netweek - Η ROTA ΑΕ αξιοποιεί λύσεις Open Source για την επιχειρηματική της ανάπτυξη

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Η ROTA ΑΕ αξιοποιεί λύσεις Open Source για την επιχειρηματική της ανάπτυξη

19 Μαρτίου 2018 | 13:50 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Software testing

H αξιοποίηση της Πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών για την ROTA ΑΕ, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο εκθεσιακό φορέα στην Ελλάδα, είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει αναπτύξει εσωτερικά, ένα built-in λογισμικό CRM/ERP που λειτουργεί διαδραστικά με το τηλεφωνικά κέντρο, την υπηρεσία e-mail, το σύστημα καταγραφής των ραντεβού του τμήματος πωλήσεων και την ηλεκτρονική υπηρεσία registration των επισκεπτών των εκδηλώσεων.  «Αυτή η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα διαβαθμισμένης επεξεργασίας και πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία υπάρχει στο RDBMS της εταιρείας και αφορά την διεκπεραίωση των εκδηλώσεων που διοργανώνει η εταιρεία» αναφέρει στο NetFAX ο Πάνος Τσόπελας, IT Manager της εταιρείας.

«Εξαιτίας της διαδραστικότητας οι πληροφορίες τηλεφωνίας, e-mail και ραντεβού καταγράφονται με αυτοματοποιημένο τρόπο στο σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων που χρησιμοποιεί το CRM και ο κάθε χρήστης μπορεί να πληροφορηθεί, ανοίγοντας την καρτέλα ενός πελάτη, όλη την επικοινωνία που είχε με την εταιρεία, χωρίς να χρειάζεται να εισάγει κάτι στο σύστημα».  Έτσι οι χρήστες του συστήματος μπορούν να οργανώσουν και να διεκπεραιώσουν τις εργασίες τους ορθότερα, ευκολότερα και σε μικρότερο χρόνο, κάτι που οδηγεί, σε συνδυασμό με τη βελτίωση της επικοινωνίας της εταιρείας με συνεργάτες/πελάτες, σε αύξηση πωλήσεων και σε μείωση του λειτουργικού κόστους. Για τη διαχείριση των κρίσιμων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της εταιρείας αξιοποιούνται λύσεις Open Source.

«Η επιλογή αυτή έχει μειώσει τα κόστη διότι οι επενδύσεις σε τεχνολογία έχουν μόνο πάγια έξοδα σε hardware, εξασφαλίζεται μεγαλύτερη ασφάλεια δεδομένων και  ευελιξία για μεταβολές και αναβαθμίσεις, μειώνοντας την εξάρτηση από τρίτους και παρέχοντας πιο αποτελεσματικές και γρήγορες υπηρεσίες υποστήριξης στους τελικούς χρήστες» σημειώνει ο Π. Τσόπελας. Σημειώνεται, τέλος, ότι όλες οι υπηρεσίες που παρέχει η Διεύθυνση Πληροφορικής λειτουργούν σε μορφή παραλληλίας ώστε να μην διακόπτεται η λειτουργία τους σε καταστάσεις βλάβης ή αναβάθμισης, ενώ γίνεται χρήση πολλαπλών επιπέδων backup για περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας.

Netweek Online( 19 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778