netweek - Νielsen: Οι Έλληνες πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε online αγορές

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Νielsen: Οι Έλληνες πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε online αγορές

16 Ιουνίου 2017 | 11:06 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Με βάση τα ευρήματα της «Global Connected Commerce Survey» που πραγματοποίησε η Nielsen το τρίτο τρίμηνο του 2016, οι Έλληνες σε μεγάλο ποσοστό δηλώνουν ότι επιλέγουν το διαδίκτυο ως μέσο για τις αγορές τους κυρίως για υπηρεσίες ή διαρκή αγαθά, ενώ σε κάποιες κατηγορίες φαίνεται να ξεπερνούν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Συγκεκριμένα, το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχουν αγοράσει κάποια ταξιδιωτική υπηρεσία online, με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο να βρίσκεται στο 47%, ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης σε ποσοστό 54%, κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο (52%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη το γεγονός ότι 47% των Ελλήνων έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό διαδικτυακά και μάλιστα η Ελλάδα σκοράρει πρώτη σε αυτή την κατηγορία, μεταξύ των λοιπών Ευρωπαϊκών κρατών.

Την ίδια στιγμή και σύμφωνα πάντα με την έρευνα, φαίνεται να υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τα καταναλωτικά προϊόντα (παντοπωλείου, ή φρέσκα), για τα οποία 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν να τα αγοράζουν μόνο μέσα στα φυσικά καταστήματα. Παράλληλα όμως, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι 4 στους 10 είτε είναι «έτοιμοι» να αγοράσουν αυτά τα είδη μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε ήδη τα αγοράζουν.

Σημαντικό κίνητρο για κάτι τέτοιο θα αποτελούσε η εγγύηση επιστροφής χρημάτων όσον αφορά στα καταναλωτικά και η διασφάλιση του καταναλωτή όσον αφορά σε θέματα ποιότητας για τα φρέσκα προϊόντα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, πάνω από το 65,6% του πληθυσμού χρησιμοποιούν το Internet, ενώ η διείσδυση του Facebook κυμαίνεται γύρω στο 46,4%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο τρόπος και τα μέσα που επιλέγει ο καταναλωτής προκειμένου να επικοινωνήσει, αλλά και πραγματοποιήσει τις αγορές του έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί.

Netweek Online( 16 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σταθερά δίκτυα νέας γενιάς: Σημαντικές οι εξελίξεις μέσα στο 2017

Το 2017 αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έτος για την ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιακών υποδομών νέας γενιάς στην Ελλάδα, καθώς είναι ίσως η πρώτη φορά που ελήφθησαν αποφάσεις τόσο από την ΕΕΤΤ, όσο και από τους μεγάλους παρόχους, σε ότι αφορά στην ανάπτυξη τηλεπικοινωνιακών δικτύων νέας γενιάς (FttC – FttB – FttH) αλλά, αυτή τη φορά, με συγκεκριμένο σχέδιο ανάπτυξης.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778