Η Cyta επέλεξε τη λύση Oracle Rapid Offer Design and Order Delivery (RODOD) για την παροχή μιας σύγχρονης, ψηφιακής εμπειρίας στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της.

Η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία της Κύπρου θα υλοποιήσει τη λύση που βασίζεται στην προσέγγιση cash to care της Oracle για την επιτάχυνση της παρουσίασης νέων προϊόντων και την υιοθέτηση μιας πιο ευέλικτης και αποτελεσματικής υπηρεσίας τιμολόγησης
Έχοντας διαπιστώσει τις ελλείψεις των legacy συστημάτων επιχειρηματικής υποστήριξης (BSS) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου του αργού ρυθμού παρουσίασης νέων προϊόντων στην αγορά, της αποσπασματικής διαδικασίας σχεδιασμού προσφορών και της έλλειψης δυνατότητας ψηφιακής συνδιαλλαγής με τους πελάτες της, η Cyta ήξερε ότι χρειαζόταν μια σύγχρονη προσέγγιση.

Μέρος των προσπαθειών ψηφιακού μετασχηματισμού θα είναι και η υλοποίηση από τη Cyta των Oracle λύσων RODOD σε συνδυασμό με την εξειδικευμένη για τις τηλεπικοινωνίες λύση Customer Experience (CX). Με αυτές τις λύσεις, η εταιρεία θα μπορεί να παρουσιάσει ταχύτερα νέες υπηρεσίες, να υλοποιήσει πιο ευέλικτες καμπάνιες marketing και πωλήσεων, να προσελκύσει πελάτες και να τους προσφέρει έγκαιρα υπηρεσίες που τους ταιριάζουν, να παρέχει αποτελεσματικά και να αποτιμήσει με ευελιξία αυτές τις υπηρεσίες, καθώς και να ενδυναμώσει τους πελάτες της με πληροφορίες και καινοτομίες.