netweek - Unified Communications | Στρατηγική, αξιολόγηση, επέκταση: υποδεχθείτε τα mobile UC

Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Unified Communications | Στρατηγική, αξιολόγηση, επέκταση: υποδεχθείτε τα mobile UC

27 Οκτωβρίου 2014 | 10:22 Γράφει η Ελένη  Χρυσαφοπούλου Topics: Special Reports,Unified Communications

Οι εργαζόμενοι έχουν ήδη αρχίσει να εγκαταλείπουν τα desktop και να δουλεύουν “mobile” και οι στρατηγικές unified communications πρέπει να συμβαδίσουν με αυτό.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις πλέον έχουν στραφεί στο mobile και οι Διευθυντές Πληροφορικής καλούνται να αποφασίσουν πώς θα χαράξουν τη στρατηγική των UC για να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις. Ακόμη και αν οι εργαζόμενοι δεν εργάζονται μέσω δικών τους φορητών συσκευών, όταν αυτό συμβεί θα πρέπει οι επικοινωνίες και τα εργαλεία, αλλά και οι στρατηγικές και οι εφαρμογές να είναι έτοιμες για να επεκταθούν οι λειτουργίες τους στις φορητές συσκευές που παρέχουν υπηρεσίες φωνής, βίντεο και δεδομένων.

Η επέκταση των UC στο ταχύτατα αυξανόμενο mobile εργατικό δυναμικό είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, καθώς δεν μπορούν όλα τα εργαλεία να είναι διαθέσιμα σε όλους, επομένως πρέπει να υπάρξουν πολιτικές που θα προσδιορίζουν τα δικαιώματα και τα εργαλεία που θα είναι διαθέσιμα στην κάθε ομάδα εργαζομένων, ανάλογα με τις ανάγκες και τη βαθμίδα τους. Η δημιουργία πολιτικών/στρατηγικών mobile UC αποτελεί ζωτικής σημασίας έργο για τη Διεύθυνση Πληροφορικής. Και εφόσον υλοποιηθεί, το mobile UC απαιτεί την παρακολούθηση της χρήσης και την προσαρμογή στις αλλαγές των ρόλων των εργαζομένων και της τεχνολογίας.

Το mobility θα αλλάξει τις επιχειρησιακές στρατηγικές
Δεδομένης της συνεχώς αυξανόμενης φορητότητας στο επιχειρησιακό περιβάλλον, οι Διευθυντές Πληροφορικής οφείλουν προληπτικά να σχεδιάσουν την ενσωμάτωση των φορητών συσκευών στη στρατηγική UC. Ήδη αυτό έχει αρχίσει να συμβαίνει, καθώς αρκετές εταιρείες πλέον επεκτείνουν τις πλατφόρμες άμεσων μηνυμάτων (instant messaging, IM) στους mobile χρήστες, ενώ ακόμη περισσότεροι ενσωματώνουν τις υπηρεσίες φωνής – συνήθως ανακατευθύνοντας μια κλήση στην φορητή συσκευή ή εφαρμόζοντας την ταυτόχρονη κλήση και στις δύο συσκευές. Ωστόσο, η ενοποίηση UC και φορητών συσκευών δεν είναι τόσο απλή. Οι σύγχρονοι πάροχοι mobile υπηρεσιών στοχεύουν στην παροχή πανομοιότυπων εμπειριών για τους χρήστες desktop και mobile, επεκτείνοντας τις εφαρμογές τους σε κινητά τηλέφωνα και tablets.

Οι πάροχοι που προσπαθούν να επεκτείνουν τις υπηρεσίες UC στους mobile χρήστες είναι σημαντικό να προσδιορίσουν τη στρατηγική τους, κάτι που ουσιαστικά είναι αρκετά απλό σε ένα περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται ένας μόνο πάροχος και όπου όλες οι εφαρμογές είναι, ήδη, ολοκληρωμένες. Η προφανής προσέγγιση είναι η χρήση της mobile εφαρμογής του ίδιου παρόχου. Ωστόσο, ελάχιστες εταιρείες λειτουργούν με έναν μόνο πάροχο UC και πολλές χρησιμοποιούν διαφορετικές εφαρμογές από διαφορετικούς παρόχους.

