Development Director, μιλάει στο netweek για τη νέα στρατηγική της εταιρείας, την επένδυση που γίνεται σε νέα ταλέντα, αλλά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά που κάνουν τις λύσεις της SingularLogic να ξεχωρίζουν από όλες τις υπόλοιπες.

netweek: H SingularLogic είναι μια παραδοσιακή ελληνική εταιρεία που έχει αφήσει τη στάμπα της στην ιστορία ανάπτυξης λογισμικού για επιχειρήσεις. Είναι, επίσης, γνωστή για την υποστήριξη του πληροφοριακού συστήματος των εκλογών, αποτελώντας ένα brand γνωστό σε όλους μας. Τους τελευταίους έξι μήνες, ωστόσο, φαίνεται να βρίσκεται σε μια φάση μετασχηματισμού, επανακαθορίζοντας τους στόχους της. Κατά πόσο ισχύει αυτό και πόσο έχει αλλάξει η επιχειρηματική στρατηγική σας σε σχέση με παλιότερα; Ποιοι είναι οι κύριοι άξονες της στρατηγικής σας σήμερα;

Στέλιος Τζιβάκης: Όπως σωστά επισημαίνετε, η SingularLogic είναι μια εταιρεία που έχει διαδραματίσει (και συνεχίζει να το κάνει) σημαντικό ρόλο στην αγορά της Πληροφορικής στην Ελλάδα, έχοντας συμβάλλει καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό δεκάδων χιλιάδων επιχειρήσεων και οργανισμών.

Έτσι, δίνει επιλογές και κρατά στη χώρα εκατοντάδες ικανά στελέχη σε νευραλγικούς τεχνικούς και επιστημονικούς τομείς, αναπτύσσοντας πολύτιμη τεχνογνωσία για την πρόοδο και την εξωστρέφεια πολλαπλών κλάδων της ελληνικής οικονομίας. Το τελευταίο διάστημα η SingularLogic χαράζει τη νέα στρατηγική της που θα της επιτρέψει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά για τις επόμενες δεκαετίες, αλλά και να καθιερωθεί σε συγκεκριμένες αγορές του εξωτερικού. Ένας από τους βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής είναι η εξέλιξη της μεθοδολογίας ανάπτυξης λογισμικού.

Στόχος είναι η ταχύτατη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών, αλλά, πρωτίστως, η δημιουργία της βέλτιστης εμπειρίας για τον τελικό πελάτη. Μεταξύ των στρατηγικών κατευθύνσεων είναι επίσης η επέκταση της σε νέες αγορές, όπως αυτές της ενέργειας και της ναυτιλίας, με εξειδικευμένες λύσεις οι οποίες είτε θα υλοποιηθούν εξ’ αρχής από την εταιρεία είτε θα προσφέρονται μέσω σημαντικών συνεργασιών.

Η θεματική ενότητα των εμπορικών εφαρμογών και των ERPs εξακολουθεί να είναι ένας χώρος που η εταιρεία διαθέτει τη μέγιστη εξειδίκευση, αλλά, πλέον, δεν αποτελεί τον μοναδικό πολιορκητικό κριό για την είσοδο σε νέους πελάτες και νέα έργα. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την πελατοκεντρική προσέγγιση η οποία διαπερνά όλα τα τμήματα της εταιρείας και κατά συνέπεια όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες, σηματοδοτούν τη νέα στρατηγική κατεύθυνση που έχει χαράξει η SingularLogic, βάσει της οποίας θα κινηθεί τα επόμενα χρόνια.

nw: Ποια πιστεύετε ότι είναι, σε γενικές γραμμές, εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα προϊόντα και λύσεις να διαφέρουν από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού;

