netweek - Cisco: Μπορούµε να συνεισφέρουµε στην ανάπτυξη της χώρας

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Cisco: Μπορούµε να συνεισφέρουµε στην ανάπτυξη της χώρας

26 Νοεμβρίου 2012 | 09:52 Γράφει ο Νικόλας  Κονδάκης Topics: Unified Communications,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα Σχετικές Εταιρίες: CISCO SYSTEMS HELLAS

Αντώνης Τσιμπούκης

Με το βλέμμα στην καινοτομία και τη μεταφορά τεχνογνωσίας, η Cisco τοποθετείται μέσα στις τεχνολογικές εξελίξεις και προσφέρει τις βάσεις που δίνουν ώθηση στα επιχειρηματικά μοντέλα των πελατών της.

O Αντώνης Τσιμπούκης, Γενικός Διευθυντής για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα της Cisco, μίλησε στο netweek για τη στρατηγική, την καινοτομία, το ρόλο των συνεργατών και τις ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες της εταιρείας, που εστιάζουν στη ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στην ελληνική αγορά.

netweek: Πρόσφατα η Cisco ανακοίνωσε τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου, τα οποία αποτελούν ρεκόρ με 6% αύξηση εσόδων. Ποιοι είναι οι παράγοντες που διατηρούν τη Cisco στην αιχμή της τεχνολογίας, επιτρέποντάς της να καταγράφει τέτοια νούμερα σε περίοδο κρίσης;
Αντώνης Τσιμπούκης:
Αναμφίβολα, τα οικονομικά αποτελέσματα ήταν καλύτερα από ότι προσδοκούσαν αναλυτές του κλάδου. Οι αγορές της Αμερικής και της Ασίας είχαν σαφή ανάπτυξη, ενώ η Ευρώπη παρέμεινε σχεδόν στάσιμη. Εκτιμώ ότι η διαρκής επένδυση στην καινοτομία, η λειτουργική πειθαρχία και η συνεχής μετεξέλιξη της εταιρείας αποτελούν τους τρεις βασικούς άξονες που οδήγησαν στην ανάπτυξη αυτή. Σε ότι αφορά στην καινοτομία, οι τεχνολογικές λύσεις της Cisco σχεδιάζονται έτσι ώστε όχι μόνο να ταυτίζονται και να ευθυγραμμίζονται πλήρως με τα επιχειρηματικά μοντέλα των οργανισμών - πελατών της, αλλά και να δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις υλοποίησής τους.

Σε ότι αφορά στη λειτουργική πειθαρχία, αξίζει να σημειώσω ότι το κόστος λειτουργίας της Cisco αυξήθηκε σε σχέση με πέρσι κατά μόλις 1%. Η οργάνωση που ακολουθούμε αξιοποιεί πλήρως τις τεχνολογικές λύσεις της εταιρείας - κάτι που ονομάζουμε Cisco on Cisco - με αποτέλεσμα να έχουμε σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας, με ταυτόχρονη μείωση κόστους σε πολλαπλά σημεία. Αναφορικά με τη συνεχή μετεξέλιξη της εταιρείας, θεωρώ ότι τον τελευταίο καιρό έχουν πραγματοποιηθεί οι σωστές εξαγορές σε συνδυασμό με τη δυνατότητα απορρόφησης και πλήρους ενσωμάτωσης διαφορετικών εταιρειών, μικρών ή μεγαλύτερων, κάτω από την ενιαία ομπρέλα της Cisco. Εχουν γίνει οι σωστές επενδύσεις, με εξαγορές εταιρειών στρατηγικής σημασίας, όπως για παράδειγμα αυτές των NDS και Videoscape, που μας τοποθέτησαν σε ηγετική θέση - με διαφορά από τους ανταγωνιστές μας - στην αγορά του IPTV και την μετάδοση του video.

netweek: Πώς προσδιορίζεται η στρατηγική της Cisco;
Αντώνης Τσιμπούκης: Η στρατηγική της Cisco εστιάζει στο να μπορεί να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών της, με τεχνολογικές λύσεις που ταυτίζονται και προσαρμόζονται στα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Μεγάλη έμφαση δίνεται στην ευφυΐα του δικτύου. Με άλλα λόγια, η Cisco - με την τεχνολογία που έχει αναπτύξει και τη μεγάλη επένδυση στην Ερευνα & Ανάπτυξη που πραγματοποιεί - επιτρέπει στους πελάτες της να υλοποιούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο με ταχύτητα, ευελιξία και ασφάλεια. Για παράδειγμα, στον τομέα της παροχής video υψηλής ποιότητας σε ένα δίκτυο WAN, που είναι απαίτηση από οργανισμούς με πολλά υποκαταστήματα - όπως π.χ. οι τράπεζες - για την κάλυψη αναγκών αλληλεπίδρασης, τόσο για το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον, η Cisco κάνει τη διαφορά.

