netweek - Στρατηγική επένδυση του ΟΠΑΠ στη Stoiximan

Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Στόχος να ενισχύσει τη διαδικτυακή του παρουσία

Στρατηγική επένδυση του ΟΠΑΠ στη Stoiximan

25 Σεπτεμβρίου 2018 | 11:02 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Investments

Η ΟΠΑΠ ΑΕ ανακοίνωσε ότι η κατά 100% θυγατρική της, OPAP Investment Ltd, υπέγραψε προκαταρκτική συμφωνία για την απόκτηση μεριδίου 36,75% στη μητρική εταιρεία του Ομίλου Stoiximan, TCB Holdings, έναντι τιμήματος 50 εκατ. ευρώ, κατόπιν ρυθμιστικών εγκρίσεων της αγοράς τυχερών παιγνίων.

Ο ΟΠΑΠ έχει επίσης προσυμφωνήσει με την TCB επιπλέον επένδυση, ώστε να αποκτήσει από κοινού με την TCB τον έλεγχο των δραστηριοτήτων του Ομίλου Stoiximan σε Ελλάδα και Κύπρο. Η επένδυση αυτή τελεί υπό την πλήρωση προηγούμενων όρων, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των αρμόδιων αρχών ανταγωνισμού. Ο Όμιλος Stoiximan, με την ίδια διοικητική ομάδα, θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ. Οι παραπάνω επενδύσεις ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική του ΟΠΑΠ για αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών και τεχνολογικών δυνατοτήτων.

Τις επόμενες ημέρες θα διαθέσει στην αγορά το Pamestoixima.gr, μία νέα πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού μέσω διαδικτύου και φορητών συσκευών. Η TCB παρέχει, μέσω των κατά 100% θυγατρικών της, υπηρεσίες τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου σε Ελλάδα και Κύπρο υπό το εμπορικό σήμα Stoiximan, και στη Ρουμανία και Γερμανία, υπό το εμπορικό σήμα Betano. Το 2017, ο Όμιλος Stoiximan κατέγραψε έσοδα 136 εκατ. ευρώ και κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) περίπου 16 εκατ. ευρώ.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778