Ο ρόλος της Πληροφορικής σε μια φαρμακοποθήκη, όπως είναι η Pharmastock SA, είναι ιδιαίτερα σημαντικός.

«Σε μια αγορά όπου ο ανταγωνισμός είναι υψηλός, η υιοθέτηση και η εναρμόνιση της επιχείρησης με τη τεχνολογία σε καθιστά ανταγωνιστικότερο, διότι αυξάνεται η παραγωγικότητα και ως επί το πλείστον το επίπεδο του service στα φαρμακεία πελάτες μας» δηλώνει στο NetFAX ο Κωνσταντίνος Σταυρούλιας, IT & Operational Manager της Pharmastock SA. «Στόχος μας είναι η ταχύτητα και η εξάλειψη των λαθών σε κάθε σταθερή καθημερινή διαδικασία των τμημάτων μας, καθώς επίσης και ο εκμηδενισμός της ελλιπούς πληροφόρησης μεταξύ τους» συμπληρώνει.

Στο πλαίσιο αυτό η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας υλοποιεί μια σειρά από IT Projects: αυτοματοποίηση του ψηφιακού τηλεφωνικού κέντρου με τη χρήση προγράμματος που έχει αναπτυχθεί εσωτερικά και έχει ως στόχο την on-time εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας, ανάπτυξη μιας B2B πλατφόρμας για «την καλύτερη πληροφόρηση των πελατών, αλλά και την αποσυμφόρηση του τηλεφωνικού κέντρου κατά την παραγγελιοληψία με τη χρήση e-ordering system».

«Επενδύουμε στην τεχνητή νοημοσύνη και σε ραουλοδιαδρόμους , με σκοπό την αυτοματοποίηση της διαδικασίας εκτέλεσης των παραγγελιών μας και την αύξηση της παραγωγικότητάς μας» σημειώνει ο Κ. Σταυρούλιας, δείχνοντας μια ακόμα πτυχή του πώς η εταιρεία του αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες για την επιχειρηματική της ανάπτυξη. Απαραίτητη προϋπόθεση, βέβαια, «η εξοικείωση του προσωπικού στις νέες τεχνολογίες, και η εφαρμογή των οποίων βελτιστοποιήσεων απαιτούνται μετά την υλοποίηση ενός νέου συστήματος» καταλήγει ο Κ. Σταυρούλιας.