Προσφέρει ευφυείς λύσεις και υπηρεσίες, με χαρακτηριστικά όπως το Medianet που αναλύει όλο το δίκτυο και κατανοεί πώς μπορεί να εξυπηρετηθεί καλύτερα το video, κάνει αυτόματα τις όποιες μετατροπές χρειάζονται σε πραγματικό χρόνο κ.ο.κ. H Cisco δεν κατασκευάζει «κουτιά», αλλά παράγει λύσεις βασισμένες σε συγκεκριμένες αρχιτεκτονικές. Κάθε αρχιτεκτονική αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετήσει τις ιδιαίτερες ανάγκες του και να επενδύσει στις λύσεις που τον εξυπηρετούν με το βέλτιστο τρόπο. Και αυτή είναι η διαφοροποίηση και η πηγή της επιτυχίας της.

netweek: Η Cisco αποτελεί, ίσως, την εταιρεία που συνέβαλε τα μέγιστα για τη θεμελίωση του Internet στον κόσμο. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται αυτή τη στιγμή η εξέλιξη του Internet και ποιο είναι το επόμενο στάδιο; Ποια είναι τα οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς σε αυτό το στάδιο μετάβασης;
Αντώνης Τσιμπούκης: Η Cisco βρίσκεται στο επίκεντρο σε όλες τις φάσεις μετάβασης της αγοράς - π.χ. Cloud, Mobility, Video - αλλά πάνω απ’όλα πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη μετάβαση βρίσκεται μπροστά μας, καθώς το “Internet of Everything” καθίσταται πραγματικότητα. Η Cisco έχει τη μοναδική ικανότητα να μετατρέπει την πληροφορία που «κυλά» στο δίκτυο σε νέες δυνατότητες και πλουσιότερες εμπειρίες. Το Internet of Everything θα δημιουργήσει νέες, αναπάντεχες δυνατότητες στις επιχειρήσεις και στους ανθρώπους και η Cisco φιλοδοξεί να ηγηθεί αυτής της εξέλιξης και των ευκαιριών που παρουσιάζονται. Δείτε, για παράδειγμα, πόσα επιχειρηματικά μοντέλα ανάπτυξης βασίζονται στο Internet.

To Cloud Computing, τo Bring Your Own Device (ΒΥΟD) και γενικότερα όλες εκείνες οι συνθήκες που εξαπλώνονται εκτός ενός κλειστού δικτύου. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των λύσεων είναι η ταχύτητα εξάπλωσης των υπηρεσιών, η μείωση του κόστους και η ευκολία πρόσβασης από παντού. Αναμφίβολα, η Cisco επένδυσε πολύ στο Internet. Βοήθησε και είναι «ταγμένη» στο να συνεχίσει να βοηθά στην εξάπλωση και διεύρυνσή του. Επένδυσε και επενδύει στην ασφαλή πρόσβαση. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι το Internet είναι ανοικτό σε πολλές νέες επιχειρηματικές προκλήσεις.

O Αντώνης Τσιμπούκης, Γενικός Διευθυντής για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα της Cisco, μίλησε στο netweek για τη στρατηγική, την καινοτομία, το ρόλο των συνεργατών και τις ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες της εταιρείας, που εστιάζουν στη ανάπτυξη της τεχνογνωσίας στην ελληνική αγορά.