Το υπολογιστικό περιβάλλον εντός της εταιρείας αλλάζει συνεχώς: η πλειοψηφία των εταιρειών υποστηρίζουν το BYOD, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να χρησιμοποιούν προσωπικές συσκευές για να συνδεθούν στο εταιρικό δίκτυο, ενώ μέχρι το τέλος του 2014, κατά μέσο όρο το 1/5 των εργαζομένων θα χρησιμοποιούν το tablet ως την κυρίαρχη συσκευή τους. Με τη ραγδαία προσθήκη mobile συσκευών έρχεται, όμως, και η αλλαγή και στον τρόπο που χρησιμοποιούνται: οι εργαζόμενοι απαιτούν πολλά περισσότερα από απλή πρόσβαση σε email, ημερολόγια και επαφές – χρειάζονται τις ίδιες ακριβώς εφαρμογές που έχουν και στο desktop, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών UC. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι Διευθύνσεις Πληροφορικής να επιχειρούν πλέον την ενσωμάτωση των tablets και των smartphones στις εφαρμογές UC.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα επικοινωνιακό σύστημα δεν θεωρείται χρηστικό σήμερα αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εντός των εγκαταστάσεων μιας επιχείρησης. Οι χρήστες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό, από οπουδήποτε και αν βρίσκονται. Οι λύσεις UC ποικίλουν στο πώς, πόσο και σε ποιο βαθμό μπορούν να το επιτύχουν αυτό. Και η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο, καθώς οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μια ευρεία γκάμα συσκευών, συμπεριλαμβανομένων και προσωπικών για να διεκπεραιώσουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Παράλληλα, αυξάνονται και οι προσεγγίσεις που παίρνουν οι πάροχοι UC.

Μια βασική προσέγγιση είναι ότι όλες οι κλήσεις περνούν μέσα από το κεντρικό σύστημα της εταιρείας. Οι εισερχόμενες κλήσεις «καλούν» στο σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, ανάλογα με τους κανόνες και τις ρυθμίσεις και ανάλογα με το πού βρίσκεται ο εργαζόμενος (με την προϋπόθεση ότι έχει «ρυθμίσει» την τοποθεσία του). Ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε αυτό είναι, πλέον, ότι δεν χρειάζεται να δίνονται στους πελάτες της εταιρείας περισσότεροι από ένας αριθμός επικοινωνίας, κάνοντάς τους να «ψάχνουν» τον εργαζόμενο, με τον οποίο θέλουν να έρθουν σε επαφή.

Σχετική με αυτό είναι και η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των κλήσεων από το σταθερό δίκτυο μιας εταιρείας σε ένα κινητό τηλέφωνο μέσω Wi-Fi. Αυτό μετατρέπει τα κινητά τηλέφωνα σε προέκταση του κεντρικού συστήματος εντός της εταιρείας και επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν και να λαμβάνουν κλήσεις ή να ανακατευθύνουν κλήσεις, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός του χώρου εργασίας.

Η δυνατότητα «μεταφοράς» της γραμμής μέσω του Wi-Fi σε κινητό τηλέφωνο είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, όπως και η δυνατότητα «μεταφοράς» της γραμμής μεταξύ ασύρματου και σταθερού δικτύου ενώ η κλήση είναι σε εξέλιξη. Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό των mobile UC είναι η ποικιλομορφία στο πώς και πόσο ευρέως διαθέσιμες είναι. Ο πιο συνήθης τρόπος χρήσης τους είναι μέσω ειδικών εφαρμογών διαμορφωμένων για smarphones, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία μέσω της οθόνης του smartphone τους.

Η επέκταση των UC στους mobile χρήστες
Η επέκταση των UC σε mobile χρήστες είναι μεταξύ των υψηλότερων προτεραιοτήτων για τους Διευθυντές Πληροφορικής. Ως αποτέλεσμα της εξάπλωσης των πολιτικών BYOD, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ζήτηση για πρόσβαση από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή στις εταιρικές εφαρμογές, οι περισσότερες εταιρείες επεκτείνουν, ή σχεδιάζουν να επεκτείνουν, τις εφαρμογές UC, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών τηλεφώνων, των άμεσων μηνυμάτων, των συνδιασκέψεων μέσω Web και βίντεο, στις φορητές συσκευές των χρηστών.

Ωστόσο, η επέκταση αυτή δεν είναι τόσο απλή: οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν, μεταξύ άλλων, σε αναβαθμίσεις σε ασύρματα LAN, καθώς και σε εφαρμογές mobile device management (MDM) και mobile application management (MAM), σε συντήρηση και ασφάλεια. Για πολλές εταιρείες, μια τέτοια επένδυση είναι απαγορευτική, επομένως η Διεύθυνση Πληροφορικής πρέπει να προσδιορίσει, σε συνεργασία με τα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, ποιοι εργαζόμενοι θα έχουν πρόσβαση σε ποιες εφαρμογές.

