netweek - ΕΥ: Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων πρέπει να προχωρήσουν σε τολμηρά σχέδια μετασχηματισμού

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Αλλιώς κινδυνεύουν να βρεθούν στο περιθώριο

ΕΥ: Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων πρέπει να προχωρήσουν σε τολμηρά σχέδια μετασχηματισμού

16 Ιανουαρίου 2019 | 17:51 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων θα πρέπει να αναθεωρήσουν την προσέγγιση του μετασχηματισμού τους και να προχωρήσουν σε τολμηρές κινήσεις, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές για τους «έξυπνους» καταναλωτές, που αξιοποιούν την τεχνολογία και τα δεδομένα.

Αυτό προκύπτει από την έκθεση της ΕΥ, FutureConsumer.Now, η οποία εντοπίζει πέντε κρίσιμες προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων :

1. Αμφισβήτηση κάθε παραδοχής: Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τρεις προκλήσεις: να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη των σημερινών επιχειρηματικών μοντέλων, να χρηματοδοτήσουν τον μετασχηματισμό, να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες δυνατότητες της επιχείρησης με τέτοιο τρόπο ώστε να ενισχύσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα, και, τέλος, να δημιουργήσουν νέες δυνατότητες, οι οποίες να επιτρέπουν την αξιοποίηση νέων ευκαιριών.

2. Επιλογή τρόπου λειτουργίας: Οι επιχειρήσεις που αναλαμβάνουν ηγετικό ρόλο ως προς τις αξίες και τις ανησυχίες των ενδιαφερομένων μερών που σημαίνουν περισσότερα για την εταιρεία τους, είναι αυτές που θα αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

3. Αξιοποίηση κάθε μικρής στιγμής: Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόσουν τα προϊόντα που προσφέρουν, και τις τιμές, αλλά και τον χρόνο που τα προσφέρουν, καθώς οι καταναλωτές, αξιοποιώντας την τεχνολογία, αποφασίζουν για τις αγορές τους σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ανεξαρτήτως της μάρκας (brand).

4. Μετρήσιμα αποτελέσματα: Οι καταναλωτές θα απαιτούν πιο μετρήσιμα και εξατομικευμένα αποτελέσματα, τα οποία θα υπερβαίνουν τα βασικά πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δείξουν τη διαφανή, θετική επίδραση του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους, προκειμένου να προσελκύσουν αποτελεσματικότερα τους καταναλωτές προτίμησής τους.

5. Έλεγχος οικοσυστήματος: Οι επιχειρήσεις πρέπει να εντοπίσουν το πελατοκεντρικό οικοσύστημα, το οποίο θέλουν να δημιουργήσουν, και να αποφασίσουν τον ρόλο που θέλουν να παίξουν μέσα σε αυτό.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778