netweek: Πρόσφατα η Cisco ανακοίνωσε τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου, τα οποία αποτελούν ρεκόρ με 6% αύξηση εσόδων. Ποιοι είναι οι παράγοντες που διατηρούν τη Cisco στην αιχμή της τεχνολογίας, επιτρέποντάς της να καταγράφει τέτοια νούμερα σε περίοδο κρίσης;
Αντώνης Τσιμπούκης:
Αναμφίβολα, τα οικονομικά αποτελέσματα ήταν καλύτερα από ότι προσδοκούσαν αναλυτές του κλάδου. Οι αγορές της Αμερικής και της Ασίας είχαν σαφή ανάπτυξη, ενώ η Ευρώπη παρέμεινε σχεδόν στάσιμη. Εκτιμώ ότι η διαρκής επένδυση στην καινοτομία, η λειτουργική πειθαρχία και η συνεχής μετεξέλιξη της εταιρείας αποτελούν τους τρεις βασικούς άξονες που οδήγησαν στην ανάπτυξη αυτή. Σε ότι αφορά στην καινοτομία, οι τεχνολογικές λύσεις της Cisco σχεδιάζονται έτσι ώστε όχι μόνο να ταυτίζονται και να ευθυγραμμίζονται πλήρως με τα επιχειρηματικά μοντέλα των οργανισμών - πελατών της, αλλά και να δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις υλοποίησής τους.

Σε ότι αφορά στη λειτουργική πειθαρχία, αξίζει να σημειώσω ότι το κόστος λειτουργίας της Cisco αυξήθηκε σε σχέση με πέρσι κατά μόλις 1%. Η οργάνωση που ακολουθούμε αξιοποιεί πλήρως τις τεχνολογικές λύσεις της εταιρείας - κάτι που ονομάζουμε Cisco on Cisco - με αποτέλεσμα να έχουμε σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας, με ταυτόχρονη μείωση κόστους σε πολλαπλά σημεία. Αναφορικά με τη συνεχή μετεξέλιξη της εταιρείας, θεωρώ ότι τον τελευταίο καιρό έχουν πραγματοποιηθεί οι σωστές εξαγορές σε συνδυασμό με τη δυνατότητα απορρόφησης και πλήρους ενσωμάτωσης διαφορετικών εταιρειών, μικρών ή μεγαλύτερων, κάτω από την ενιαία ομπρέλα της Cisco. Εχουν γίνει οι σωστές επενδύσεις, με εξαγορές εταιρειών στρατηγικής σημασίας, όπως για παράδειγμα αυτές των NDS και Videoscape, που μας τοποθέτησαν σε ηγετική θέση - με διαφορά από τους ανταγωνιστές μας - στην αγορά του IPTV και την μετάδοση του video.

netweek: Πώς προσδιορίζεται η στρατηγική της Cisco;
Αντώνης Τσιμπούκης: Η στρατηγική της Cisco εστιάζει στο να μπορεί να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών της, με τεχνολογικές λύσεις που ταυτίζονται και προσαρμόζονται στα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Μεγάλη έμφαση δίνεται στην ευφυΐα του δικτύου. Με άλλα λόγια, η Cisco - με την τεχνολογία που έχει αναπτύξει και τη μεγάλη επένδυση στην Ερευνα & Ανάπτυξη που πραγματοποιεί - επιτρέπει στους πελάτες της να υλοποιούν το επιχειρηματικό τους μοντέλο με ταχύτητα, ευελιξία και ασφάλεια. Για παράδειγμα, στον τομέα της παροχής video υψηλής ποιότητας σε ένα δίκτυο WAN, που είναι απαίτηση από οργανισμούς με πολλά υποκαταστήματα - όπως π.χ. οι τράπεζες - για την κάλυψη αναγκών αλληλεπίδρασης, τόσο για το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον, η Cisco κάνει τη διαφορά.

Προσφέρει ευφυείς λύσεις και υπηρεσίες, με χαρακτηριστικά όπως το Medianet που αναλύει όλο το δίκτυο και κατανοεί πώς μπορεί να εξυπηρετηθεί καλύτερα το video, κάνει αυτόματα τις όποιες μετατροπές χρειάζονται σε πραγματικό χρόνο κ.ο.κ. H Cisco δεν κατασκευάζει «κουτιά», αλλά παράγει λύσεις βασισμένες σε συγκεκριμένες αρχιτεκτονικές. Κάθε αρχιτεκτονική αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο πελάτης μπορεί να εξυπηρετήσει τις ιδιαίτερες ανάγκες του και να επενδύσει στις λύσεις που τον εξυπηρετούν με το βέλτιστο τρόπο. Και αυτή είναι η διαφοροποίηση και η πηγή της επιτυχίας της.

