netweek - Anja Monrad: Στην Dell EMC… γυρίζουμε το κλειδί την 1η Φεβρουαρίου 2017!

Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Anja Monrad: Στην Dell EMC… γυρίζουμε το κλειδί την 1η Φεβρουαρίου 2017!

15 Δεκεμβρίου 2016 | 09:31 Γράφει το NetWeek  Team Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Anja Monrad, Senior Vice President & General Manager, Dell EMC

Ευκαιρίες στη βιομηχανία, την πρωτογενή παραγωγή, τις υπηρεσίες, τον τουρισμό και την βιοτεχνολογία θεωρεί πως υπάρχουν στην εγχώρια αγορά η κυρία Anja Monrad, Senior Vice President & General Manager στην Dell EMC. Παράλληλα, η ίδια τονίζει τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επόμενη ημέρα του επιχειρείν, κάτι το οποίο πιστεύει ότι είτε αποτελεί ήδη είτε θα αποτελέσει σύντομα μια πρόκληση για όλες τις εταιρείες ανεξάρτητα από τη χώρα ή το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιούνται.

Την πρόκληση να καταφέρουν να οδηγήσουν έναν νεότευκτο οργανισμό όπως η Dell Technologies, συνολικής αξίας 76 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που απασχολεί 150.000 υπαλλήλους και η προϊοντική της γκάμα συμπεριλαμβάνει -μεταξύ άλλων- την ευρεία οικογένεια των συστημάτων client της Dell, τις λύσεις της Dell για το datacenter, τα καταναλωτικά προϊόντα της Dell, τις Dell EMC Services, Boomi, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream and και VMware σε “γαλήνια νερά” αντιμετωπίζουν… κατάματα τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κυρία Anja Monrad, Senior Vice President & General Manager στην Dell EMC.

Η τελευταία, εργάζεται στην Dell από το 2000, όταν είχε αναλάβει καθήκοντα Marketing Director για τις Σκανδιναβικές χώρες (Δανία, Φινλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία και Σουηδία) και έκτοτε έχει διαγράψει μια σημαντική πορεία εντός της εταιρείας και δη στον τομέα του marketing τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, από το 2013 και μέχρι πρότινος ηγούταν της Dell στην γεωγραφική περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (Central and Eastern Europe - CEE), στην οποία συμπεριλαμβάνονταν 25 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

1/2/2017: Ημερομηνία-ορόσημο για την Dell EMC
Τελευταία, με τα απαιτούμενα βήματα ενοποίησης της λειτουργίας των δύο εταιρειών, η μορφή της εργασίας της κυρίας Monrad έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά, καθώς φέρει την βαρύτητα και ευθύνη ταυτόχρονα για τον σχεδιασμό των κατάλληλων ενεργειών που θα οδηγήσουν στην ομαλή διαδικασία της ανάληψης του συνόλου των εργασιών, πελατών και προϊόντων που προέρχονταν από δύο εταιρικές οντότητες εκ μέρους του κοινού διάδοχου σχήματος της Dell EMC. “Δίχως άλλο, πρόκειται για μια ιδιαίτερα συναρπαστική χρονική περίοδο, καθώς επιχειρούμε να συμβάλουμε ο καθένας από τη δική του σκοπιά στη γέννηση μιας εντελώς καινούριας εταιρείας, η οποία έχει ιστορικές όσο και ιδιαίτερα επιτυχημένες καταβολές. Και όλα αυτά σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός εντείνεται διαρκώς, οι επιχειρήσεις αλλάζουν και οι επερχόμενες τεχνολογικές εξελίξεις αναμένεται να “σημαδέψουν” το προσεχές χρονικό διάστημα. Κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο οποίος πρωτίστως ξεκινά από τις ίδιες τις εταιρείες που οφείλουν να μεταβάλουν τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας τους, τις δομές τους, τον βαθμό και την ταχύτητα ανταπόκρισής τους απέναντι στους πελάτες τους, ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο τους προσεγγίζουν.

Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ η πληροφορία δίνει τη δυνατότητα για την αλλαγή των ίδιων των επιχειρήσεων. Την ίδια στιγμή, δεν λείπουν μια σειρά από προκλήσεις οικονομικής υφής, κάνοντας επιτακτική ανάγκη για τις ίδιες τις επιχειρήσεις να εκσυγχρονίσουν την πληροφοριακή τους υποδομή, καθώς επίσης και τους τρόπους μέσω των οποίων το κάνουν πράξη. Πολλοί αντιμετωπίζουν την λογική του disruption με ανεξήγητο φόβο, παρόλα αυτά την προσεχή πενταετία η παγκόσμια αγορά αναμένεται να αυξηθεί εντυπωσιακά, αγγίζοντας κάθε τομέα διαμορφούμενη στα επίπεδα των $8 τρισεκατομμυρίων! Οπότε, η πρόκληση που ορθώνεται μπροστά μας είναι τεράστια, πόσο μάλλον από τη στιγμή κατά την οποία την αντιμετωπίζουμε ως ευκαιρία. Και αυτό, χάρη στο πλήρες προϊοντικό μας πορτφόλιο, που όμοιό του δεν υφίσταται πουθενά στον ανταγωνισμό. Μόνο ως τυχαίο δεν μπορεί να εκληφθεί το γεγονός ότι κατέχουμε την πρώτη θέση σε -σχεδόν- κάθε αγορά που δραστηριοποιούμαστε: Από τους servers και το storage μέχρι το virtualization και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές εν γένει.

Μέσω της ενοποίησης των Dell και EMC, η νεότευκτη εταιρεία αναμένεται να δώσει έμφαση σε μια σειρά από διαφορετικές περιοχές της βιομηχανίας της τεχνολογίας, όπως λ.χ. στο enterprise λογισμικό, στους servers, στο cloud computing και στην ΙΤ ασφάλεια. Από την πλευρά μας, για ένα πράγμα είμαστε απόλυτα σίγουροι: Την 1η Φεβρουαρίου 2017, όταν ξεκινά και το καινούριο φυσικό μας οικονομικό έτος, η Dell EMC θα αποτελεί μια ξεχωριστή πραγματικότητα στη διεθνή ΙΤ αγορά, σηματοδοτώντας μια καινούργια σελίδα τόσο για την ίδια και τους πελάτες της, όσο και για τους συνεργάτες, αλλά και τους ανταγωνιστές της! Ανέκαθεν αποτελούσαμε μια πρωτοπόρο εταιρεία σε όρους τεχνολογικής καινοτομίας, προϊόντων και ολοκληρωμένων λύσεων, προσέγγισης της αγοράς, κάλυψης των αναγκών των πελατών κ.ο.κ.”, σημειώνει η κυρία Monrad.

Συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά τα προϊοντικά πορτφόλιο των δύο εταιρειών
Από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης της πρόθεσης των Dell και EMC να ενοποιήσουν τις λειτουργίες τους υπό κοινή επιχειρηματική “σκέπη”, οι αμφιβολίες, οι αμφισβητήσεις και τα ερωτηματικά έκαναν την εμφάνισή τους στη διεθνή αγορά. Στην… ημερήσια διάταξη “δέσποζε” το τετριμμένο επιχείρημα-ερώτημα: “Μα πως θα ξεπεράσετε το γεγονός ότι πολλά από τα προϊόντα σας καλύπτει το ένα το άλλο;”

Η κυρία Monrad δείχνει απόλυτα προετοιμασμένη, καθώς πρόκειται για μια θέση-ερώτημα που προφανώς έχει κληθεί να σχολιάσει ουκ ολίγες φορές κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών. “Πράγματι, η πλειοψηφία των ερωτήσεων και αμφισβητιών ταυτόχρονα, περιστρέφεται γύρω από αυτή την προσέγγιση. Δεν μπορώ να ισχυριστώ πως αυτό συμβαίνει δίχως κάποια λογική εξήγηση, καθώς στο παρελθόν μια σειρά από αντίστοιχα εγχειρήματα ενοποίησης ή απορρόφησης λειτουργιών δύο εταιρειών εκ μέρους μιας στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία και ναυάγησαν εν τη γενέσει τους. Και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον χώρο της πληροφορικής… Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι 98 στις 100 κορυφαίες εταιρείες των λιστών Forbes και Fortune αποτελούν πελάτες των Dell και EMC συνδυαστικά, αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα σχετικά με το επίπεδο συμπληρωματικότητας των προϊόντων και λύσεων των δύο πλευρών, καθώς επίσης και της έλλειψης overlap και εν γένει κανιβαλισμού μεταξύ τους. Πρόκειται για ένα κομβικό στοιχείο επάνω στο οποίο θα δομηθεί ένα ισχυρό οικοδόμημα σε στέρεες βάσεις, που θα αποτελεί μια ενιαία επιχειρηματική οντότητα με απαντήσεις σε κάθε αίτημα. Εξάλλου, η Dell ανέκαθεν είχε σημαντική ισχύ στο χαμηλό και μεσαίο κομμάτι της αγοράς, με την EMC να κινείται περισσότερο δυναμικά όσο και επιτυχημένα στις αντίστοιχες αγορές των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών. Οπότε, δεν βλέπω που και πως ακριβώς συναντώνται και… συγκρούονται οι δύο εταιρείες”.