Η επιλογή χρηστών mobile UC
Η συνήθης προσέγγιση της Διεύθυνσης Πληροφορικής είναι να συνεργαστεί με τους διευθυντές, ώστε να προσδιορίσει ποιοι εργαζόμενοι χρειάζονται τις συγκεκριμένες υπηρεσίες: για παράδειγμα ένας εργαζόμενος που βρίσκεται συνεχώς εκτός εταιρείας, ώστε να βρίσκεται σε επαφή με τους πελάτες της εταιρείας, αλλά, παράλληλα, πρέπει να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συναδέλφους του εντός γραφείου, αποτελεί ιδανικό υποψήφιο. Αντίθετα, ένας εργαζόμενος στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας που έχει συγκεκριμένο ωράριο και θέση, δεν έχει ανάγκη πρόσβασης σε υπηρεσίες mobile UC.

Η δημιουργία ανάλογων προφίλ για τους εργαζόμενους αποτελεί ορισμένες φορές ιδιαίτερη πρόκληση, καθώς οι ρόλοι τους σε πολλές περιπτώσεις εναλλάσσονται και η διαχείρισή τους απαιτεί συνεχή παρακολούθηση. Για ορισμένες εταιρείες, η ανάπτυξη και διαχείριση των προφίλ των εργαζομένων σε έναν συνεχώς εναλλασσόμενο οργανισμό δεν αξίζει το κόστος. Μετά τη δημιουργία των προφίλ των εργαζομένων ακολουθεί το στάδιο προσδιορισμού των εφαρμογών, στις οποίες θα έχει πρόσβαση ο κάθε εργαζόμενος. Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος που ταξιδεύει συχνά χρειάζεται πρόσβαση στις εφαρμογές UC, ενώ αντίθετα ο διευθυντής ενός παραρτήματος δεν έχει τις ίδιες ανάγκες.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις πλέον έχουν στραφεί στο mobile και οι Διευθυντές Πληροφορικής καλούνται να αποφασίσουν πώς θα χαράξουν τη στρατηγική των UC για να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις. Ακόμη και αν οι εργαζόμενοι δεν εργάζονται μέσω δικών τους φορητών συσκευών, όταν αυτό συμβεί θα πρέπει οι επικοινωνίες και τα εργαλεία, αλλά και οι στρατηγικές και οι εφαρμογές να είναι έτοιμες για να επεκταθούν οι λειτουργίες τους στις φορητές συσκευές που παρέχουν υπηρεσίες φωνής, βίντεο και δεδομένων.

Η επέκταση των UC στο ταχύτατα αυξανόμενο mobile εργατικό δυναμικό είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, καθώς δεν μπορούν όλα τα εργαλεία να είναι διαθέσιμα σε όλους, επομένως πρέπει να υπάρξουν πολιτικές που θα προσδιορίζουν τα δικαιώματα και τα εργαλεία που θα είναι διαθέσιμα στην κάθε ομάδα εργαζομένων, ανάλογα με τις ανάγκες και τη βαθμίδα τους. Η δημιουργία πολιτικών/στρατηγικών mobile UC αποτελεί ζωτικής σημασίας έργο για τη Διεύθυνση Πληροφορικής. Και εφόσον υλοποιηθεί, το mobile UC απαιτεί την παρακολούθηση της χρήσης και την προσαρμογή στις αλλαγές των ρόλων των εργαζομένων και της τεχνολογίας.

Το mobility θα αλλάξει τις επιχειρησιακές στρατηγικές
Δεδομένης της συνεχώς αυξανόμενης φορητότητας στο επιχειρησιακό περιβάλλον, οι Διευθυντές Πληροφορικής οφείλουν προληπτικά να σχεδιάσουν την ενσωμάτωση των φορητών συσκευών στη στρατηγική UC. Ήδη αυτό έχει αρχίσει να συμβαίνει, καθώς αρκετές εταιρείες πλέον επεκτείνουν τις πλατφόρμες άμεσων μηνυμάτων (instant messaging, IM) στους mobile χρήστες, ενώ ακόμη περισσότεροι ενσωματώνουν τις υπηρεσίες φωνής – συνήθως ανακατευθύνοντας μια κλήση στην φορητή συσκευή ή εφαρμόζοντας την ταυτόχρονη κλήση και στις δύο συσκευές. Ωστόσο, η ενοποίηση UC και φορητών συσκευών δεν είναι τόσο απλή. Οι σύγχρονοι πάροχοι mobile υπηρεσιών στοχεύουν στην παροχή πανομοιότυπων εμπειριών για τους χρήστες desktop και mobile, επεκτείνοντας τις εφαρμογές τους σε κινητά τηλέφωνα και tablets.