netweek: Η Cisco αποτελεί, ίσως, την εταιρεία που συνέβαλε τα μέγιστα για τη θεμελίωση του Internet στον κόσμο. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται αυτή τη στιγμή η εξέλιξη του Internet και ποιο είναι το επόμενο στάδιο; Ποια είναι τα οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς σε αυτό το στάδιο μετάβασης;
Αντώνης Τσιμπούκης: Η Cisco βρίσκεται στο επίκεντρο σε όλες τις φάσεις μετάβασης της αγοράς - π.χ. Cloud, Mobility, Video - αλλά πάνω απ’όλα πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη μετάβαση βρίσκεται μπροστά μας, καθώς το “Internet of Everything” καθίσταται πραγματικότητα. Η Cisco έχει τη μοναδική ικανότητα να μετατρέπει την πληροφορία που «κυλά» στο δίκτυο σε νέες δυνατότητες και πλουσιότερες εμπειρίες. Το Internet of Everything θα δημιουργήσει νέες, αναπάντεχες δυνατότητες στις επιχειρήσεις και στους ανθρώπους και η Cisco φιλοδοξεί να ηγηθεί αυτής της εξέλιξης και των ευκαιριών που παρουσιάζονται. Δείτε, για παράδειγμα, πόσα επιχειρηματικά μοντέλα ανάπτυξης βασίζονται στο Internet.

To Cloud Computing, τo Bring Your Own Device (ΒΥΟD) και γενικότερα όλες εκείνες οι συνθήκες που εξαπλώνονται εκτός ενός κλειστού δικτύου. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των λύσεων είναι η ταχύτητα εξάπλωσης των υπηρεσιών, η μείωση του κόστους και η ευκολία πρόσβασης από παντού. Αναμφίβολα, η Cisco επένδυσε πολύ στο Internet. Βοήθησε και είναι «ταγμένη» στο να συνεχίσει να βοηθά στην εξάπλωση και διεύρυνσή του. Επένδυσε και επενδύει στην ασφαλή πρόσβαση. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι το Internet είναι ανοικτό σε πολλές νέες επιχειρηματικές προκλήσεις.


netweek: Ποιοι είναι οι στρατηγικοί πυλώνες που εστιάζει σήμερα η Cisco; Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς σε αυτό το πλαίσιο;
Αντώνης Τσιμπούκης:
Δεν θα έλεγα ότι υπάρχει διαφοροποίηση της ελληνικής αγοράς σε σχέση με τη ζήτηση παγκοσμίως. Εκτιμώ, όμως, ότι οι πελάτες μας στην Ελλάδα είναι αρκετά ώριμοι και ορθολογικά σκεπτόμενοι εν μέσω κρίσης. Παρόλο που σε γενικές γραμμές εμφανίζονται σήμερα επιφυλακτικοί, συνειδητοποιούν παράλληλα ότι τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να γίνουν οι σωστές επενδύσεις. Αναγνωρίζουν ποιες είναι οι επενδύσεις που αφενός θα τους αποφέρουν “quick wins” και αφετέρου θα αποτελούν μέρος μιας σωστής αρχιτεκτονικής που θα τους προετοιμάσει καλύτερα για το μέλλον.

Οι βασικοί άξονες δραστηριότητας της Cisco είναι οι τεχνολογίες του Δικτύου Κορμού, το Collaboration, τα Data Center Virtualisation & Cloud και το Video.Σε ότι αφορά στις τεχνολογίες Κορμού, περιλαμβάνονται οι λύσεις Routing, Switching, Security και Mobility που βασίζονται σε μια άνευ περιορισμών αρχιτεκτονική που «δένει» όλες αυτές τις λύσεις, ώστε να εξυπηρετήσουν τον πελάτη καλύτερα και να συνοδεύσουν το πλάνο ανάπτυξής του. Στον τομέα του Mobility, μία τάση σήμερα οδηγεί προς το Bring Your Own Device (BYOD), παρέχοντας εύκολη πρόσβαση και με ασφάλεια, από οποιαδήποτε συσκευή, σε οποιαδήποτε εφαρμογή, οποτεδήποτε και από οπουδήποτε. Η διαχείριση είναι απλή, το σύστημα είναι ιδιαίτερα εύχρηστο, ενώ σημαντικό συστατικό διαφοροποίησης της Cisco είναι η αυξημένη ασφάλεια και παραμετροποίηση. Μια άλλη σημαντική τάση σχετικά με το Mobility αφορά στους Service Providers αποφέροντας πολλά πλεονεκτήματα. Η Cisco διαθέτει λύσεις που καλύπτουν την άμεση επεκτασιμότητα των δικτύων, παρέχοντας ευφυείς μηχανισμούς διαχείρισης και γρήγορης δημιουργίας νέων υπηρεσιών.