Την πρόκληση να καταφέρουν να οδηγήσουν έναν νεότευκτο οργανισμό όπως η Dell Technologies, συνολικής αξίας 76 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που απασχολεί 150.000 υπαλλήλους και η προϊοντική της γκάμα συμπεριλαμβάνει -μεταξύ άλλων- την ευρεία οικογένεια των συστημάτων client της Dell, τις λύσεις της Dell για το datacenter, τα καταναλωτικά προϊόντα της Dell, τις Dell EMC Services, Boomi, Pivotal, RSA, SecureWorks, Virtustream and και VMware σε “γαλήνια νερά” αντιμετωπίζουν… κατάματα τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κυρία Anja Monrad, Senior Vice President & General Manager στην Dell EMC.

Η τελευταία, εργάζεται στην Dell από το 2000, όταν είχε αναλάβει καθήκοντα Marketing Director για τις Σκανδιναβικές χώρες (Δανία, Φινλανδία, Ισλανδία, Νορβηγία και Σουηδία) και έκτοτε έχει διαγράψει μια σημαντική πορεία εντός της εταιρείας και δη στον τομέα του marketing τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, από το 2013 και μέχρι πρότινος ηγούταν της Dell στην γεωγραφική περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (Central and Eastern Europe - CEE), στην οποία συμπεριλαμβάνονταν 25 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

1/2/2017: Ημερομηνία-ορόσημο για την Dell EMC
Τελευταία, με τα απαιτούμενα βήματα ενοποίησης της λειτουργίας των δύο εταιρειών, η μορφή της εργασίας της κυρίας Monrad έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά, καθώς φέρει την βαρύτητα και ευθύνη ταυτόχρονα για τον σχεδιασμό των κατάλληλων ενεργειών που θα οδηγήσουν στην ομαλή διαδικασία της ανάληψης του συνόλου των εργασιών, πελατών και προϊόντων που προέρχονταν από δύο εταιρικές οντότητες εκ μέρους του κοινού διάδοχου σχήματος της Dell EMC. “Δίχως άλλο, πρόκειται για μια ιδιαίτερα συναρπαστική χρονική περίοδο, καθώς επιχειρούμε να συμβάλουμε ο καθένας από τη δική του σκοπιά στη γέννηση μιας εντελώς καινούριας εταιρείας, η οποία έχει ιστορικές όσο και ιδιαίτερα επιτυχημένες καταβολές. Και όλα αυτά σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός εντείνεται διαρκώς, οι επιχειρήσεις αλλάζουν και οι επερχόμενες τεχνολογικές εξελίξεις αναμένεται να “σημαδέψουν” το προσεχές χρονικό διάστημα. Κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο οποίος πρωτίστως ξεκινά από τις ίδιες τις εταιρείες που οφείλουν να μεταβάλουν τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας τους, τις δομές τους, τον βαθμό και την ταχύτητα ανταπόκρισής τους απέναντι στους πελάτες τους, ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο τους προσεγγίζουν.

Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ η πληροφορία δίνει τη δυνατότητα για την αλλαγή των ίδιων των επιχειρήσεων. Την ίδια στιγμή, δεν λείπουν μια σειρά από προκλήσεις οικονομικής υφής, κάνοντας επιτακτική ανάγκη για τις ίδιες τις επιχειρήσεις να εκσυγχρονίσουν την πληροφοριακή τους υποδομή, καθώς επίσης και τους τρόπους μέσω των οποίων το κάνουν πράξη. Πολλοί αντιμετωπίζουν την λογική του disruption με ανεξήγητο φόβο, παρόλα αυτά την προσεχή πενταετία η παγκόσμια αγορά αναμένεται να αυξηθεί εντυπωσιακά, αγγίζοντας κάθε τομέα διαμορφούμενη στα επίπεδα των $8 τρισεκατομμυρίων! Οπότε, η πρόκληση που ορθώνεται μπροστά μας είναι τεράστια, πόσο μάλλον από τη στιγμή κατά την οποία την αντιμετωπίζουμε ως ευκαιρία. Και αυτό, χάρη στο πλήρες προϊοντικό μας πορτφόλιο, που όμοιό του δεν υφίσταται πουθενά στον ανταγωνισμό. Μόνο ως τυχαίο δεν μπορεί να εκληφθεί το γεγονός ότι κατέχουμε την πρώτη θέση σε -σχεδόν- κάθε αγορά που δραστηριοποιούμαστε: Από τους servers και το storage μέχρι το virtualization και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές εν γένει.

