Στην αλλαγή του υφιστάμενου CRM και την αντικατάστασή του με ένα cloud CRM προχωρά η SABO.

Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί ποιο CRM θα εγκατασταθεί, ωστόσο εξετάζεται το Microsoft Dynamics. Για το νέο CRM η Διεύθυνση Πληροφορικής θα κάνει το blueprint και θα το δώσει ακολούθως προς outsource υλοποίηση. «Κρίσιμο για το έργο αυτό είναι ο διεθνής χαρακτήρας του και η δυνατότητα του να λειτουργεί σε πολλές διαφορετικές γλώσσες, καλύπτοντας όλες τις γεωγραφικές περιοχές δραστηριότητας της εταιρίας μας στον κόσμο.

Με το νέο CRM στοχεύουμε στην ξεκάθαρη αποτύπωση θέσης και στην αποτελεσματικότερη δημιουργία αναφορών, ώστε η διοίκηση της εταιρείας να είναι σε θέση να παίρνει γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα αποφάσεις στρατηγικής και να στοχεύει με επιτυχία σε όλες τις πιθανές αγορές» δηλώνει στο NetFAX ο Ευάγγελος Νικολαΐδης, Διευθυντής Πληροφορικής της SABO.

Παράλληλα, η εταιρεία μεταφέρει τα πληροφοριακά της συστήματα στο cloud, αξιοποιώντας και την ασφάλειά του. Έχει εγκατασταθεί ήδη το Office 365 και «ανεβαίνουν σταδιακά τα εταιρικά δεδομένα στο cloud». Σημαντική επένδυση έχει γίνει στην αναβάθμιση των εσωτερικών δικτυακών υποδομών, ώστε να βελτιωθεί το δίκτυο και η μεταφορά δεδομένων.

Έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών και αλλάζονται τα switches με δικτυακό εξοπλισμό της Dell, ώστε πριν το καλοκαίρι να έχει ολοκληρωθεί το έργο. «Το νέο δίκτυο οπτικών ινών σε επίπεδο backbone και computer room υποστηρίζει πολλαπλές διασυνδέσεις 10GB μεταξύ των servers και των δικτυακών κόμβων, καλύπτοντας τις ανάγκες μας για περισσότερο bandwidth, καθώς ένας μεγάλος όγκος δουλειάς αφορά το σχεδιασμό μηχανημάτων με την αξιοποίηση τρισδιάστατων συστημάτων σχεδίασης, κάτι που διοχετεύει μεγάλα αρχεία στο δίκτυο» αναφέρει ο Ε. Νικολαΐδης.

Ικανοποιώντας την ανάγκη αξιοποίησης των εταιρικών πληροφοριών από κάθε κανάλι, η εταιρεία βρίσκεται στη φάση υλοποίησης του QlikView για BI και reporting. Το QlikView, με το οποίο η εταιρεία θα καλύψει τις ανάγκες της για πιο εντατικοποιημένο reporting και drill down στις αποφάσεις, διασυνδέεται με το ERP και με κάθε εταιρική πηγή (CRM, Excel κ.λπ.), διευκολύνοντας την άντληση των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Ανασχεδιάστηκε, επιπλέον το σύστημα διαχείρισης της αποθήκης (WMS) με στόχο τη μείωση των αποθεμάτων και την πιο γρήγορη διακίνηση των αγαθών χωρίς καθυστερήσεις, ελαττώνοντας τον χρόνο παραμονής υλικών στην αποθήκη. Αυτή την περίοδο θα μπει κι ένα σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης για την ηλεκτρονική διασύνδεση των προμηθευτών αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ΕDI, με τη σχετική λύση της Retail@Link να έχει τον πρώτο λόγο.