Στον τομέα του Collaboration, περιλαμβάνονται όλες οι ενοποιημένες λύσεις επικοινωνίας - από την ΙΡ τηλεφωνία έως το Telepresence και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας video για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και κλάδου. Στόχος του μοντέλου των Unified Communications είναι να μπορεί κανείς να πραγματοποιεί όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες μέσα από μία διασυνδεδεμένη (τηλεφωνική) συσκευή, είτε αυτή έχει τη μορφή τηλεφώνου είτε smartphone, tablet κ.ο.κ. Πιστεύω ότι η ζήτηση για τέτοιου είδους υπηρεσίες είναι ιδιαίτερα αυξημένη στην Ελλάδα σήμερα, λόγω του σημαντικού επιχειρηματικού οφέλους που προσδιορίζεται από την αύξηση της παραγωγικότητας με ταυτόχρονη μείωση κόστους.

Για παράδειγμα, είναι ξεκάθαρο το όφελος της μείωσης του κόστους των επαγγελματικών ταξιδιών, όταν σου δίνεται η δυνατότητα όχι μόνο να συνομιλείς, αλλά και να βλέπεις τον συνεργάτη σου με τόσο υψηλής ποιότητας video,σαν να βρισκόσουν μαζί του ζωντανά. Μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες στην ιστορία της εταιρείας είναι αυτή της αρχιτεκτονικής του Data Center Virtualisation. Οι προσφερόμενες ολοκληρωμένες λύσεις έχουν ήδη φέρει την Cisco κοντά στην κορυφή της αγοράς, παρέχοντας ευκολία και ευελιξία κατά την υλοποίηση, καθώς και κορυφαία διαχείριση και δυνατότητα παραμετροποίησης του όλου συστήματος. Εκτιμώ ότι θα αυξηθεί η ζήτηση στην Ελλάδα στο χώρο του Data Center, ιδιαίτερα στον κλάδο των τραπεζών, ως επακόλουθο των συγχωνεύσεων και ανάγκης καλύτερης διαχείρισης και καταμερισμού των πόρων του κλάδου.

Το ίδιο ισχύει και για τον δημόσιο τομέα με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας, οργάνωσης, μείωσης του κόστους, αλλά και στην ανάπτυξη παροχής υπηρεσιών προς τους πολίτες. Αναφορικά με τις υποδομές Video για Service Providers, πιστεύω ότι αποτελούν και το βασικό παράγοντα ανάπτυξης των οργανισμών αυτών, που βρίσκουν μια ευκαιρία παράδοσης υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες τους, πέρα από τις κλασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Οπως προανέφερα, με την εξαγορά των εταιριεών NDS και Videoscape βρισκόμαστε στην κορυφή της συγκεκριμένης αγοράς και αναμένουμε σημαντικές εξελίξεις.

netweek: Σχετικά πρόσφατα, η Cisco εισήλθε και στην αγορά των servers, ενώ έμφαση δίνει και στο cloud…
Αντώνης Τσιμπούκης:
Πράγματι. Στόχος μας όμως δεν είναι να ανταγωνιζόμαστε με άλλες εταιρείες στο πεδίο της κατάκτησης μεριδίου αγοράς μόνο στον τομέα των server. Διαθέτουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα (Unified Computing System) που απαρτίζεται από servers (blade ή rack-mount) και εργαλεία διαχείρισης και ανάπτυξης υπηρεσιών. Ηδη, βρισκόμαστε στην ηγετική θέση στο Gartner Magic Quadrant. Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για παροχή συνολικών και ανταγωνιστικών λύσεων στον πελάτη είμαστε σε θέση να προσφέρουμε λύσεις που αφορούν σε όλη την υποδομή του Data Center - πέραν του παραδοσιακού Routing και Switching - καθώς και την προετοιμασία για τη μετάβασή του στο Cloud Computing private or public.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Cisco επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων που αφορούν κατά κύριο λόγο το Infrastructure as a Service (IaaS), ενώ παρέχει και λύσεις στον τομέα του Collaboration, όπως Hosted Collaboration Services, αλλά και λύσεις web Security βασισμένες στο cloud μέσω της εξαγοράς της Scansafe. Συμμετέχουμε δυναμικά στην προώθηση των Cloud Builders & Providers στο να χτίζουν και να προσφέρουν τις δικές τους υπηρεσίες Cloud (public, hybrid και Virtual private cloud) με βάση την υποδομή μας.