Οι πάροχοι που προσπαθούν να επεκτείνουν τις υπηρεσίες UC στους mobile χρήστες είναι σημαντικό να προσδιορίσουν τη στρατηγική τους, κάτι που ουσιαστικά είναι αρκετά απλό σε ένα περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται ένας μόνο πάροχος και όπου όλες οι εφαρμογές είναι, ήδη, ολοκληρωμένες. Η προφανής προσέγγιση είναι η χρήση της mobile εφαρμογής του ίδιου παρόχου. Ωστόσο, ελάχιστες εταιρείες λειτουργούν με έναν μόνο πάροχο UC και πολλές χρησιμοποιούν διαφορετικές εφαρμογές από διαφορετικούς παρόχους.

Το υπολογιστικό περιβάλλον εντός της εταιρείας αλλάζει συνεχώς: η πλειοψηφία των εταιρειών υποστηρίζουν το BYOD, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να χρησιμοποιούν προσωπικές συσκευές για να συνδεθούν στο εταιρικό δίκτυο, ενώ μέχρι το τέλος του 2014, κατά μέσο όρο το 1/5 των εργαζομένων θα χρησιμοποιούν το tablet ως την κυρίαρχη συσκευή τους. Με τη ραγδαία προσθήκη mobile συσκευών έρχεται, όμως, και η αλλαγή και στον τρόπο που χρησιμοποιούνται: οι εργαζόμενοι απαιτούν πολλά περισσότερα από απλή πρόσβαση σε email, ημερολόγια και επαφές – χρειάζονται τις ίδιες ακριβώς εφαρμογές που έχουν και στο desktop, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών UC. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι Διευθύνσεις Πληροφορικής να επιχειρούν πλέον την ενσωμάτωση των tablets και των smartphones στις εφαρμογές UC.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα επικοινωνιακό σύστημα δεν θεωρείται χρηστικό σήμερα αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εντός των εγκαταστάσεων μιας επιχείρησης. Οι χρήστες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό, από οπουδήποτε και αν βρίσκονται. Οι λύσεις UC ποικίλουν στο πώς, πόσο και σε ποιο βαθμό μπορούν να το επιτύχουν αυτό. Και η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο, καθώς οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μια ευρεία γκάμα συσκευών, συμπεριλαμβανομένων και προσωπικών για να διεκπεραιώσουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Παράλληλα, αυξάνονται και οι προσεγγίσεις που παίρνουν οι πάροχοι UC.

Μια βασική προσέγγιση είναι ότι όλες οι κλήσεις περνούν μέσα από το κεντρικό σύστημα της εταιρείας. Οι εισερχόμενες κλήσεις «καλούν» στο σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, ανάλογα με τους κανόνες και τις ρυθμίσεις και ανάλογα με το πού βρίσκεται ο εργαζόμενος (με την προϋπόθεση ότι έχει «ρυθμίσει» την τοποθεσία του). Ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε αυτό είναι, πλέον, ότι δεν χρειάζεται να δίνονται στους πελάτες της εταιρείας περισσότεροι από ένας αριθμός επικοινωνίας, κάνοντάς τους να «ψάχνουν» τον εργαζόμενο, με τον οποίο θέλουν να έρθουν σε επαφή.

Σχετική με αυτό είναι και η δυνατότητα ανακατεύθυνσης των κλήσεων από το σταθερό δίκτυο μιας εταιρείας σε ένα κινητό τηλέφωνο μέσω Wi-Fi. Αυτό μετατρέπει τα κινητά τηλέφωνα σε προέκταση του κεντρικού συστήματος εντός της εταιρείας και επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν και να λαμβάνουν κλήσεις ή να ανακατευθύνουν κλήσεις, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός του χώρου εργασίας.

Η δυνατότητα «μεταφοράς» της γραμμής μέσω του Wi-Fi σε κινητό τηλέφωνο είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, όπως και η δυνατότητα «μεταφοράς» της γραμμής μεταξύ ασύρματου και σταθερού δικτύου ενώ η κλήση είναι σε εξέλιξη. Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό των mobile UC είναι η ποικιλομορφία στο πώς και πόσο ευρέως διαθέσιμες είναι. Ο πιο συνήθης τρόπος χρήσης τους είναι μέσω ειδικών εφαρμογών διαμορφωμένων για smarphones, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία μέσω της οθόνης του smartphone τους.