Μέσω της ενοποίησης των Dell και EMC, η νεότευκτη εταιρεία αναμένεται να δώσει έμφαση σε μια σειρά από διαφορετικές περιοχές της βιομηχανίας της τεχνολογίας, όπως λ.χ. στο enterprise λογισμικό, στους servers, στο cloud computing και στην ΙΤ ασφάλεια. Από την πλευρά μας, για ένα πράγμα είμαστε απόλυτα σίγουροι: Την 1η Φεβρουαρίου 2017, όταν ξεκινά και το καινούριο φυσικό μας οικονομικό έτος, η Dell EMC θα αποτελεί μια ξεχωριστή πραγματικότητα στη διεθνή ΙΤ αγορά, σηματοδοτώντας μια καινούργια σελίδα τόσο για την ίδια και τους πελάτες της, όσο και για τους συνεργάτες, αλλά και τους ανταγωνιστές της! Ανέκαθεν αποτελούσαμε μια πρωτοπόρο εταιρεία σε όρους τεχνολογικής καινοτομίας, προϊόντων και ολοκληρωμένων λύσεων, προσέγγισης της αγοράς, κάλυψης των αναγκών των πελατών κ.ο.κ.”, σημειώνει η κυρία Monrad.

Συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά τα προϊοντικά πορτφόλιο των δύο εταιρειών
Από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης της πρόθεσης των Dell και EMC να ενοποιήσουν τις λειτουργίες τους υπό κοινή επιχειρηματική “σκέπη”, οι αμφιβολίες, οι αμφισβητήσεις και τα ερωτηματικά έκαναν την εμφάνισή τους στη διεθνή αγορά. Στην… ημερήσια διάταξη “δέσποζε” το τετριμμένο επιχείρημα-ερώτημα: “Μα πως θα ξεπεράσετε το γεγονός ότι πολλά από τα προϊόντα σας καλύπτει το ένα το άλλο;”

Η κυρία Monrad δείχνει απόλυτα προετοιμασμένη, καθώς πρόκειται για μια θέση-ερώτημα που προφανώς έχει κληθεί να σχολιάσει ουκ ολίγες φορές κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών. “Πράγματι, η πλειοψηφία των ερωτήσεων και αμφισβητιών ταυτόχρονα, περιστρέφεται γύρω από αυτή την προσέγγιση. Δεν μπορώ να ισχυριστώ πως αυτό συμβαίνει δίχως κάποια λογική εξήγηση, καθώς στο παρελθόν μια σειρά από αντίστοιχα εγχειρήματα ενοποίησης ή απορρόφησης λειτουργιών δύο εταιρειών εκ μέρους μιας στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία και ναυάγησαν εν τη γενέσει τους. Και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στον χώρο της πληροφορικής… Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι 98 στις 100 κορυφαίες εταιρείες των λιστών Forbes και Fortune αποτελούν πελάτες των Dell και EMC συνδυαστικά, αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα σχετικά με το επίπεδο συμπληρωματικότητας των προϊόντων και λύσεων των δύο πλευρών, καθώς επίσης και της έλλειψης overlap και εν γένει κανιβαλισμού μεταξύ τους. Πρόκειται για ένα κομβικό στοιχείο επάνω στο οποίο θα δομηθεί ένα ισχυρό οικοδόμημα σε στέρεες βάσεις, που θα αποτελεί μια ενιαία επιχειρηματική οντότητα με απαντήσεις σε κάθε αίτημα. Εξάλλου, η Dell ανέκαθεν είχε σημαντική ισχύ στο χαμηλό και μεσαίο κομμάτι της αγοράς, με την EMC να κινείται περισσότερο δυναμικά όσο και επιτυχημένα στις αντίστοιχες αγορές των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών. Οπότε, δεν βλέπω που και πως ακριβώς συναντώνται και… συγκρούονται οι δύο εταιρείες”.


