Η Ιnteramerican δηλώνει πανέτοιμη για το νέο ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation - GDPR), o οποίος τίθεται σε εφαρμογή από τις 25 Μαΐου.

Η εταιρεία έχει υλοποιήσει όλα τα απαιτούμενα βήματα συμμόρφωσης ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2016, όταν και προχώρησε στη δημιουργία και στελέχωση ομάδας διαχείρισης έργου, η οποία ανέλυσε σε βάθος τα άρθρα και τις έννοιες του κανονισμού. Η νέα τάξη πραγμάτων που φέρνει ο GDPR, πρωτίστως κατανοήθηκε και εμπεδώθηκε από τη διοίκηση, που υποστήριξε την εκπαίδευση μέσω προγράμματος ενημέρωσης (awareness program) επαναληπτικού χαρακτήρα, για την εξοικείωση όλου του ανθρώπινου δυναμικού του οργανισμού και την ομαλή προσαρμογή του στο κανονιστικό πλαίσιο.

Η διεξαγωγή του DPIA (Data Privacy Impact Assessment) από τον οργανισμό ανέδειξε από τις αρχές του 2017 τις ελλείψεις και τις ευπάθειες που υπήρχαν στην εταιρεία και βάσει αυτών, σχεδιάστηκε το πλάνο υλοποίησης. Η Interamerican προχώρησε στον ορισμό οργανικής θέσης Data Protection Officer (DPO) και σε ανάθεση καθηκόντων, καθώς και στη δημιουργία διατμηματικής ομάδας (DPO Hub), που απαρτίζεται από στελέχη ποικίλων δεξιοτήτων, στην οποία προεδρεύει ο DPO.

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν βασικές ενέργειες προσανατολισμένες στη συμμόρφωση, ενώ διαμορφώθηκε πλαίσιο ώστε να πληρούνται οι «by default και by design» προδιαγραφές στα συστήματα και τις διαδικασίες, η διαβάθμιση και κατηγοριοποίηση των Δεδομένων σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, η χαρτογράφηση, καταγραφή και ο έλεγχος της ροής της επεξεργασίας των δεδομένων, η διεξαγωγή Clean Desk Assessment και η Πολιτική Διατήρησης Δεδομένων (Archiving and Retention Policy). Σημαντική απαίτηση του κανονισμού αποτελεί και ο ενδελεχής έλεγχος και η επιβολή κανόνων στους εξωτερικούς συνεργάτες που επεξεργάζονται δεδομένα για λογαριασμό της Interamerican. Η αναθεώρηση, με την προσθήκη νέων όρων που αφορούν στην Προστασία Προσωπικών Δεδομένων, των συμβάσεων με τρίτους ήταν μια από τις ενέργειες που ενδυνάμωσε το πλαίσιο συνεργασίας.