Σ. Τζιβάκης: Κάτι που αξίζει να παρατηρήσει κανείς, είναι η βαθιά τεχνογνωσία που κρύβει ο σχεδιασμός των εφαρμογών και λύσεων της SingularLogic. Η εταιρεία διακρίνεται για την πληθώρα των εφαρμογών της σε κάθε θεματικό αντικείμενο, αλλά και από το γεγονός ότι δεν εστιάζει σε μία συγκεκριμένη ανάγκη, καλύπτοντας το πλήρες φάσμα των μηχανογραφικών λειτουργιών μιας επιχείρησης. Κάθε πτυχή έχει επανειλημμένως, και από πολλές πλευρές, αναλυθεί, εξεταστεί, αντιμετωπιστεί και εφαρμοστεί σε μεγάλο πλήθος πελατών.

Συγχρόνως, η εταιρεία διαχειρίζεται ένα τεράστιο εύρος ζητημάτων, κλάδων και ιδιαιτεροτήτων. Σε γειτονικές αίθουσες και γραφεία αντιμετωπίζονται θέματα αναγνώρισης φωνής και κοστολόγησης παραγωγής, σχέσεων πελατείας και mobility, μόδας και ογκομέτρησης καυσίμων. To business know how είναι ζήτημα εταιρικής κουλτούρας που επηρεάζει ευεργετικά το σχεδιασμό των εφαρμογών και των λύσεων. Τις κάνει περισσότερο ολιστικές, περισσότερο λειτουργικές και περισσότερο συνεργάσιμες με άλλα συστήματα.

Το πιο ευδιάκριτο, λοιπόν, χαρακτηριστικό των προϊόντων και λύσεων της SingularLogic είναι η πληρότητά τους. Από την αντλία ενός βενζινάδικου μέχρι το billing μεγάλων οργανισμών κι από την εκκαθάριση μιας φορολογικής δήλωσης μέχρι την έγκαιρη ανακοίνωση των εθνικών εκλογικών αποτελεσμάτων, η SingularLogic διακρίνεται για την ολοκλήρωση και την πληρότητα των λύσεων της.


nw: Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνονται οι λύσεις και τα προϊόντα που αναπτύσσετε και πώς τις βοηθάτε μέσω αυτών να διαχειριστούν τη δύσκολη σημερινή κατάσταση, ώστε να μετασχηματιστούν, να αναπτυχθούν και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους;

Σ. Τζιβάκης: H SingularLogic ιστορικά – αλλά και σήμερα - απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς κάθε μεγέθους και κλάδου. Για να το πετύχει αυτό, χρειάζεται να αναπτύσσει ικανότητα, όχι τόσο στο να «ξέρει», αλλά στο να ακούει, να μαθαίνει και να δίνει εύστοχες λύσεις.

Οι περισσότεροι consultants της εταιρείας είναι στελέχη ιδιαίτερα έμπειρα, ενώ και οι νεότεροι εκτίθενται πολύ γρήγορα σε μεγάλο αριθμό επιχειρηματικών ζητημάτων. Οι παραστάσεις των στελεχών αυτών και οι ικανότητες κατανόησης και ανταπόκρισης που αναπτύσσονται σε ένα τόσο ζωντανό περιβάλλον είναι στοιχεία ανεπανάληπτα που περνούν μέσα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.

Έτσι, λοιπόν, η πιο σημαντική βοήθεια που παρέχει η SingularLogic στον πελάτη της είναι η ικανότητά της να κατανοεί τις επιχειρηματικές ανάγκες τoυ - τόσο τις εκπεφρασμένες όσο και όσες δεν διατυπώνονται ρητά. Και να ανταποκρίνεται σ’ αυτές.

nw: Οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν άρδην το επιχειρηματικό τοπίο, δημιουργώντας την επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις να ακολουθήσουν τις επιταγές του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με ποιο τρόπο η SingularLogic εκμεταλλεύεται τις νέες τεχνολογίες και τι επενδύσεις κάνετε σε αυτές;

Σ. Τζιβάκης: Eίναι αλήθεια ότι oι νέες τεχνολογίες ορίζουν σε μεγάλο βαθμό τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν οι κατασκευαστές λογισμικού. Στο γεγονός αυτό συντελεί επίσης και το ότι οι πελάτες – χρήστες είναι πλέον πλήρως ενημερωμένοι και δεν στέκονται μόνο σε ζητήματα λειτουργικότητας.