netweek: Ποιο είναι μοντέλο δραστηριοποίησης και ανάπτυξης της Cisco στην ελληνική αγορά;
Αντώνης Τσιμπούκης:
Δίνουμε τεράστια σημασία στο δίκτυο συνεργατών μας. H Cisco είναι από τις λίγες εταιρείες που δραστηριοποιείται αποκλειστικά και μόνο μέσα από το κανάλι των συνεργατών. Δεν πουλάμε, δηλαδή, απευθείας στον τελικό πελάτη και δεν βρισκόμαστε ανταγωνιστικά απέναντί τους. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ελληνικών εταιρειών πληροφορικής είναι συνεργάτες της Cisco, ενώ υπάρχουν και εταιρείες που ξεκίνησαν δραστηριότητα μόνο επειδή απέκτησαν αυτή την τεχνογνωσία. Κάνουμε τακτικές συναντήσεις με τους συνεργάτες μας, τους μεταφέρουμε τεχνογνωσία και προσφέρουμε εξειδίκευση την οποία οι συνεργάτες μας μεταφέρουν με τη σειρά τους στους πελάτες.

Οι συνεργάτες μας μπορούν αφενός να εξειδικευτούν (specializations) και αφετέρου να λάβουν πιστοποιήσεις από εμάς (certifications). Θα έλεγα μάλιστα ότι για να πιστοποιηθεί μια εταιρεία σε Cisco προϊόντα και λύσεις, πρέπει να περάσει μια σειρά σκληρών εξετάσεων που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις τεχνικές ικανότητες των μηχανικών της, αλλά ακόμα και με στοιχεία οργανωτικά της εταιρείας, που προσομοιάζουν με τις πιστοποιήσεις ISO. Αντίστοιχα, φιλοδοξία μας είναι να μεταφέρουμε εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε συνεργάτες έτσι ώστε να εξειδικεύονται σε συγκεκριμένες λύσεις. Μόνο εφόσον εφαρμοστεί το παραπάνω σκεπτικό, οι πελάτες θα νιώθουν ότι έχουν δίπλα τους έναν αξιόπιστο συνεργάτη που έχει τις ικανότητες να υλοποιήσει τα έργα.

Αλλά και οι ίδιοι οι συνεργάτες μας νιώθουν καλά, γιατί ξέρουν ότι έχουν δίπλα τους την Cisco, που τους στηρίζει σε κάθε τους βήμα. Και έτσι πρέπει να είναι η πραγματικότητα. Θεωρώ ότι η Cisco προσφέρει στην ελληνική αγορά Πληροφορικής. Προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις, στη χώρα, μεταφέροντας σημαντική τεχνογνωσία και καινοτομία. Και στο πλαίσιο της ενίσχυσης των συνεργατών μας και της διάχυσης της τεχνογνωσίας μας, θα επανενεργοποιήσουμε το ετήσιο συνέδριο μας Cisco Connect (γνωστό έως Cisco Expo) που θα πραγματοποιηθεί και πάλι το Μάρτιο του 2013.

netweek: Ποια πιστεύετε ότι είναι τα πλεονεκτήματα της Cisco, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου τα προϊόντα έχουν καταστεί commodities;
Αντώνης Τσιμπούκης: Κατ’αρχήν η Cisco επενδύοντας στρατηγικά στο πρωτόκολλο ΙΡ άνοιξε νέες αγορές και ευκαιρίες για όλους. Κατά συνέπεια αυξήθηκε ο ανταγωνισμός που αργά ή γρήγορα ακολούθησε και συνεχίζει να ακολουθεί την ίδια στρατηγική. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά. Ενώ υπάρχει ανταγωνισμός σχεδόν σε όλη την γκάμα του εξοπλισμού, δεν υπάρχει κανείς που να προσφέρει συνολικές λύσεις, αρχιτεκτονικές και υπηρεσίες με αλληλένδετα χαρακτηριστικά διαλειτουργικότητας, δυνατότητες επεκτασιμότητας και βιωσιμότητας. Η δε πραγματική αξία φαίνεται από την ανάλυση του τελικού κόστους κτήσης σε μικρό βάθος χρόνου. Και αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο και αναφαίρετο πλεονέκτημα.

