netweek - Νέος κώδικας κατά των fake news από τους κολοσσούς του διαδικτύου

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Νέος κώδικας κατά των fake news από τους κολοσσούς του διαδικτύου

1 Οκτωβρίου 2018 | 13:40 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: News,Θεσμικά

Οι Facebook, Google και άλλες μεγάλες εταιρείες του διαδικτύου συμφώνησαν σε κώδικα πρακτικής για την αντιμετώπιση των fake news, εν όψει των ευρωεκλογών.

Με στόχο την αποτροπή επιβολής αυστηρότερων νομοθετικών ρυθμίσεων, ο εθελοντικός αυτός κώδικας αφορά σε καλύτερο έλεγχο των διαφημίσεων σε λογαριασμούς και sites όπου εμφανίζονται τα fake news και στη στενότερη συνεργασία με ελεγκτές γεγονότων (fact checkers). Προβλέπει επίσης την απόρριψη πληρωμών που προέρχονται από sites τα οποία διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις, την παροχή βοήθειας προς τους καταναλωτές ώστε να καταλάβουν γιατί στοχεύονται από συγκεκριμένες διαφημίσεις και τη διάκριση ανάμεσα στη διαφήμιση και στο δημοσιογραφικό περιεχόμενο.

Με τις ευρωεκλογές να απέχουν λίγους μήνες και με προγραμματισμένες εθνικές εκλογές σε πολλές χώρες της ΕΕ το 2019 -μεταξύ αυτών και η Ελλάδα-, οι Βρυξέλλες επιθυμούν να αποσοβήσουν οποιοδήποτε κίνδυνο ξένης εμπλοκής στις προεκλογικές περιόδους. Όπως είναι γνωστό, η Ρωσία έχει κατηγορηθεί -με την ίδια να αρνείται τις κατηγορίες- για διασπορά ψευδών πληροφοριών με σκοπό τον επηρεασμό των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ, του δημοψηφίσματος για το Brexit και των εθνικών εκλογών στη Γερμανία.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε ζητήσει τον Απρίλιο την κατάρτιση κώδικα πρακτικής από τις διαδικτυακές πλατφόρμες, «απειλώντας» σε διαφορετική περίπτωση με επιβολή νομοθετικών ρυθμίσεων επί αυτού που ονομάζει «αποτυχία αφαίρεσης παραπλανητικού ή παράνομου περιεχομένου». Η ανακοίνωση του κώδικα έγινε δεκτή με θετικό τρόπο από τις Βρυξέλλες.
(Πηγή: Reuters.com)

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778