netweek - Μια παρουσίαση, μια καλή ιστορία

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Μια παρουσίαση, μια καλή ιστορία

25 Ιουνίου 2013 | 09:37 Γράφει ο Γιώργος  Φετοκάκης Topics: Editorial

Γιώργος Φετοκάκης

Οι CIOs καλούνται συχνά να κάνουν παρουσιάσεις των projects τους στη Διοίκηση της εταιρείας ή στα συνέδρια. Για να πετύχει, ωστόσο, η παρουσίασή τους χρειάζεται να λάβουν υπόψη μερικούς κανόνες.

Καταρχάς, μια καλή παρουσίαση πρέπει να είναι μια καλή ιστορία.  Χρειάζεται, λοιπόν, μια ενδιαφέρουσα ιστορία, εικόνες και γραφήματα που να τραβάνε την προσοχή, αλλά και μία κατανοητή γλώσσα. Αυτό αποτελεί και το βασικό σκελετό μιας σωστής παρουσίασης. Οι περισσότεροι επικεντρώνονται υπερβολικά στο concept καθ’ αυτό και αδιαφορούν για τη σωστή απόδοσή του. Αρκετοί, επίσης, κάνουν το λάθος να πάνε ....απροετοίμαστοι, χωρίς να κάνουν τις δέοντες επαναλήψεις.

Συχνά οι IT Managers παρουσιάζουν πολλές πληροφορίες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και με μικρή δυναμική. Με αυτό τον τρόπο αποτυγχάνουν να περάσουν τα σημαντικά τους μηνύματα. Ένα ακόμα λάθος που γίνεται είναι ότι στις παρουσιάσεις τους δίνεται σημασία στο μέσο και στο περιεχόμενο, αφήνοντας σε δεύτερο ρόλο τον εαυτό τους. Σε μια τέτοια περίπτωση το κοινό δύσκολα θα δείξει ενδιαφέρον. Η γλώσσα του σώματος και η σωστή χρήση της φωνής θέτουν τις βάσεις για μια επιτυχημένη παρουσίαση.

Με αυτά γίνεται ουσιαστικά η επικοινωνία με το κοινό, έτσι γίνεται το περιεχόμενο της παρουσίασης πιο ενδιαφέρον. Σημαντικό είναι, επίσης, να μιλάει κανείς καθαρά, αργά αλλά δυναμικά, και με διαλείμματα. Οι παρουσιάσεις μπορεί να αποτελέσουν σημεία κλειδιά για την επιτυχία ενός project και ως εκ τούτου είναι σημαντικό να τηρεί κανείς μερικούς βασικούς κανόνες, οι οποίοι συμβάλουν σημαντικά στην επιτυχία τους.

 

netweek (T. 320)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778