Στη SingularLogic βρισκόμαστε σε στενή επικοινωνία με όλους τους μεγάλους κατασκευαστές που ορίζουν τις τεχνολογικές εξελίξεις και φροντίζουμε να συμπεριλαμβάνουμε στις λύσεις μας κάθε νέα τεχνολογία ή διαδικασία. Στοιχεία όπως το cloud, το SaaS και το mobility τα θεωρούμε πλέον ως απαραίτητα συστατικά κάθε σύγχρονης λύσης. Επιπλέον αυτών, όμως, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση και σε τομείς όπως το UI/UX (User Interface, User Experience), αλλά και το “customer journey”.

Η τεχνολογία από μόνη της δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά τo μέσο το οποίο χρησιμοποιούμε για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να εξελίσσονται και να προωθούν το αντικείμενο τους. Επιπλέον, ως εταιρεία πιστεύουμε πολύ στην αξία που δίνει η τεχνολογία τη δημιουργία οικοσυστημάτων, στην επικοινωνία μεταξύ των εταιρειών και τη δημιουργία συνεργειών και επιχειρηματικών μοντέλων προς όφελος των εταιρειών και των τελικών καταναλωτών.

nw: Παρά την κρίση που ταλανίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια, η SingularLogic προσλαμβάνει συνεχώς (όπως φαίνεται και από τις αγγελίες για θέσεις εργασίες που αναρτάτε στο εταιρικό σας site), επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό. Δεν σας ανησυχεί αυτό το άνοιγμά σας; Τι είναι που σας κάνει να πιστεύετε ότι η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού δεν θα αυξήσει το επιχειρηματικό σας ρίσκο;

Σ. Τζιβάκης: Οι σαρωτικές αλλαγές που έχει υποστεί ο εργασιακός τομέας οδηγούν στην αναμόρφωση του χώρου εργασίας, του εργατικού δυναμικού και της ίδιας της εργασίας. Με δεδομένο ότι τα επόμενα 4 με 5 χρόνια η εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων θα επιφέρει αισθητές αλλαγές όχι μόνο στα επιχειρηματικά μοντέλα αλλά και στις τάσεις της απασχόλησης, η SingularLogic επενδύει σε εργαζόμενους που μπορούν να καλύψουν τις τάσεις της αγοράς.

Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία οφείλει να προετοιμάσει το υπάρχον εργατικό δυναμικό για τις επερχόμενες αλλαγές, με συνεχείς εκπαιδεύσεις και επιμορφωτικά σεμινάρια, ώστε με αυτό το κράμα εργαζομένων να προχωρήσει με σιγουριά προς το μέλλον. Αυτή τη στιγμή είμαστε η μόνη εταιρεία στον ελλαδικό χώρο που έχει ανοικτές 26 θέσεις εργασίας σε διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας, με τις περισσότερες να αφορούν τον χώρο του Software Development. Οι εργαζόμενοι σε κάθε εταιρεία αποτελούν το κεφάλαιο της, οπότε δεν θα μπορούσα να το ονομάσω επιχειρηματικό ρίσκο, αλλά μια ξεκάθαρη επένδυση.

nw: Σε μια εποχή όπου η χώρα μας υποφέρει από την εκροή ταλέντων στο εξωτερικό, εγκαινιάσατε το πρόγραμμα «Decode your Talent!», μέσω του οποίου επενδύετε στους νέους ταλαντούχους ανθρώπους της Πληροφορικής. Πώς λειτουργεί αυτό το πρόγραμμα, ποιος είναι ο στόχος του, ποιους και με ποια κριτήρια επιλέγετε για να εντάξετε σε αυτό το πρόγραμμα και τι τους προσφέρετε; Έχετε, ήδη, κάποιο feedback από αυτό το πρόγραμμα; Τι είναι αυτό πού σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτό το πρόγραμμα θα πετύχει, βάζοντας ένα μικρό λιθαράκι στην προσπάθεια να μείνουν οι νέοι ταλαντούχοι Έλληνες προγραμματιστές στη χώρα μας;

