netweek - Περισσότερες υπηρεσίες εξυπηρέτησης από την Cosmote

Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Περισσότερες υπηρεσίες εξυπηρέτησης από την Cosmote

22 Μαΐου 2017 | 13:24 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες Σχετικές Εταιρίες: COSMOTE

Με έμφαση στην ενισχυμένη διαδραστικότητα, την προσωποποιημένη υποστήριξη και τις ψηφιακές λύσεις, η Cosmote φέρνει σε ιδιώτες και επιχειρήσεις ακόμη περισσότερους τρόπους εξυπηρέτησης, σε όλα τα σημεία επαφής μαζί τους - τα τηλεφωνικά κέντρα 13888 & 13818, τα καταστήματα, την ομάδα των τεχνικών της, τις ψηφιακές υπηρεσίες, το site.

Η Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE πλαισιώνεται με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως αυτή της βίντεο-κλήσης για μεγαλύτερη διαδραστικότητα, ακόμα και μέσω της νοηματικής γλώσσας, της επιλογής του Chat για άμεση και γρήγορη επικοινωνία, του Call Back για πιο στοχευμένη επικοινωνία σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα του πελάτη - προσβάσιμες μέσω του site της COSMOTE. Επιπλέον, με την νέα υπηρεσία Cosmote UFixIt δίνεται η δυνατότητα με video stream, μέσω της κάμερας της συσκευής του πελάτη, να πραγματοποιείται επί τόπου διάγνωση και επίλυση ενός τεχνικού ζητήματος.

Για τους εταιρικούς πελάτες, η Cosmote αξιοποιεί τα δίκτυα νέας γενιάς και τις νέες τεχνολογίες ώστε να παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Τα mobile apps, Μy COSMOTE και WHAT’S Up, εμπλουτίζονται με περισσότερες λειτουργίες και εργαλεία, με στόχο να προσφέρουν διευρυμένη διαχείριση του λογαριασμού και των υπηρεσιών του χρήστη - και μαζί τη δυνατότητα για αγορές.

Επιπλέον, επιτρέπουν την αυτόματη αναγνώριση των συνδέσεων κινητής του χρήστη, χωρίς κωδικούς πρόσβασης. Το site της COSMOTE αναβαθμίζεται συνεχώς με βελτιωμένες λειτουργικότητες και ευκολίες για τον πελάτη, όπως είναι η ενιαία διαχείριση των υπηρεσιών σταθερής και κινητής, οι προσωποποιημένες προσφορές, κ.ά.

Η υποστήριξη των τεχνικών πεδίου ενισχύεται με την παροχή προτάσεων επιπλέον υπηρεσιών και προσωποποιημένων συμβουλών στα νοικοκυριά, σύμφωνα με τις ανάγκες τους, αλλά και με προηγμένες λύσεις για τις καθημερινές ανάγκες των επαγγελματιών. Επίσης, η COSMOTE συνεχώς εκσυγχρονίζει τις υποδομές στα καταστήματά της, βελτιώνοντας την εμπειρία για τους πελάτες της. Μέχρι τώρα έχουν ανακαινιστεί πάνω από 150 καταστήματα και συνεχίζεται ο εκσυγχρονισμός του δικτύου.

Netweek Online( 22 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778