Ένα από τα πιο «καυτά» θέματα αλλά και στοιχήματα των ημερών, με δεδομένους τους περιορισμούς που βιώνουμε για λόγους υγείας και ασφάλειας, ως προς τη συνάθροιση και συνεργασία ατόμων σε περιβάλλον γραφείου, είναι η συνέχεια της επιχειρησιακής δραστηριότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο, όλοι οι πάροχοι λογισμικού και λύσεων τηλε-εργασίας έσπευσαν τις τελευταίες εβδομάδες όχι μόνο με προτάσεις, αλλά και με προσφορές, να τοποθετηθούν απέναντι στα προβλήματα και τις ανάγκες τις οποίες προκάλεσε η εξάπλωση του COVID-19.

Έτσι η Google -της οποίας λύσεις και υπηρεσίες προωθεί και υποστηρίζει στην Ελλάδα η DoIT- ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά μέτρων που αποσκοπούν αφενός στην αδιάλειπτη λειτουργία των συστημάτων της παγκοσμίως, αφετέρου στη διευκόλυνση των εργαζομένων που πρέπει να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους από το σπίτι πλέον, με αποδοτικό και ασφαλή τρόπο.

Τηλεδιασκέψεις έως και 250 θέσεων
Σ’ αυτά περιλαμβάνεται η αναβάθμιση της υπηρεσίας Hangout Meets ως την 1η Ιουλίου και για όλους τους πελάτες της, ώστε να επιτρέπει τηλεδιασκέψεις ως και 250 θέσεων εντός ή εκτός οργανισμού, live streaming ως και 100.000 θεατών σε ένα domain, δυνατότητα εγγραφής (recording) της τηλεδιάσκεψης και αποθήκευσης στο Google Drive, αλλά και απλή τηλεφωνική συμμετοχή με κλήση σταθερού αριθμού στο εθνικό δίκτυο.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία εντάσσεται στην πολύ ευρύτερη G-Suite, που δίνει λύσεις για τηλε-εργασία με αδιάλειπτη λειτουργία και υψηλή παραγωγικότητα, στις οποίες περιλαμβάνεται και ειδική ενότητα για εκπαιδευτική χρήση, το Google Classroom, λύση ιδιαίτερα δημοφιλή στο εξωτερικό, καθώς συνδυάζεται με τα ασφαλή και προσιτά σε τιμή (γύρω στα 150 $) Chromebooks της ίδιας εταιρίας, free licenses και βοήθεια στην υλοποίηση.

Δωρεάν για ένα μήνα η G Suite
Ο partner της DoIT, Λάζαρος Λέντζαρης, μας δήλωσε ότι  από την πλευρά τους παρέχουν δωρεάν δοκιμαστική περίοδο χρήσης της λύσης G Suite, διάρκειας ενός μηνός, και επιπλέον δωρεάν τις υπηρεσίες ενεργοποίησης, ως τις 30 Απριλίου 2020, επισημαίνοντας ότι για τη χρήση της G-Suite, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το εταιρικό domain και να διατηρηθούν τα email των χρηστών όπως ισχύουν σήμερα, σε άλλη πλατφόρμα, χωρίς καμία αλλαγή.