Επιπλέον, άλλο ένα βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί τη Cisco είναι και η δυνατότητα που προσφέρει στους πελάτες της για χρηματοδότηση των επενδύσεών τους, μέσω της Cisco Capital, της διεθνούς «τράπεζας» της εταιρείας. Παρέχει χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους και συνθήκες που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες ανάπτυξης ενός οργανισμού σε κάθε στάδιο που βρίσκεται.

netweek: Τα τελευταία χρόνια, η Cisco στην Ελλάδα συμμετέχει ενεργά σε σημαντικές πρωτοβουλίες προώθησης της καινοτομίας, αλλά και της κοινωνικής προσφοράς. Μιλήστε μας για τις πρωτοβουλίες αυτές, το στόχο και τα αποτελέσματά τους.
Αντώνης Τσιμπούκης:
Η καινοτομία είναι αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας μας και η Cisco προσπαθεί να συμβάλει στην προώθησή της με κάθε τρόπο. Ιδιαίτερα στη χώρα μας, που θεωρώ ότι αν δεν καινοτομήσουμε και δεν υποστηρίξουμε τη βιώσιμη καινοτομία, δεν θα πάμε και πολύ μακριά… Σε αυτό το πλαίσιο, πήραμε πέρυσι την πρωτοβουλία και δημιουργήσαμε σε συνεργασία με το Ελληνοαμερικάνικο Επιμελητήριο τον διαγωνισμό «Make Ιnnovation Work», με έπαθλο τη στήριξη των επιχειρηματικών ιδεών που θα προκρίνονταν. Αυτή η πρωτοβουλία μάλιστα διακρίθηκε πρόσφατα και από τον παγκόσμιο σύνδεσμο Πληροφορικής WITSA, γεγονός που μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους.

Αν δείτε ποιος κέρδισε το διαγωνισμό, θα αντιληφθείτε ότι δεν είχε καμία σχέση με την τεχνολογία. Ούτε με δίκτυα, ούτε με τίποτα σχετικό, αλλά με παραγωγή βιομάζας από φύκια. Μέσα, όμως, από την ανάδειξη της καινοτομίας - και όσων μπορούν να παρουσιάζουν κάτι καινοτόμο που θα είναι και παράλληλα βιώσιμο - μπορούν να αναδειχθούν απλές, χαμηλού κόστους λύσεις. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον νικητή του διαγωνισμού που ήδη έχει ξεκινήσει την επιχείρησή του με επιτυχία, αλλά και σε αρκετούς από τους συμμετέχοντες. Αυτός ο διαγωνισμός ήταν πολύ σημαντικός για την προαγωγή της καινοτομίας γενικά και θα συνεχιστεί. Αλλά δεν περιοριζόμαστε εκεί.

Ενισχύουμε με διάφορες δράσεις μας και τον τομέα της εκπαίδευσης, χρηματοδοτώντας, μεταξύ άλλων, σεμινάρια και έρευνες που γίνονται σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα στη χώρα μας, καθώς πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε όχι μόνο στη χρηματοδότηση της καινοτομίας, αλλά γενικότερα στην κοινωνική ευθύνη και την ενίσχυση ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.

netweek: Με το βλέμμα στο μέλλον, πώς βλέπετε τη Cisco στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια;
Αντώνης Τσιμπούκης:
Θέλω να αντικρίζω το μέλλον με αισιοδοξία. Πιστεύω, ότι όλοι πρέπει να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Αλλά μέσα από συγκροτημένες σκέψεις. Η κατάσταση, καλώς εχόντων των πραγμάτων, ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή θα βελτιωθεί. Και ευχόμαστε για τη χώρα, να το δούμε να υλοποιείται αυτό το συντομότερο δυνατό.

Είμαστε κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, διατηρούμε την καλή συνεργασία και τις επαφές μας, τη συνεχή ενημέρωση και τη μεταφορά τεχνογνωσίας, είμαστε και θα είμαστε μαζί τους. Και τώρα και μετά την κρίση. Θέλουμε να συμμετέχουμε στις εξελίξεις. Αυτήν την περίοδο γίνεται μια υπερπροσπάθεια από όλους, με τα αποτελέσματα να μην είναι ακόμα εμφανή όπως ήταν σε άλλες εποχές. Αλλά πιστεύω ότι πραγματοποιείται μια επένδυση για το μέλλον. Αν μείνουμε στάσιμοι, θα χάσουμε όλοι μας.

netweek (T. 306)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778