Σ. Τζιβάκης: Ο Όμιλος SingularLogic επενδύοντας στους νέους, ταλαντούχους ανθρώπους της Πληροφορικής εγκαινίασε το πρόγραμμα “Decode you Talent!”, στο ευρύτερο πλαίσιο ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου.

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό πρόγραμμα απασχόλησης, ανάπτυξης και ανάδειξης νέων ταλέντων στο χώρο του Software Development που προσκαλεί τους ταλαντούχους νέους να απελευθερώσουν τη δυναμική τους στην εργασία! Δέκα νέοι και νέες που έχουν επιλέξει ως αντικείμενο των σπουδών τους την Πληροφορική και ενδιαφέρονται να κάνουν καριέρα στο χώρο του Software Development θα επιλεχθούν να εργασθούν για 12 μήνες στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία παραγωγής λογισμικού, δίπλα στους καλύτερους developers της αγοράς!

Στόχος αυτής της ενέργειας, μέσω της οποίας έχουμε ήδη συγκεντρώσει 260+ βιογραφικά, είναι όχι μόνο η στήριξη της νέας γενιάς επιστημόνων, αλλά και η ανάδειξη και διακράτηση των νέων ταλέντων της χώρας μας, καθώς και η ενεργή στήριξη της διασύνδεσης της Πανεπιστημιακής κοινότητας με την ελληνική αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα προσφέρει 12μηνη έμμισθη εργασιακή εμπειρία, συμμετοχή στην ανάπτυξη πραγματικών προγραμμάτων και εφαρμογών, καθώς και νέων πρωτοποριακών projects, συνεχή υποστήριξη και καθοδήγηση από τους καλύτερους developers της αγοράς και ευκαιρίες εξέλιξης, εντός ή εκτός του ομίλου SingularLogic.


nw: Πόσο σημαντική είναι για εσάς η αγορά του εξωτερικού; Ποιές είναι δραστηριότητες εκεί και πώς σκοπεύετε να τις επεκτείνετε; Ποια είναι τα σχέδια σας γι’ αυτήν την αγορά το 2016;

Σ. Τζιβάκης: Η ανάπτυξη της δραστηριότητας της SingularLogic σε αγορές του εξωτερικού είναι ένας από τους βασικούς άξονες της νέας μας στρατηγικής. Καταρχάς ξεκινάμε από τη γειτονιά μας, ενισχύοντας την παρουσία μας στην Κύπρο και στα Βαλκάνια μέσω των θυγατρικών που διαθέτουμε σε Βουλγαρία και Ρουμανία, ενώ δίνουμε μεγάλη έμφαση και στην Αλβανία. Ταυτόχρονα, διευρύνουμε το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο που διαθέτουμε στις αγορές αυτές και το οποίο πλέον θα καλύπτει την πλήρη γκάμα των εφαρμογών που η εταιρεία διαθέτει και στην ελληνική αγορά.

