netweek - ΑΧΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακά έτοιμοι για τις νέες προκλήσεις του κλάδου

Κυριακή, 5 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

ΑΧΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακά έτοιμοι για τις νέες προκλήσεις του κλάδου

7 Φεβρουαρίου 2017 | 10:43 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: Investments,Ασφάλειες

Δημήτρης Τρανούδης, CIO, ΑΧΑ Ασφαλιστικής Α.Ε.

Οργανωτικές προκλήσεις στις mobile εφαρμογές, διαδικασίες integration με πλήρες SOA, εμπλουτισμός της front-end παρουσίας, αυτοματοποιημένο testing, καθώς επίσης καινούρια όσο και σύγχρονα analytics σε αρχιτεκτονική DataLake, αλλά και υπηρεσίες Cloud βρίσκονται στην κορυφή των φετινών προτεραιοτήτων για την AXA Ασφαλιστική, προκειμένου να στηρίξει την διάθεση νέων, καινοτόμων υπηρεσιών με έντονο πελατοκεντρικό χαρακτήρα.

Μπορεί η ΑΧΑ να ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα κατά την τελευταία δεκαετία, εντούτοις όμως σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να αφήσει έντονα το στίγμα της στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά. “Δυνατό χαρτί” της αποτελεί το γεγονός ότι σκέφτεται παγκόσμια, αλλά δρά τοπικά. Εν ολίγοι αξιοποιεί τη διεθνή τεχνογνωσία ενός παγκόσμιου χρηματοοικονομικού ηγέτη προκειμένου να σχεδιάζουν υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στον Έλληνα ασφαλισμένο.

Ψηφιοποίηση στην “καρδιά” της λειτουργίας
Η εταιρεία βασίζει σημαντικό τμήμα από την επιτυχημένη παρουσία της στην ελληνική αγορά στην συστηματική και σε βάθος μελέτη των νέων δεδομένων που κάνουν την εμφάνισή τους και εν συνεχεία επιλέγει να ηγηθεί των θετικών, για τον ασφαλισμένο, αλλαγών. Την ίδια στιγμή, ακολουθεί μια σταθερή πολιτική, η οποία βασίζεται στην παροχή υπηρεσιών ποιότητας, ευέλικτα σχεδιασμένων και τιμολογημένων ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να είναι σε θέση να επιλέξει την ασφάλιση που ανταποκρίνεται τόσο στις εκάστοτε ανάγκες όσο και στις οικονομικές δυνατότητές του. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει καταφέρει να μετασχηματίσει τον τρόπο λειτουργίας της προκειμένου να κάνει πράξη την διαρκή ικανοποίηση των πελατών, ανταποκρινόμενη σε διαρκώς εξελισσόμενες απαιτήσεις και “θέλω”.

Πλέον, τα πάντα κινούνται στον ρυθμό της ψηφιοποίησης σε κάθε μορφή και έκφανση της καθημερινής λειτουργίας της εταιρείας. Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Τρανούδη, CIO της ΑΧΑ Ασφαλιστικής Α.Ε.: “Η αποφασιστικότητα που επιδείξαμε κατά τη διάρκεια του περασμένου χρόνου μας επέτρεψε να ολοκληρώσουμε σημαντικούς σταθμούς για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας στην έντονα ανταγωνιστική ελληνική αγορά, υπό το πρίσμα της αποστολής μας να βοηθάμε τους πελάτες μας να αφαιρούν έγνοιες από τη ζωή τους. Οφείλω να τονίσω πως κάθε έργο σχεδιάστηκε αποβλέποντας στο να παράσχει λύση στον ασφαλισμένο και στους συνεργάτες μας. Έτσι, λοιπόν, η δημιουργία προγραμμάτων προστασίας 360ο μοιρών, η ψηφιακή λήψη εγγράφων και η επικοινωνία μέσω κινητών τηλεφώνων, η παροχή πρωτοποριακών εφαρμογών για την πρόληψη κινδύνων, η αξιοποίηση των δεδομένων ώστε να είμαστε σε θέση να αξιολογούμε καλύτερα τους κινδύνους και να προσφέρουμε υπηρεσίες στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας / κόστους ήταν μερικοί από τους άξονες εργασίας στους οποίους και κινηθήκαμε επιτυχώς κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους”.