Η επέκταση των UC στους mobile χρήστες
Η επέκταση των UC σε mobile χρήστες είναι μεταξύ των υψηλότερων προτεραιοτήτων για τους Διευθυντές Πληροφορικής. Ως αποτέλεσμα της εξάπλωσης των πολιτικών BYOD, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ζήτηση για πρόσβαση από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή στις εταιρικές εφαρμογές, οι περισσότερες εταιρείες επεκτείνουν, ή σχεδιάζουν να επεκτείνουν, τις εφαρμογές UC, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών τηλεφώνων, των άμεσων μηνυμάτων, των συνδιασκέψεων μέσω Web και βίντεο, στις φορητές συσκευές των χρηστών.

Ωστόσο, η επέκταση αυτή δεν είναι τόσο απλή: οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν, μεταξύ άλλων, σε αναβαθμίσεις σε ασύρματα LAN, καθώς και σε εφαρμογές mobile device management (MDM) και mobile application management (MAM), σε συντήρηση και ασφάλεια. Για πολλές εταιρείες, μια τέτοια επένδυση είναι απαγορευτική, επομένως η Διεύθυνση Πληροφορικής πρέπει να προσδιορίσει, σε συνεργασία με τα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, ποιοι εργαζόμενοι θα έχουν πρόσβαση σε ποιες εφαρμογές.

Η επιλογή χρηστών mobile UC
Η συνήθης προσέγγιση της Διεύθυνσης Πληροφορικής είναι να συνεργαστεί με τους διευθυντές, ώστε να προσδιορίσει ποιοι εργαζόμενοι χρειάζονται τις συγκεκριμένες υπηρεσίες: για παράδειγμα ένας εργαζόμενος που βρίσκεται συνεχώς εκτός εταιρείας, ώστε να βρίσκεται σε επαφή με τους πελάτες της εταιρείας, αλλά, παράλληλα, πρέπει να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συναδέλφους του εντός γραφείου, αποτελεί ιδανικό υποψήφιο. Αντίθετα, ένας εργαζόμενος στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας που έχει συγκεκριμένο ωράριο και θέση, δεν έχει ανάγκη πρόσβασης σε υπηρεσίες mobile UC.

Η δημιουργία ανάλογων προφίλ για τους εργαζόμενους αποτελεί ορισμένες φορές ιδιαίτερη πρόκληση, καθώς οι ρόλοι τους σε πολλές περιπτώσεις εναλλάσσονται και η διαχείρισή τους απαιτεί συνεχή παρακολούθηση. Για ορισμένες εταιρείες, η ανάπτυξη και διαχείριση των προφίλ των εργαζομένων σε έναν συνεχώς εναλλασσόμενο οργανισμό δεν αξίζει το κόστος. Μετά τη δημιουργία των προφίλ των εργαζομένων ακολουθεί το στάδιο προσδιορισμού των εφαρμογών, στις οποίες θα έχει πρόσβαση ο κάθε εργαζόμενος. Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος που ταξιδεύει συχνά χρειάζεται πρόσβαση στις εφαρμογές UC, ενώ αντίθετα ο διευθυντής ενός παραρτήματος δεν έχει τις ίδιες ανάγκες.


Ελέγχοντας της χρήση των mobile UC
Υιοθετώντας εφαρμογές MDM και MAM, η Διεύθυνση Πληροφορικής μπορεί να ελέγχει ποιες υπηρεσίες διανέμονται, πόσα δεδομένα χρησιμοποιούνται και τι περιορισμοί υπάρχουν στη χρήση εφαρμογών μέσω ασύρματων δικτύων. Μια εταιρεία, για παράδειγμα, μπορεί να θέλει να περιορίσει τη χρήση video conferencing μόνο όταν ένας χρήστης είναι συνδεδεμένος σε ασύρματο LAN, για να αποφευχθούν οι χρεώσεις από χρήση μεγάλου όγκου δεδομένων. Οι εφαρμογές MAM μπορούν να περιορίσουν τη δυνατότητα των χρηστών να εγκαταστήσουν μη εξουσιοδοτημένες εφαρμογές στις συσκευές τους.