Η περιοχή της Μέσης Ανατολής σε χώρες όπως το Ιράν, αλλά και της Αφρικής, σε χώρες όπως η Κένυα ή η Ουγκάντα παρουσιάζουν επίσης αρκετό ενδιαφέρον, αλλά και σημαντικές ευκαιρίες διείσδυσης και εξαγωγής τεχνογνωσίας, ενώ και η Τουρκία αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά, πολύ κοντά σε εμάς, την οποία δεν μπορούμε να αγνοήσουμε. Οι τομείς στους οποίους, κατά κύριο λόγο, έχουμε στοχεύσει για την ανάπτυξη μας στις συγκεκριμένες αγορές είναι αυτοί των λύσεων για τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, για τραπεζικούς και ασφαλιστικούς οργανισμούς, για νοσοκομεία και φαρμακευτικές εταιρείες, καθώς και για μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης.

nw: Πώς βλέπετε να αναπτύσσεται η ελληνική αγορά Πληροφορικής στο μέλλον και ποια εκτιμάτε ότι θα είναι (ή θα θέλατε να είναι) η θέση της SingularLogic σε αυτήν την αγορά;

Σ. Τζιβάκης: Το συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό και τεχνολογικό περιβάλλον απαιτεί ευελιξία, ενώ οι επιχειρήσεις πρέπει να εξελίσσονται συνεχώς και να καινοτομούν, διατηρώντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα τους επιτρέψει να πρωταγωνιστήσουν στην αγορά που δραστηριοποιούνται.

Η άποψή μας είναι ότι οι επιχειρήσεις, πλέον, δεν αρκούνται σε μια εμπορική εφαρμογή ή σε ένα ERP για τη μηχανογράφησή τους, αλλά ζητούν ισχυρά εργαλεία λήψης αποφάσεων, εκσυγχρονισμού και ενίσχυσης της παραγωγικότητάς τους. Αποτελεί πλέον ανάγκη να αξιοποιηθούν τα δεδομένα που τηρούνται σε αφθονία, όχι μόνο για τη λήψη βραχυπρόθεσμων αποφάσεων παραγωγικής φύσης, αλλά και για τον μακροπρόθεσμο, στρατηγικό σχεδιασμό μιας επιχείρησης. Σε μια εποχή όπου ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο όσο ποτέ άλλοτε, λύσεις στις οποίες αξίζει πραγματικά να γίνει επένδυση είναι αυτές που προσφέρουν μελέτη της συμπεριφοράς, αλλά και βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.

Το χτίσιμο μιας δυνατής σχέσης είναι ένα πολύ σημαντικό ζητούμενο που, σε συνδυασμό με ένα καλό προϊόν, θα δημιουργήσει πιστότητα και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Το ενδιαφέρον είναι ότι η ανάγκη αυτή αν και έχει ως αφετηρία μεγάλες επιχειρήσεις και σύνθετους οργανισμούς, διαβλέπουμε ότι στο άμεσο μέλλον θα γίνεται όλο και πιο επιτακτική και σε μικρότερες επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό και επιδιώκοντας την επιχειρησιακή ολοκλήρωση (Business Integration) που επιτρέπει την ενιαία διαχείριση όλων των επιμέρους λειτουργιών μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, στη SingularLogic διαμορφώνουμε και προσφέρουμε λύσεις που είναι προσαρμοσμένες στις σύγχρονες ανάγκες και αναδεικνύουν τις επιχειρηματικές προτεραιότητες με σύγχρονα εργαλεία και μεθοδολογίες.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους για τη SingularLogic

  • 112 κλάδοι επιχειρηματικής δραστηριότητας
  • 92.570+ εγκαταστάσεις λογισμικού σε Ελλάδα, Κύπρο & Βαλκάνια
  • 550.000 συναλλαγές λιανικής κάθε μέρα και πάνω από 900.000 συναλλαγές τα Σάββατα
  • 150.000+ επαγγελματίες, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, ξεκινούν τη μέρα τους με login σε ένα σύστημα της SingularLogic
  • 1550+ πρατήρια καυσίμων εξυπηρετούνται με σύστημα εισροών εκροών της SingularLogic
  • 960.000+ φορολογικές δηλώσεις υποβάλλονται και εκκαθαρίζονται κατά τη φορολογική περίοδο από εφαρμογές της SingularLogic
  • 300 εκ. ψήφοι έχουν καταμετρηθεί από την SingularLogic στις 30+ τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις

netweek (T. 393)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778