Challenging task η επιλογή του επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής
Ένα από τα πλέον challenging tasks που εμπεριέχει σημαντικό βαθμό ρίσκου και έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας η κυρία Monrad είναι και η επιλογή των επικεφαλής που θα αναλάβουν να “τρέξουν” τις καινούριες, ενοποιημένες θυγατρικές της Dell Technologies σε κάθε χώρα που ανήκει στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή την οποία και εποπτεύει συνολικά η ίδια. Κάτι, που φυσικά, ισχύει και για την εντός των συνόρων ενοποιημένη εταιρεία. Μάλιστα, η ιδιαιτερότητα που ισχύει στην Ελλάδα έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα “ηνία” τόσο στην Dell όσο και στην EMC Hellas κρατούσαν στα χέρια τους δύο γυναίκες: Οι Μαρία Οικονομίδου και Αγάθη Γαλάνη αντίστοιχα. “Πράγματι, πρόκειται για ένα σενάριο που δεν συναντάται καθημερινά και φανερώνει το υψηλό επίπεδο διαφορετικότητας και σεβασμού στις δυνατότητες και δεξιότητες των στελεχών, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος και εθνότητας”, σημειώνει με υπερηφάνεια και συνεχίζει: “Στην ελληνική αγορά υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα και μεγέθη, με τις δύο πλευρές να απευθύνονται και εξυπηρετούν διαφορετικούς πελάτες που δραστηριοποιούνται σε καθετοποιημένες αγορές οι οποίες δεν “επικαλύπτουν” η μια την άλλη. Οπότε, η υπάρχουσα… μαγιά θεωρώ πως όχι μόνο κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά ποιοτικά επίπεδα, αλλά θα αποδειχτεί και αρκούντως αποδοτική ακόμη και στην ενοποιημένη μορφή της δραστηριοποίησής μας. Πρόκειται για δύο καθ’ όλα άξια στελέχη, που με την πάροδο του χρόνου έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους, αλλά και την προσήλωσή τους για την ικανοποίηση των “θέλω” των επιχειρήσεων-πελατών.

Στοιχεία, τα οποία και έχουν “ρευστοποιήσει” αμφότερες οι εταιρείες των οποίων ηγούταν. Είναι εξαιρετικά ευτυχές το γεγονός ότι διαθέτουμε τόσο υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό στην εταιρεία συνολικά, γεγονός που μας προσφέρει τη δυνατότητα το ένα στέλεχός μας να αναλάβει το διευθυντικό ρόλο στην διευρυμένη εταιρεία ενώ το άλλο μπορεί να αναλάβει έναν διαφορετικό ρόλο στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή. Θα απαιτηθεί ένας ικανός χρόνος προετοιμασίας για την μετάβαση στο καινούριο καθεστώς και προκειμένου να είμαστε πανέτοιμοι για την άμεση δραστηριοποίηση στην εγχώρια αγορά”. Στην αναφορά της πιθανότητας ο νέος επικεφαλής να προέρχεται εκτός των “κόλπων” της ίδιας της εταιρείας, η κυρία Monrad ήταν -κάτι παραπάνω από- ξεκάθαρη: “Θεωρώ πως διαθέτουμε αρκετό ταλέντο εσωτερικά, ώστε να στραφούμε αλλού για την αναζήτησή του κατάλληλου προσώπου…”.

Σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά
Έχοντας υπό την επίβλεψή της για τουλάχιστον τρία χρόνια την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης -στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα- για λογαριασμό της Dell, η κυρία Monrad διαθέτει μια βαθιά γνώση των δεδομένων που επικρατούν στο εντός των συνόρων επιχειρείν, καθώς επίσης και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται σήμερα σε αυτό. “Πάντοτε έχω μάθει να αντιμετωπίζω με δημιουργικό τρόπο ακόμη και την πλέον απαιτητική κατάσταση. Ως τέτοια, οφείλει να αντιμετωπιστεί και η οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Μέσα από τις σημερινές προκλήσεις προκύπτουν και αναδύονται οι ευκαιρίες και τα επιτυχημένα cases της επόμενης ημέρας. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η χώρα σας συγκεντρώνει πολλαπλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όσο και υψηλής ποιότητας και κατάρτισης στελέχη. Απλά, δεν μένει παρά να ξεκινήσετε να τα εκμεταλλεύεστε με ένα περισσότερο οργανωμένο τρόπο. Απαιτείται το κατάλληλο marketing και branding. Σε επίπεδο καθετοποιημένων τομέων της ελληνικής επιχειρηματικής αγοράς, υπάρχουν μια σειρά από ευκαιρίες που κυρίως βρίσκονται στη βιομηχανία, την πρωτογενή παραγωγή, τις υπηρεσίες, τον τουρισμό και την βιοτεχνολογία. Πρόκειται για τομείς με διαφορετικά επίπεδα ωριμότητας και εξωστρέφεια, πάνω στους οποίους μπορεί κάποιος να “κτίσει” σε στέρεο έδαφος και σε βάθος χρόνου”.

