Ο Δημήτρης Χολέβας έχει αναλάβει από την 1η Αυγούστου στη SingularLogic τη Διεύθυνση Πωλήσεων του ιδιωτικού τομέα (telco, banking & enterprise) για την ελληνική αγορά και την ανάπτυξη αγορών και επιχειρηματικών ευκαιριών στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Μέσης Ανατολής. Στο πλαίσιο αυτό το NetFAX είχε τη δυνατότητα να κάνει μαζί του μια ενδιαφέρουσα συζήτηση εφ’ όλης της ύλης.

Τον Αύγουστο η SingularLogic προχώρησε στην αναδιάρθρωση της Διεύθυνσης Πωλήσεων της, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί, με ιδιαίτερα δομημένο και σαφή τρόπο, στις νέες ανάγκες της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, κατευθυνόμενη ταυτόχρονα σε νέες τεχνολογίες – όπως είναι τα Βlockchain, IοT, Machine learning, BI, Cloud και Customer Experience – τις οποίες προτίθεται να εφαρμόσει στις επιχειρηματικές λύσεις που προσφέρει ήδη. «Ο ρόλος μου στη νέα δομή είναι κομβικός δεδομένου ότι ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα αποτελεί σήμερα το πιο υγιές κύτταρο της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας» δηλώνει στο NetFAX ο Δημήτρης Χολέβας, αποτυπώνοντας τις κυριότερες πτυχές του νέου του ρόλου.

Κομβικό ρόλο στο νέο του ρόλο θα παίξουν οι συνεργασίες με τους τοπικούς markets leaders: «Θα προσπαθήσουμε να τοποθετηθούμε στις αντίστοιχες αγορές με βασικό όπλο το ιδιαίτερα ευρύ χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών μας».
Στο σημερινό επιχειρησιακό περιβάλλον, όπως αυτό διαμορφώνεται με τη συνεχόμενη αύξηση των αναγκών των επιχειρήσεων και την περιορισμένη διαθεσιμότητα των ανθρωπίνων πόρων στην Ελλάδα με εξειδίκευση και εμπειρία, ο Δ. Χολέβας θεωρεί ως σημαντικότερη πρόκληση την ιδιαίτερα έντονη υποβάθμιση της αξίας των υπηρεσιών υψηλής ποιότητας από τις εταιρείες του χώρου, οι οποίες οδηγήθηκαν στο σημείο αυτό αφενός λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας τα τελευταία χρόνια και αφετέρου λόγω των έντονων προσπαθειών τους για επιβίωση σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Παρά τις αντιξοότητες και δυσκολίες της υφιστάμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος ο Δ. Χολέβας δεν χάνει την αισιοδοξία του: «Οι στόχοι μας φέτος αλλά και το 2019 είναι ιδιαίτερα υψηλοί τόσο σε επίπεδο εσόδων, όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας με ταυτόχρονη ανάπτυξη της αγοράς και της τοποθέτησής μας σε όλο και περισσότερους μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό». Στην επίτευξη των στόχων θα συμβάλουν τα σημαντικά έργα που διαχειρίζεται η Διεύθυνσή του στις περιοχές Customer Experience (Marketing, Portals, Mobile, Social κ.α.), ΒΙ, ERP, των ολοκληρωμένων συστημάτων Leasing και γενικότερα του Επιχειρησιακού Λογισμικού (όπου η SingularLogic είναι παρούσα στις περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα όπως Cosmote , Vodafone, Forthnet, Eurobank, ΕΤΕ, Τράπεζα Πειραιώς και ALPHA ΒΑΝΚ, ΟΠΑΠ, Protergia, Avis, ΕΛΠΕ κα).

«Ένας σημαντικός αριθμός έργων στον χώρο του system integration, βρίσκονται σήμερα σε εξέλιξη, τομέας στον οποίο η SingularLogic κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια» επισημαίνει.Ο Δ. Χολέβας ξεκίνησε τη καριέρά του το 1993. Η 25ετής πορεία του περιλαμβάνει το πέρασμα από διάφορες σημαντικές εταιρείες του χώρου όπως είναι οι Intracom, Ιnnοva , SingularLogic και Intrasoft International, πάντα σε θέσεις υψηλής ευθύνης, διαχειριζόμενος έργα μεγάλου εύρους στον χώρο της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών σε σημαντικούς πελάτες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με έμφαση στην περιοχή των Βαλκανίων.