netweek - Α. Μπουρλάς, Vodafone: «Εntertainment, Fiber/VDSL και phygital στις προτεραιότητές μας»

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Α. Μπουρλάς, Vodafone: «Εntertainment, Fiber/VDSL και phygital στις προτεραιότητές μας»

12 Σεπτεμβρίου 2018 | 11:35 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Τηλεπικοινωνίες Σχετικές Εταιρίες: VODAFONE

Ο Αλμπέρτος Μπουρλάς έχει αναλάβει από την 1η Ιουλίου 2018 το ρόλο του Γενικού Διευθυντή Λιανικών Πωλήσεων (Head of Retail Sales) της Vodafone Ελλάδας. Στο πλαίσιο αυτό είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί του τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στο νέο του πόστο, την εικόνα της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών, και τη σύνδεση του φυσικού με τον ψηφιακό κόσμο στην αγορά λιανικής.

Κουβαλώντας στην πλάτη του 17 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις στις τηλεπικοινωνίες, 9 εκ των οποίων στη Vοdafone Ελλάδας, ο Αλμπέρτος Μπουρλάς γνωρίζει πολύ καλά το χώρο, τις ιδιαιτερότητες και τις προκλήσεις της νέας ψηφιακής αγοράς: «Βασική προτεραιότητα μας είναι να ενισχύσουμε την αλυσίδα των καταστημάτων και να φροντίσουμε ώστε η φυσική μας παρουσία να “δένει» αρμονικά με τον ψηφιακό κόσμο, εξασφαλίζοντας μια συνέχεια της εμπειρίας του πελάτη».

Ένα δείγμα αυτής της phygital στρατηγικής αποτελεί το VR (Virtual Reality) store που παρουσίασε πρόσφατα η Vodafone, το πρώτο αυτού τους είδους στην Ελλάδα. «Τα προϊόντα που πουλάμε εκεί, είναι τα ίδια με ένα κλασικό κατάστημα, δηλαδή συσκευές, αξεσουάρ και προγράμματα. Αυτό που αλλάζει, είναι η 3D εμπειρία αγοράς, μια εμπειρία πολύ πιο “ζωντανή” και πλούσια από την παραδοσιακή, που συνδυάζει βασικά στοιχεία από το e-shop και το κατάστημα λιανικής» σημειώνει ο Α. Μπουρλάς.

Πρόκειται για ένα project που βρίσκεται σε πιλοτική φάση, τρέχει σε συνεργασία με την Samsung, ενώ φέρνει στο παρόν μια εικόνα από το retail του (κοντινού) μέλλοντος. Σύμφωνα με τον Α. Μπουρλά, «οι καταναλωτές αλλάζουν και υποχρέωσή μας είναι να τους μεταφέρουμε στην επόμενη ημέρα, να τους εκπαιδεύσουμε, να τους βοηθήσουμε να δοκιμάσουν τις νέες τεχνολογίες και να τις βάλουν στην καθημερινότητα τους». Όπως επισημαίνει, το Virtual Reality αποτελεί μία σημαντική και διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά που εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 50 δισ. δολάρια έως το 2023.

Αλληλένδετοι κόσμοι
Το VR store αποτελεί ένα μόνο δείγμα του πώς μπορεί μια σύγχρονη εταιρεία τηλεπικοινωνιών να βελτιώσει την εμπειρία αγοράς των πελατών της. Ένα άλλο πρόσφατο παράδειγμα έρχεται από την #ΟμάδαReady της Vodafone, η οποία υπόσχεται να φέρει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής. Σύμφωνα με τον Αλ. Μπουρλά, η #ΟμάδαReady ενισχύεται και υποστηρίζει τους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν, με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το Augmented Reality.

Η #ΟμάδαReady πλέον βγαίνει και έξω από τα καταστήματα Vodafone κι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες Virtual Shop και Virtual Support υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Η τεχνική εξυπηρέτηση με virtual support αξιοποιεί την κάμερα του smartphone του ίδιου του πελάτη και παρέχει συμβουλές απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας εργαλεία augmented reality. Αντίστοιχα, μέσα από το Virtual Shop του Vodafone.gr, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία.

Ένα άλλο παράδειγμα σύζευξης φυσικού και ψηφιακού είναι το νέο e-shop της Vodafone Ελλάδας, το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα. «Εκεί ο πελάτης μπορεί να βρει όχι μόνο smartphones, αλλά και μια πληθώρα διαφορετικών gadgets για να προστατέψει το κινητό του και να του δώσει ένα προσωποποιημένο και νέο χαρακτήρα». Στόχος του νέου eshop δεν είναι να πάρει πωλήσεις από τα φυσικά καταστήματα, αλλά σε συνεργασία με αυτά, να αυξήσει τους τζίρους της εταιρείας.

«Στην αγορά μας είναι σημαντικό να έχεις τα φυσικά καταστήματά σε όλη την Ελλάδα, επίσης είναι σημαντικό να έχεις μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία και αυτά τα δύο να ενώνονται και να συνδυάζονται, μεγιστοποιώντας τις πωλήσεις και την ανταγωνιστικότητά σου στην αγορά». Απώτερος στόχος, σύμφωνα με τον Α. Μπουρλά, είναι να γίνει ακόμα πιο digital η εμπειρία στο κατάστημα, αλλά και να τρέξουν και άλλα πιλοτικά με την τεχνολογία στο επίκεντρο, τα οποία, αν έχουν απήχηση να επεκταθούν σε όλη την αλυσίδα retail της εταιρείας.

Σταθερή, Internet και τηλεόραση
Το κομμάτι της σταθερής τηλεφωνίας και της σύγκλισης κινητής και σταθερής είναι πολύ σημαντικό για την Vodafone. Πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της CYTA και εγκαινίασε το νέο δίκτυο οπτικών ινών που δημιουργήθηκε στο Βύρωνα. «Εδώ βλέπουμε δύο ευκαιρίες τις οποίες σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε περαιτέρω στο μέλλον και είναι σημαντικές προτεραιότητες για τα καταστήματα. Το Internet υψηλών ταχυτήτων και την τηλεόραση» αναφέρει ο Α. Μπουρλάς. «Σύντομα η εταιρεία θα λανσάρει μία νέα over-the-top πλατφόρμα που θα παρέχει τηλεοπτικές υπηρεσίες ανεξαρτήτως δικτύων και συσκευών και θα προσφέρει ευελιξία» καταλήγει.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778