Επιπλέον, η δημιουργία πολιτικών mobile UC απαιτεί συνεχή παρακολούθηση της χρήσης και της εξέλιξης των απαιτήσεων. Καθώς οι ρόλοι αλλάζουν, αλλάζουν και οι απαιτήσεις των χρηστών και καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται οι Διευθυντές Πληροφορικής θέλουν συνεχώς να ανανεώνουν τις πολιτικές τους για να εξασφαλίζουν ότι υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στην ανάγκη για ασφάλεια, απόδοση και διαχείριση κόστους και στις ανάγκες της εταιρείας για ευελιξία και καινοτομία.

Πώς να εκμεταλλευτείτε πλήρως τα οφέλη των mobile UC
Η ικανότητα επέκτασης βελτιωμένων δυνατοτήτων επικοινωνίας στους mobile χρήστες βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των ωφελειών που μπορούν να αποκομιστούν από τα UC. Ένα από τα κυριότερα οφέλη από τα UC είναι η δυνατότητα επέκτασής τους στους χρήστες που βρίσκονται εν κινήσει, αλλά, δυστυχώς, τα mobile UC βρίσκονται ανάμεσα σε δύο πολύπλοκες εφαρμογές: στο mobility και στα UC. Μέσω των UC, ένας οργανισμός έχει τη δυνατότητα να παρέχει μια υποδομή που υποστηρίζει ένα νέο τρόπο διεξαγωγής των διεργασιών του που είναι πιο αποδοτικός και αποτελεσματικός και, επομένως, πιο παραγωγικός.

Τα βασικά οφέλη των mobile UC είναι:

  • Παρουσία: Παρέχει τη δυνατότητα να προσδιορίσουμε σε πραγματικό χρόνο ποιοι πόροι είναι διαθέσιμοι και για ποιους τύπους επικοινωνιών, ενώ παράλληλα δίνει στους μεμονωμένους χρήστες την ικανότητα να διαχειρίζονται και να ελέγχουν τη δική τους διαθεσιμότητα.
  • Προσβασιμότητα: Μέσω του mobility, τα UC μπορούν να κάνουν τους ανθρώπινους και υπολογιστικούς πόρους του οργανισμού διαθέσιμους στους κατάλληλους εργαζόμενους, ανεξάρτητα αν αυτοί βρίσκονται στο γραφείο τους ή σε μία άλλη – μακρινή, ίσως – τοποθεσία.
  • Παραγωγικότητα: Για μεμονωμένους χρήστες, τα UC επιτρέπουν την καλύτερη διαχείριση του χρόνου και των επικοινωνιών τους, που με τη σειρά τους οι ολοκληρωμένες και λειτουργικές επικοινωνίες επιτρέπουν στους οργανισμούς να γίνουν πιο ευέλικτοι και να ανταποκρίνονται καλύτερα σε οτιδήποτε προκύψει.
  • Ασφάλεια: Τα σωστά εφαρμοσμένα mobile UC δίνουν στους οργανισμούς τη δυνατότητα να ελέγχουν της πρόσβαση στις επικοινωνίες, εξασφαλίζοντας ότι όλες οι εισερχόμενες κλήσεις μπορούν να δρομολογηθούν μέσω ενός επιχειρησιακού αριθμού. Επιπλέον, αυτές οι ικανότητες μπορούν να επεκταθούν και σε απομακρυσμένους χρήστες, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια των ευαίσθητων εταιρικών δεδομένων.

Εν κατακλείδι
Τα UC σήμερα έχουν εδραιωθεί στις επιχειρησιακές διαδικασίες, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου τα οφέλη είναι ιδιαίτερα αισθητά. Αυτές περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως οι υπηρεσίες υγείας, οι οικονομικές συναλλαγές, τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και άλλες παρόμοιες δραστηριότητες. Ωστόσο, αυτό που οδηγεί τα UC στο mobile πεδίο είναι η αναγνώριση ότι περισσότερο λειτουργικά ολοκληρωμένες επικοινωνίες είναι σημαντικές και αναγκαίες για τους εργαζόμενους που έχουν να διαχειριστούν πελάτες και πολύπλοκες διαδικασίες. Καθώς οι επιχειρησιακοί οργανισμοί γίνονται όλο και πιο “mobile”, τόσο περισσότερο χρειάζονται να επεκτείνουν τις υποδομές UC, με μεγαλύτερη παρουσία στο βασικό αυτό προσωπικό, όπου και αν αυτό βρίσκεται και από όπου και αν εργάζεται.

netweek (T. 351)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778