Ο Κωστής Χλουβεράκης έχει αναλάβει από την Πέμπτη 7 Ιουνίου τα καθήκοντα του νέου Group CDO στην Eurobank, επωμιζόμενος τη διεύθυνση του τμήματος digital της τράπεζας.

Στο πλαίσιο αυτό το NetFAX είχε την ευκαιρία να κάνει μια σύντομη και εποικοδομητική συζήτηση μαζί του, για  το όραμά του και πώς μπορεί να το μετουσιώσει αυτό σε επιχειρηματική αξία για τον οργανισμό του. «Στόχος μας είναι να κάνουμε μια μεγαλύτερη στροφή στο digital, βάζοντας το ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού στο επίκεντρο των δράσεων μας, μέσα από μια αέναη αξιοποίηση της καινοτομίας». Το “Mobile First, Analytics First” κατέχει περίοπτη θέση στο ψηφιακό όραμα που θα υλοποιήσει η τράπεζα στο μέλλον, με απώτερο στόχο «όσo το δυνατόν περισσότερα κομμάτια της τράπεζας να γίνουν αποκλειστικά digital σε μερικά χρόνια από τώρα», αντιμετωπίζοντας τον ανταγωνισμό από τις εταιρείες fintech που θα γίνει εντονότερος με την πάροδο του χρόνου.

Σύμφωνα με τον Κ. Χλουβεράκη η ψηφιακή στρατηγική της τράπεζας θα αξιολογηθεί εκ νέου, ενώ μέσα στους στόχους που έχουν τεθεί για το απώτερο μέλλον είναι να γίνει η τράπεζα περισσότερο «customer & product centric», αξιοποιώντας, μεταξύ άλλων, τα Analytics αλλά και το ΑΙ. Σημειώνεται ότι ο Κ. Χλουβεράκης διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο του analytics consulting, όπως και στην ακαδημαϊκή έρευνα, όπου έχει λάβει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις στο παρελθόν.