Ασφαλιστικές υπηρεσίες και προϊόντα σημαίνει ΙΤ!
Μια από τις ιδιαιτερότητες που εμφανίζεται με μεγαλύτερη ένταση στον κλάδο των ασφαλειών είναι το γεγονός πως πίσω από το σύνολο των business projects κάθε ασφαλιστικού οργανισμού υπάρχουν σημαντικά IT projects, τα οποία αφενός πρέπει να απαντούν στις προκλήσεις των νέων δεδομένων της τεχνολογίας και του integration, αφετέρου δε να απλοποιούν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών. Ο κ. Τρανούδης ισχυρίζεται: “Πράγματι, η εξέλιξη και ευρύτερη πορεία της τεχνολογίας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας είναι αλληλένδετη. Για παράδειγμα, σε επίπεδο ασφάλισης αυτοκινήτου ήμασταν οι πρώτοι που δημιουργήσαμε “Usage Based Insurance” μέσω του προγράμματος “Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο”, που με τη σειρά του… άνοιξε τον δρόμο, ενώ πρόσφατα γίναμε η πρώτη ασφαλιστική που μειώνει τα ασφάλιστρα σε νέους οδηγούς οι οποίοι και παρακολουθούν σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης από τον αποκλειστικό μας συνεργάτη, Driving Academy.

Παράλληλα, σχεδιάσαμε το Mediσυν 2, ένα πρόγραμμα ολιστικής προστασίας της υγείας, το οποίο βοηθά τον ασφαλισμένο τόσο να προλαμβάνει έναν κίνδυνο όσο και να τον αντιμετωπίζει, με λιγότερες έγνοιες κατά τη διάρκεια και μετά από κάποια νοσηλεία. Όλα αυτά δεν θα είχαν την απαιτούμενη, υψηλή αξία στην περίπτωση κατά την οποία ο καταναλωτής δεν είχε τη δυνατότητα σε κάτι λιγότερο από 1 λεπτό να λάβει online προσφορά που θα βασίζεται στις προσωπικές του ανάγκες, αν δεν μπορούσε να λαμβάνει ψηφιακά το σύνολο των απαραίτητων εγγράφων ασφάλισής του, εάν δεν είχε την ευκαιρία να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτά οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί και φυσικά να τα διαχειρίζεται μέσα από προσωπικό λογαριασμό που διατηρεί στην πλατφόρμα μας, MyAXA. Συμπερασματικά, υπήρξε εντατική εργασία του ΙΤ τμήματος προκειμένου να δημιουργηθούν οι αναγκαίες τεχνικές δυνατότητες για να λανσαριστούν οι εν λόγω υπηρεσίες στην τοπική αγορά”.

Σημαντικές αλλαγές στον κλάδο προσεχώς…
Όπως εκτιμάται από ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς, το 2017 αναμένεται να αποτελέσει χρονιά κατά την οποία θα λάβουν χώρα σημαντικές αλλαγές για τον ευρύτερο ασφαλιστικό κλάδο. Παράγοντες που θα συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση είναι η αποτίμηση των θετικών και των αρνητικών επιδράσεων του πλαισίου Solvency II, το επερχόμενο μπαράζ εξαγορών και συγχωνεύσεων που βρίσκεται anté portas, αλλά και οι εξελίξεις που σχετίζονται με το -τουλάχιστον- προβληματικό καθεστώς του συνταξιοδοτικού συστήματος της χώρας. Δίχως αμφιβολία, το εντεινόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον δημιουργεί χώρο για την περαιτέρω ανάπτυξη καινοτομίας, “ανοίγοντας” διαρκώς νέους διαύλους εξωστρέφειας σε πολλαπλά επίπεδα. Δείγμα της συνολικής αλλαγής που συντελείται σε μια αγορά η οποία μέχρι πρότινος χαρακτηριζόταν ως αρκούντως εσωστρεφής. “Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, μία ασφαλιστική εταιρεία οφείλει να διαθέτει ευέλικτες όσο και σταθερές υποδομές που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν “πλούσιες” IT δυνατότητες, ώστε να μπορεί να εξελίσσεται και να καινοτομεί.

Στην ατζέντα των προτεραιοτήτων μας για φέτος έχουμε εντάξει τις νέες τεχνικές και οργανωτικές προκλήσεις στις mobile εφαρμογές μας, διαδικασίες integration με πλήρες SOA, τον εμπλουτισμό της front-end παρουσίας μας, το αυτοματοποιημένο testing, καθώς επίσης καινούρια όσο και σύγχρονα analytics σε αρχιτεκτονική DataLake, αλλά και υπηρεσίες Cloud”, σύμφωνα με τον κ. Τρανούδη, ο οποίος συνεχίζει: “Επιγραμματικά, το 2017 μας βρίσκει σε ένα πολύ καλό επίπεδο, από όπου θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία της προσωπικής τους προστασίας. Εξάλλου, πρόκειται για κάτι που σκεφτόμαστε κάθε μέρα: Πώς θα τους βοηθάμε να αναπτύσσονται απρόσκοπτα, ενώ εμείς αναλαμβάνουμε τους κινδύνους της ζωής τους”.

netweek (T. 400)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778