Ισχυροποίηση των καναλικών προγραμμάτων
Ένα από τα ερωτήματα που απορρέουν από την συνένωση των δραστηριοτήτων και λειτουργιών των δύο εταιρειών σχετίζεται με το μέλλον των προγραμμάτων που απευθύνονται στις επιχειρήσεις-μέλη του καναλιού συνεργατών. “Αναπόφευκτα, και σε αυτό το σημείο θα υπάρξουν σχετικές αλλαγές προς την κατεύθυνση του συνδυασμού τους. Το… μυστικό στη συγκεκριμένη περίπτωση βρίσκεται στην έννοια της σύνθεσης. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία οι δύο πλευρές έχουν τοποθετήσει σε καίρια θέση την συνεργασία και ανάπτυξη μέσω του καναλιού και κατ’ επέκταση διαθέτουν ολοκληρωμένα προγράμματα για τους συνεργάτες τους. Οπότε, με βάση αφενός μεν το γεγονός ότι λίγο έως πολύ απευθύνονταν σε διαφορετικά μεγέθη και αγορές και αφετέρου δε οι καναλικές τους πρακτικές έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία με την πάροδο του χρόνου, θα υπάρξει ένα δημιουργικό mix & match, που θα εμπεριέχει στον “πυρήνα” του την υψηλή λειτουργικότητα και την ικανοποίηση σε απόλυτο βαθμό κάθε πιθανής και μη ανάγκης των πελατών των μελών του καναλιού. Και αυτό, συνοδευόμενο πάντοτε από σημαντικές προσφορές, οφέλη και τις ανάλογες επιβραβεύσεις”.

Συχνά-πυκνά στελέχη της διεθνούς ΙΤ αγοράς κάνουν έμμεσες αναφορές στο… παρελθόν της Dell, στο οποίο η έννοια του καναλιού των συνεργατών βρισκόταν σχετικά χαμηλά στις προτεραιότητές της. Κάτι, ωστόσο, που άλλαξε άρδην από το 2007, όταν και η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει άρδην το επιχειρηματικό της μοντέλο. Η δε προσθήκη του business της EMC στην λειτουργία της Dell αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τους δεσμούς της με το εν γένει κανάλι των συνεργατών. “Θεωρώ πως είναι παραπάνω από ξεκάθαρο πως ως εταιρεία είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στο κανάλι των συνεργατών μας, ενώ αρκεί να υπογραμμιστεί πως τουλάχιστον το 50% των πωλήσεών μας σε παγκόσμιο επίπεδο λαμβάνουν χώρα μέσω των συνεργατών μας! Την ίδια στιγμή, τα συγκεκριμένα μεγέθη αυξάνονται με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.

Πρόσφατα, μάλιστα, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας μας, Michael Dell ανέφερε πως η καναλική στρατηγική μας επιχειρεί το επόμενο βήμα, με τον συνδυασμό των καλύτερων τμημάτων και σημείων κάθε μιας από τις δύο στρατηγικές. Επιπροσθέτως, θα προστατευτεί η σχέση και αυτοτέλεια των μέχρι πρότινος συνεργατών της EMC, διατηρώντας τα δεδομένα ως έχουν σε τομείς που ήδη δραστηριοποιούνται και διαθέτουν ισχυρή παρουσία. Όσο για το κανάλι της Dell σχεδιάζεται η βελτίωση των παροχών προς τους συνεργάτες, προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να πολλαπλασιάσουν το βαθμό συνεργασίας και άμεσης εμπλοκής μαζί μας. Συμπερασματικά, κύριο μέλημά μας είναι να επιλέξουμε από την ΙΤ αγορά τα καλύτερα σημεία και στοιχεία που την απαρτίζουν και εμπεριέχονται στα προϊοντικά offerings των Dell και EMC, εξασφαλίζοντας στους πελάτες μας πλήρεις όσο και ολοκληρωμένες λύσεις”.

netweek (T. 399)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778