netweek - Νάσος Ζαρκαλής, CEO, WIND: «To 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου»

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Βασικό συστατικό του πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας η νέα υπηρεσία WIND VISION

Νάσος Ζαρκαλής, CEO, WIND: «To 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου»

2 Μαΐου 2018 | 09:52 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες Σχετικές Εταιρίες: WIND ΕΛΛΑΣ

«Η είσοδος μας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, με τη νέα υπηρεσία WIND VISION, αποτελεί μια ιστορική στιγμή για την εταιρεία μας και αποτελεί έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης που έρχεται να προστεθεί στον μετασχηματισμό της WIND» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND, Νάσος Ζαρκαλής, στο πλαίσιο παρουσίασης της νέας υπηρεσίας.

«Η διετία 2016-2017 χαρακτηρίζεται από υψηλή αύξηση εσόδων, της τάξης του 7,3% και εντυπωσιακή αύξηση του EBITDA που άγγιξε το 21,3%» τόνισε ο Ν. Ζαρκαλής. «Το ίδιο διάστημα υλοποιήσαμε επενδύσεις ύψους 188 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα τη μεγάλη επέκταση των υποδομών μας, τόσο σε κινητή όσο και σε σταθερή τηλεφωνία, με τη δημιουργία του δικού μας δικτύου νέας γενιάς σταθερής προκειμένου να προσφέρουμε internet υπέρ – υψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικής ίνας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Αν το 2017 ήταν το έτος Fiber για τη WIND, το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου».

Επίσης, ο επικεφαλής της Wind Ελλάς σημείωσε πως η εταιρεία αναμένει ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα είναι ένα διάστημα μεγάλης ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης (που, όπως είπε, σήμερα απαριθμεί στην Ελλάδα περίπου 1 εκατ. συνδρομητές και έχει μια διείσδυση 25%, τη στιγμή που στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες ξεπερνά το 60%), αλλά και πλήρους μετασχηματισμού του τρόπου τηλεθέασης, καθώς κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος η τηλεθέαση περιεχομένου “on demand” (είτε δωρεάν, είτε επί πληρωμή). Σημείωσε ακόμα ότι η ανάπτυξη υποδομών νέας γενιάς (οπτικές ίνες) αλλάζει τα δεδομένα στους τρόπους παροχής του περιεχομένου, καθώς δημιουργεί νέα κανάλια διανομής του.

Σε ότι αφορά το μέγεθος της επένδυσης ο επικεφαλής της Wind Ελλάς δε θέλησε να αναφέρει συγκεκριμένο νούμερο (είπε ωστόσο ότι πρόκειται για επένδυση «πολλών εκατομμυρίων»), ενώ πρόσθεσε ότι ο πρώτος στόχος είναι οι 600.000 σταθερούς συνδρομητές της εταιρείας, σημειώνοντας ότι σε αυτή τη φάση «δε στοχεύουμε και δε θα πάμε στα καταστήματα». Τέλος, αναφέρθηκε στη σταθερά ανοδική πορεία της εταιρείας τα τελευταία 3 χρόνια, σημειώνοντας ότι η τηλεόραση θα αποτελέσει το νέο πεδίο σημαντικών εσόδων για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Netweek Online( 2 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778